ID: 172143
Czas pracy - prom
ID: 172143
ID: 172143
Witam. Mam pytanie odnośnie czasu pracy kierowcy z przeprawą promową. Załóżmy, że o godz 15. 00 ruszam z firmy, po 3 godzinach jestem w porcie, czekam 2h na prom, dwie i pół godziny trwa przeprawa, po czym stoję jeszcze 6 i pół godziny aby wykręcić 11h odpoczynku. Moje pytanie czy jak minie te 11h to jadę 90minut i robię 45minut przerwy czy ruszam z parkingu portowego i lecę 4, 5h??? Proszę o pilną odpowiedź.
Witam. Mam pytanie odnośnie czasu pracy kierowcy z przeprawą promową. Załóżmy, że o godz 15. 00 ruszam z firmy, po 3 godzinach jestem w porcie, czekam 2h na prom, dwie i pół godziny trwa przeprawa, po czym stoję jeszcze 6 i pół godziny aby wykręcić 11h odpoczynku. Moje pytanie czy jak minie te 11h to jadę 90minut i robię 45minut przerwy czy ruszam z parkingu portowego i lecę 4, 5h??? Proszę o pilną odpowiedź.
Posty (43)
~woytek | Ilu kierowcow tyle pauz. Najlepszego ! | |||
~woytek | No wlasnie w Lodzi nie ma nawet rzeki | |||
driverlodz
| woytek może nie czas na interpretacje ale teren portu i oczekiwanie na prom to jak bys był na promie a jak prom nie przypłynie prze 15h (bo sztorm) a zdazyło sie już mi pare razy w zyciu, dlatego po to jest obsługa która Cię budzi i kręcisz pauze w porcie czyli tak jak na promie tym bardziej zdażyła mi sie kotrola raz w rotterdamie i raz dover i wiem ze jest ok | |||
~konkret :-) | ilu kontrolerow tyle mandatow, dobranoc do nastepnego. | |||
~woytek | Jedynym dowodem przeprawy jest faktura za prom ktora ma bos | |||
driverlodz
| woytek no i Ci chwała 4 rok uuuu toż to expert oby tak dalej | |||
~woytek | Bo jestes bardziej papieski niz papiez. Tez nie mam problemow z inspekcjami. Prom wpisuje jak faktycznie staje na promie. Co bedzie jak wcisniesz prom a prom cie nie wezmie? Juz cofolem z promu bo braklo 10 cm do zamkniecia furty. | |||
driverlodz
| wojtuś to sie napływałeś jak nie wiesz jak ticet na prom jak nie wiesz to tylko krótko napisze jest tam twoje imie i nazwisko + sleep crew lub nie i tyle, i to z twoimi wpisami na tacho daje jasna sytuację | |||
~woytek | Jak zwykle na e transporcie sami experci, znajcy. Ja nic nie umie 43 rok za kierownica. Dla ciekawosci po kontroli itd w firmie inspektor zwrocil ze nie prawidlowo pisze przeprawy promowe w tacho, cud ze nie ukaral, robie dalej tak jak robie mam kontrole i bez uwagmza promy. Nikt ni zada ticeta. | |||
~woytek | A jak zgubie to dozywocie? Zadal od ciebie insp ticeta, bo ode mnie nikt | |||
driverlodz
| cały czas jesteś na promie ja tez tak miałem dojechałem do łodki i sorry brak miejsca bo brali od tyłu i tak odstałem 8h z portu nie wyjechałeś a kontrole graniczną, celną nie wazne jaką jesteś na terenie portu to tak jak na statku i poto masz 1h na wjazdy zjazdy by liczyło CI za nie przerwaną pauze 1 wyjatek 9h nie przerwanego odpoczynku przed lub po poto by zaliczyło Ci 11h pauzy zmieniło sie to jakiec 5 lat temu wcześniej było tak jak opisujesz dokręcałeć do 9h lub 11h i wio | |||
~woytek | Ok 40 przepraw rocznie w jedna i druga strone | |||
~woytek | Moze ja zyje w innym swiecie. | |||
driverlodz
| ode mnie nie ale jako że mam certyfikat i go komus tam go udzielam (bo za tępy by go zdać) to taka sytuacje miałem ale nie z I TD ale z kotrolą celną francuska (mają prawo Ci tacho z kontrolować) i strasznie chciała dowód dopiero przez obsługe klijenta fax-y itd przesłali ze taki a taki rzeczywiście płyną a nie jechał | |||
driverlodz
| a i nie było to calais -dover, (pisze o przeprawie) tylko zeebruge-hull | |||
~woytek | No ale ty masz certyfikat, ja nievolnik XXI wieku | |||
~woytek | Ciagalem z Zeebruge naczepy po zachodzie. Super lykendy na totalu i plazy. Nawet alkoholizowanie sie. | |||
driverlodz
| woytek trzymaj sie swojego zdania a ja swojego i tak zostanie, proszę podaj mi przykład jak rozwiązał byś taki przypadek pauza 45h weekendowa czyli od piatku wieczorem a ty masz prom w sob. wieczorem możesz p[łynąć czy nie??? | 1 | ||
driverlodz
| woytek ja taki sam jak ty nievolnik -bo za certyfikat nie przeżyjesz (pełno studentów co cięzarówkę w lusterku widzieli) | |||
driverlodz
| te weekendy w zeebruge to już dawno i nie prawda teraz RO rządzi a i jest zakaz 45h w be więc wszystko ucieka do zeelandji w NL lub gdzie kolwiek | |||
~woytek | Niewiem na kogo przychodzi faktura, na wlasciciela auta? Przedewszystkim wlasny tyleczek, czyli moja karta. Jezeli moge skrocic pauze, bo prom nie wchodzi w lykendowke? | |||
~woytek | Voss ma baze nad ka*alem ! | |||
driverlodz
| faktura przychodzi na zamawiającego usługę (czyli psiewożnik, spedycja itd. nigdy na kierowce no chyba ze jest właścicielem i sam zamawia) nie odp. mi na zadane pytanie tyle razy pływasz to wiesz! | |||
driverlodz
| no ma i nie tylko vos kiedyś to był harry vos i miał baze w innym porcie | |||
~woytek | Nie, przeciesz wczesniej napisalem. Czysta karta. | |||
driverlodz
| oki chociaż w tym się zgadzamy. pozdr. | |||
~woytek | Ja jezdzilem w harrym, naczepy do portu, konie na total. Jak odchodzilem to baze otworzyli w firmie serwisujacej naczepy, po prawej kolo mostu | |||
~woytek | Najlepszego, pozdrawiam ! | |||
driverlodz
| hehe też taki epizod dość długi w życiorysie mam i jak odstawiałeś to 2 opcje brigestone lub 2 xl i to karna robota była km zero a robota 15h | |||
~woytek | Jezdzilem port Francja, Hiszpania. Gdzies zaladunek i powrot do Zeebruge. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz