ID: 171463
czy warto zaczynać "karierę" kierowcy o tej
ID: 171463
ID: 171463
porze roku?
To moja pierwsza praca a niektórzy juz mi odradzaja ze za chwile zima i taki "świeżak" może sobie nie poradzić jak dosypie śnieg.
porze roku?
To moja pierwsza praca a niektórzy juz mi odradzaja ze za chwile zima i taki "świeżak" może sobie nie poradzić jak dosypie śnieg.
~adam2*.42.191.195.ipv4.supernova.orange.pl
*.42.191.195.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (55)
~irek4 | na ta prace nie ma złej pory roku :) | |||
~serf4 | W tej pracy trzeba po prostu rozważnie jeździc. Jak jakis niekumaty kierowca to nieważne czy dla niego lato czy zima | |||
~driver uk | ucz sie Adamie angielskiego bo w polsce to na nic nie zarobisz | |||
~kord | Dla świeżaków to lepiej po kraju na początek | |||
~Maciu | Rowniez sadze. ze kraj na poczatek pojezdzic roczek, uczyc sie jezyka i emigrowac ; ) | |||
ese
| Najlepiej do Kuwejtu albo Arabii Saudyjskiej. Tam stawki lepsze niż w Norwegii nawet podobno | |||
~gienia | ie fahren Bus und wollen nicht mehr jeden Tag Ihre Runden um denselben Kirchturm drehen? Oder lenken Sie einen Reisebus und möchten öfter in Ihrer Heimat sein? Dann kommen Sie zu uns! Wir suchen zu sofort eine/n erfahrenen Omnibusf ahrer (m/w) für den internationalen Fernlinienverkehr Was wird geboten? hochwertige neue Fahrzeuge, interessante Strecken, tolle Fahrgäste Was wird erwartet? Erfahrung als Busfahrer, Freundlichkeit und Serviceorientierung, Zuverlässigkeit und gepflegtes, offenes Auftreten, gute Deutschkenntnisse Richten Sie Ihre Bewerbung schriftlich an die folgende Adresse UBBEN-Reisen GmbH, Kieler Str. 57a, 24594 Hohenwestedt oder E-Mail: dirk. ubben@ubben-reisen. de | |||
~gienia | 3000 brutto | |||
~gienia | euro | |||
~gienia | a jakby tak z żoną jeżdzic i 6000 euro miec? ? Minus podatki i koszty to i tak 12000 PLN miesięcznie do skarpety zostaje. No ale lepiej je... ba... c sie z tachografem magnesami ITD BAG TYUFG, I *U i placic mandaty. I pisac brednie na etransport o trans dziadach | |||
~gienia | Ide spac, jutro jedziemy na narty na lodowiec. Wszystkich spiacych w samochodach pozdrawiam serdecznie | |||
~Świeżak | No właśnie, a lepiej zacząć jazdę zestawem po kraju czy zagranicą? Jak rozmawiałem kiedyś ze starym kierownikiem "dużego" to mówił mi, ze za granicą nerwy mnie na początku zjedzą, i papieru toaletowego mi braknie jak zobaczę te ciasne uliczki, wielki ruch, obcy język, itp. Mówił, ze lepiej po kraju lecz tu znowu dochodzi ludzka dziczyzna na drogach, zle oznakowane wiadukty, firmy ulokowane tak, szukanie ich przypomina zabawę w chowanego. Także gdzie lepiej na początku uderzyć? | |||
~irek4 | Lepiej po kraju się pomęczyc u jakiegoś dziada. Tu chodzi tylko żeby zdobyc doświadczenie | |||
~świeżak | Tylko dziady zazwyczaj chcą doświadczenia z 5 lat... | |||
~świeżak | Aha i co by się stało jakbym położył zestaw i uszkodził dość znacznie razem z ładunkiem? W takich wypadkach jest jakieś ubezpieczenie i kierowca nie pokrywa kosztów? Czy pozostaje sznur i gałąź? | |||
~mlofy | pierdu pierdu wal na zachod ja zdalem kwity 2 tyg kolko na anglie i drugie sam polecialem a po krsju bym nie jezdzil porazka | |||
BAGERA
| Siema Młody -ja zacząłem karierę w marcu i jakoś żyję ; ) Idź na kraj na początek, a jeszcze lepiej na początek na solówkę, przyzwyczaisz się do jazdy dużym i jakoś to pójdzie do przodu, dlatego solo, bo zestaw to już jednak jest trochę rozkminiki, a solówka, to taka przerośnięta osobówka... Naucz się na znaki patrzeć, wysokości i tonaże, na drzewa w skrajni (tu można dobrze się wpier... olić) i jak ogarniesz podstawy to leć na zestaw i tam ogarniaj, firmy znajdziesz w nawigacji, albo Ci podpowiedzą na radiu, kup mapę papierówkę, jakby Ci nawigon miał paść, znajdź taką pracę, w której będziesz się mógł uczyć jakiegoś języka pojeździj rok i się wynoś stąd... Sam nie wierzyłem w te mądrości forumowe, do puki tego nie liznąłem i wszędzie jest dziadostwo, polegające na maksymalnym wyzysku i minimalnej płacy za ten wyzysk, mowa oczywiście o PL i pracy w charakterze Kier CE, spanie w budzie, magnes i 1200zł :) Ucz się języka. Nie bój się tej roboty, bo nie ma czego:) Zaczynaj teraz i się ucz fachu. Powodzonka :) | |||
barracuda
| Świeżak, ildeałem by było, gdybyś zaczął nawet miedzynarodówke, ale z kilkutygodniowym przyuczeniem, z kimś doświadczonym-w podwójnej obsadzie. Są firmy, które tak robią. | |||
~Rysiek | Większość dużych firm cierpi na brak kierowców więc masz duże szansę na skrócenie stażu | |||
PULASS
| tak.. - czym prędzej tym lepiej, przejdziesz''kraj'', przejdziesz''orzysz' ', -to na zachód h*j położysz, ale tak jak bagera radzi znać język obcy, aby wiedzieć na jaki temat obgadują... | |||
~mądry | Witam. Kolego jak chcesz być kierowcą to proponuję tak jak wyżej koledzy najpierw znajdź sobie robotę na kraju najlepiej jak byś wsiadł na stary zestaw gdzie tacho będzie jeszcze na tarczki bo to najczęściej tacho przysparza najwięcej problemów szczególnie finansowych kierowcom. A tarczki można szybko z życia wyczyścić. Na kokosy w tym zawodzie nie licz przynajmniej na razie, może z czasem się zmieni. I co najważniejsze zapoznaj się przed podjęciem pracy z odpowiedzialnością prawną, czyli co ci grozi w przypadku wypadku itd.. | 1 | ||
~magneto | Ladujecie chłopaka na mine. Jaka krajowka jaką solówką? Jaki jest poziom trudności na Międzynarodówce? Żaden!!! Wklepuje adres w nawi i ma dwa dni spokoju a na krajowce? Orka o h. u. nowej wypłacie nie wpspomne. Jak spadać to z dużego konia nie kucyka. yo | |||
~janek | Tak jak na meblach na ue wklepujesz adres a potem jeszcze 19 adresow w dwa dni ; ) | |||
~magneto | A co do nauki języka j. w. to 100% racji. Obecnie jezdze w UKi w końcu mam normalne zarobki za normalna pracę. Pamiętam jak tu przyjechalem tu dwa lata temu z długami po trzech latach spędzonych na Międzynarodówce. Jeżdżąc u Polaka jestes w du. pie bo ani z tego kasy ani cię w domu nie ma. | 1 | ||
~ktosik | zaczynaj na kraju | |||
~erd34 | jak ktoś jest ogarnięty to pora roku nie ma różnicy | |||
~powodzonka | Różnica jest. Jest dłużej widno i lepsze warunki drogowe | |||
~Pan Profesor Parkingowy | lepiej iść na dwa etaty na magazyn za wózkowego - zarobisz tyle samo co za 320h za siofera weź sie jeszcze zastanów, na międzynarodówce też guwno zarobisz dziad kierowcy i dziad firmy zrobiły bagno z transportu | |||
~janek | Menda to tak jak pasożyt żeruje na innych Organizmach ; ) | |||
~sid | jak zestawu nie wywrucisz to sie nie nauczysz |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.