ID: 170754
Jak wygląda praca na kontenerach? Co kupić?
ID: 170754
ID: 170754
Witam,
chciałbym nawiązać kontakt z doświadczonymi ludźmi, którzy mają do czynienia z kontenerami.
Jeżdżę po Anglii pięć lat i z tego co zauważyłem mogę wywnioskować, że to najbezpieczniejszy sposób aby rozpocząć działalność jako Owner Driver (własna firma i ciężarówka). Powodów jest wiele, Anglia to trudny kraj ze względu na Insurance. Ludzie boją się cokolwiek zrobić ze względu na odpowiedzialność. Niejasność w sprawie rozładunków, załadunków, brak przestrzegania konwencji CMR, odpowiedzialność za uszkodzony lub źle policzony towar (Podpiszesz i po tobie). Durna polityka zabezpieczenia ładunku pasami i wiele innych pułapek. Poza tym Brytyjczycy są szurnięci na punkcie tego co nie trzeba. W razie problemu nikt nie pomaga, a zaczynając biznes na kary i odszkodowania niema za bardzo pieniędzy.
Dlatego myślę, że działając w logistyce kontenerowej mógłbym ominąć wiele z tych zagrożeń. I jeżeli się mylę, bardzo proszę o wyprowadzenie mnie z błędu.
Sprzęt jaki chciałbym kupić to Scania seri R 420 Euro 5 w manualu. Na początek nie będę sobie dogadzać automatem, bo myślę, że manual będzie ekonomiczniejszy, tańszy i łatwiejszy w ewentualnej naprawie. No i naczepa pod kontenery. Oczywiście dążę do tego aby móc załadować jak najwęcej z możliwych opcji, powinna być uniwersalna. Wiem, że są kontenery o rozmiarze 20', 40' i te długie 45', ale obserwując po parkingach naczepy, zauważyłem inne rozmiary mocowań, więc co można by było kupić, aby być atrakcyjnym dla spedycji?
Jak to jest z terminówkami? I jak wygląda taka praca na kontenerach?
Podzielcie się swoim doświadczeniem,
pozdrawiam, Marcin
Witam,
chciałbym nawiązać kontakt z doświadczonymi ludźmi, którzy mają do czynienia z kontenerami.
Jeżdżę po Anglii pięć lat i z tego co zauważyłem mogę wywnioskować, że to najbezpieczniejszy sposób aby rozpocząć działalność jako Owner Driver (własna firma i ciężarówka). Powodów jest wiele, Anglia to trudny kraj ze względu na Insurance. Ludzie boją się cokolwiek zrobić ze względu na odpowiedzialność. Niejasność w sprawie rozładunków, załadunków, brak przestrzegania konwencji CMR, odpowiedzialność za uszkodzony lub źle policzony towar (Podpiszesz i po tobie). Durna polityka zabezpieczenia ładunku pasami i wiele innych pułapek. Poza tym Brytyjczycy są szurnięci na punkcie tego co nie trzeba. W razie problemu nikt nie pomaga, a zaczynając biznes na kary i odszkodowania niema za bardzo pieniędzy.
Dlatego myślę, że działając w logistyce kontenerowej mógłbym ominąć wiele z tych zagrożeń. I jeżeli się mylę, bardzo proszę o wyprowadzenie mnie z błędu.
Sprzęt jaki chciałbym kupić to Scania seri R 420 Euro 5 w manualu. Na początek nie będę sobie dogadzać automatem, bo myślę, że manual będzie ekonomiczniejszy, tańszy i łatwiejszy w ewentualnej naprawie. No i naczepa pod kontenery. Oczywiście dążę do tego aby móc załadować jak najwęcej z możliwych opcji, powinna być uniwersalna. Wiem, że są kontenery o rozmiarze 20', 40' i te długie 45', ale obserwując po parkingach naczepy, zauważyłem inne rozmiary mocowań, więc co można by było kupić, aby być atrakcyjnym dla spedycji?
Jak to jest z terminówkami? I jak wygląda taka praca na kontenerach?
Podzielcie się swoim doświadczeniem,
pozdrawiam, Marcin
Posty (10)
CrashBoner
| jak w temacie... | |||
soldier74
| Ku-ku jak długa twoja wypowiedź taka jest twoja wiedza na ten temat. | |||
~driver uk | jednego zestawu nie oplaca sie miec. koszta zjedza | |||
~dixi | w koncu jeden odwarzyłsie napisac ze Angole to popaprany kraj | |||
~janek | Kupic trza zapalki co by sie oczy nie zamykaly bo wiadomo ze puszki musza jechac a nie spac | |||
~Adek | kolego jeden skład w uk nie ma sensu bo koszt ubezpieczenia jest ogromny. mówie tu o odpowiedniku polskiego ocp. 3-4 składy na start i duzo kasy na ruchy potrzebne. | |||
~egon | kolego na kontenerach jest kiepsko coraz wiecej armatorów pływa na południowy bałtyk, do tegom 3x tyg polzug jedize z hamburga do polski ciezko juz zrobić 3 kólka w tygodniu warszawa - hamburg -warszawa | |||
~janek | No i ciezko jest zrobic 5razy w tyg HH - Katy WR | |||
~klockostawiacz | Ja to robie 8 kółek WW-HH-WW na legalu, pozdrawiam klockostawiacz. | |||
~mack | Kupie swiniaka |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz