ID: 172990
Wyjdę na tym czy nie- jak sądzicie??
ID: 172990
ID: 172990
Jeżdżę już 5 lat i czas najwyższy na własny biznes transportowy. Mam zamiar wziąc w leasing zestaw 4 letni, robota nagrana, oczywiście przerzuty de-benelux stawka 0, 95. termin 45, Kierowca w systemie 4/2, 4 tyg on 2 ja i się kręci. Ja jestem pozytywny, a czy wy podzielacie mój optymizm???
Jeżdżę już 5 lat i czas najwyższy na własny biznes transportowy. Mam zamiar wziąc w leasing zestaw 4 letni, robota nagrana, oczywiście przerzuty de-benelux stawka 0, 95. termin 45, Kierowca w systemie 4/2, 4 tyg on 2 ja i się kręci. Ja jestem pozytywny, a czy wy podzielacie mój optymizm???
~drag0n*.7.85.177.ipv4.supernova.orange.pl
*.7.85.177.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (131)
~CVB | a tam pie... dolicie jak zwykle... to nie, tamto nie... niech próbuje - na wszystkim można się potknąć. To co pisze teoretycznie wychodzi ok. | 1 | ||
~irun | gratuluje... 30 na start i 20 na oplaty (ale najwaznijsze auto 4 letnie) hehe jak dojedziesz 1 roku dzialania to bedzie cud, przypuszczam ze bedziesz zapozyczony we wszystkich bankach, auto ci zabiora. ale OK probuj tylko zapamietaj sobie ten post. Nie licz ze paliwo dadza ci do przodu przed wyjezdzeniem miesiaca. raczej wrecz nieprawdopodobne ze przetrwa. osiagnie poziom glowackiego z capital trade i tym sie skonczy | 1 | ||
~gość | Dajcie spokój nie widzicie, że nim więcej prawdy się pisze, tym gostek robi się bardziej agresywny. Znów ktoś straszy prawnikami bo nie zna tematu i myśli, że wszyscy mu ubliżają. Niech "rozkręca" swój biznes, może mu się uda. | 1 | ||
~Gosc | Przeciez pisze gostek, ze ma dogadana karte paliwowa na wjezdzie wiec calkiem spory koszt mu odejdzie na wjezdzie | 1 | ||
~kris | CVB to nawet teoretycznie sie kupy nie trzyma. A w praktyce to po 1 miesiącu stanie. Zresztą co ja piszę nawet z placu nie wyjedzie. Kto mu da zestaw 4 letni za 30 tys opłaty wstepnej? Ale nawet gdyby to od razu ubezpieczenie, podatek od środków transportu, OC przewoźnika, OC na kabotaż skoro chce jeżdzić po UE. Licencja. Zanim to wszystko załatwi. To juz bedzie trzeba płacic piewszą ratę. I 20 tys pojdzie się walić | 1 | ||
~CVB | No w sumie na samo ubezpiczenie polowa poleci... licencja, wyposazenie ok tym razem faktycznie sie raczej nie posklada przy tej kwocie... | 1 | ||
~dragOn | poprostu ściemy nie ma, chcę udowodnić że za 50 tysi wystartuje z leasingiem na EU, 20 tysi na opłaty drogowe itp, licencje mam opłaconą, ubezpieczenie na raty, niema bata pójdzie, tam braknie pare tysięcy to pożyczę ale to kuźwa zrobię | 1 | ||
~dragOn | poza tym dam znać za pare miesięcy co i jak | 1 | ||
~dragOn | jak się odkuje he he he | 1 | ||
~Kierownik CE | Zmień kalkulator bo ten cie w wala robi kosztów policzyć nie potrafisz a za biznes się zabierasz oddaj lepiej ten kesz ubogim to chociaż ktoś skorzysta. Hurra optymizm jest potrzebny ale u ciebie tylko tego nie brak reszta jakoś będzie czyli po m-Cu wielka klapa. pozdrawiam zaufaj ludziom którzy dobrze ci radzą | 1 | ||
~irun | ta odkujesz za 0, 95 ladowne wszystko na kreche mission impossible | 1 | ||
~kris | Dragon kity to wciskaj swojej mamie. Jak nie masz samochodu to nie masz licencji bo taka jest kolejność. | 1 | ||
~sid | moze dostal licecje na zuka | 1 | ||
~drag0n | kris nie pieprz, nie da to się tylko i podobno parasola rozłożyć w d.. pie, a reszta to zależy od szczerych chęci, ale do tego trza dojrzeć. | 1 | ||
~CVB | Kris co ma samochod do licencji? Do jej dostania nie ma potrzeby posiadania auta... | 1 | ||
~drag0n | Napiszę tak, fakt że ide po bandzie ale mnie to kręci i naprawde dużo liczenia i a*aliz przez 2 lata. ale plan B też mam. | 1 | ||
~irun | Aby miec licencje muisz miec srodek transport. na swiadectwo kwalifikacji nie musisz nic miec. dragon jaki plan B to nie wypali na pewno | 1 | ||
~sid | PLAN B-powrot z podkulonym ogonem do dziadtransa | 1 | ||
~drag0n | plan-B Ewakuacja na wyspy, ale to tylko przy bardzo złym scenariuszu. Mam tam kolegę, pracowaliśmy w jednej firmie trochę, teraz on kręci na wyspach i pewnie mógłbym na niego liczyć, ale nie biorę tego pod uwagę. | 1 | ||
~drag0n | napewno nie wrócę do Polskiego przewoźnika, never!!! | 1 | ||
~diabel | ''never say never'' | 1 | ||
chohlik
| To ma sens... może się udać... | |||
chohlik
| Tyle ze zarobisz na początku tylko na wypłatę dla kierowcy, kredyt, obsługę i paliwko... I tak około pół roku... potem już powinno być lżej... | |||
chohlik
| Skoro masz taki plan to nie łatwiej by było zarejestrować działalność w Niemczech, kupić jakąś solówke chłodnie i dystrybucja?nie było by takich kosztów... | |||
~Rysiek | W Niemczech nie mógłby tak łatwo okradać kierowcy jak w Polsce | 1 | ||
chohlik
| Przecież puki co sam jest kierowca... | |||
~drag0n | Ja tu nikogo nie chcę okradać, warunki jasne, nikt w PL więcej niepłaci, chyba że tacy co jeżdżą pod super spedycjami które nastawiają sie na robienie dobrze przewożnikowi no i tak to koło się zamyka. A jeżeli chodzi o Niemcy to inna bajka | 1 | ||
~maro | Rysiek czy ty masz jakiegoś zajoba na temat okradania kierowcy? Ktoś ci w dzieciństwie jakąś krzywdę wyrządził? | 1 | ||
~polanski | maro, zasadniczej kwesti nie kumasz, to ze kierowcy godza sie na takie stawki nie oznacza ze tylko tyle im sie nalezy, panuje zmowa dziadeksow. przyklad-pracujac 3 na 1 to 3, 5 etatu zatem gdy zarobisz 6 tys to za 1 etat wyjdzie ci 1700-czyli 400 euro to duzo?za rozlake, wykwalifikowanego pracownika z powierzonym cennym sprzetem i ladunkiem? smiech na sali panowie, a patologie dziadow nie placacych nawet tego na co sie umawiali powinno sie poddac karze chlosty pod ratuszem. | 1 | ||
~maro | 3 na 1 to 3. 5 etatu? A jak to sobie wyliczyles polański? Jakieś nowe teorie tworzysz. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.