ID: 170532
Scania R380 ciagnik siodlowy.
ID: 170532
ID: 170532
Witam interesują mnie wasze opinie na temat Scanii R380 Euro 3 Euro 4 z rocznika 2004 2007
Witam interesują mnie wasze opinie na temat Scanii R380 Euro 3 Euro 4 z rocznika 2004 2007
~qwerty*.dynamic.gprs.plus.pl
*.dynamic.gprs.plus.pl
Posty (24)
~qwerty | jak w temacie... | |||
~ZNAWCA | jak do lekkiej pracy to tak, przy wiekszych tonażach przestaje byc oszczedna... | |||
~tga 28l z msc | Na uniwersytecie parkingowym jeden kierowca tłumaczył mi ze jego 380-ka pali 24l zaladowana. Wysmialem go, ale pokazał mi komputer i miał 23z kawałkiem z 3000 km. Kto to wie... | |||
~qwerty | Tga 28l msc piszesz o scani Euro 3 czy Euro 4? Który silnik jest lepszy? Niektórzy mówią ze od Euro 4 z daleka się trzymać niezależnie ile koni | |||
~nie | qwerty pamietaj, ze starsze roczniki to wyzsze oplaty drogowe, a sa miejsca gdzie nie wjedziesz nawet | |||
~qwerty | Wiem o tym ale mysle o zakupie scani powyżej 2005 roku żeby euro 3 bylo liczone w Polsce jako euro 4. | |||
~miro | szukaj w necie, nie tutaj, np. chłodnica powietrza lubi siadac, | |||
~qwerty | W Internecie jak tak dluzej poczytać to wszystko ludzie opisują ze się psuje. Wolal bym zobaczyć opinie kogoś kto jezdzil lub jeździ taka scania. | |||
~qwerty | jak w temacie... | |||
silwio
| qwerty a na co Ty liczysz. co osoba to inne zdanie. ja jezdzilem roznymi markami, w tym scania 10 lat ale szczerze to nie moge napisac ze scania jest ok. to tylko "maszyny"zalezy jak sie uda. (nawet nowe sie psuja). | |||
~Xvz | Miałem jezdziłem nie polecam. Rocznik 2006 euro 3. Brakuje mocy. Górkę widzi wcześniej niż Ty. Chyba że wozisz po 14-17 ton to będzie okej. Odradzam euro 4. Albo euro 3 albo 5 z adblue. 4 strasznie nieudane. Same problemy z nimi. | |||
~qwerty | Dzieki Xvc w końcu konkretna odopowiedz na temat | |||
~gosc | jak coś lepiej kup sobie 420 niż 380 bo 380 z ładunkiem ma ciężko brakuje jej mocy w euro 4 kup ta juz da sobie rade z tonażem i tylko manual bo automat to porażka mamy taka 380 to skrzynia się sypie a ma 2 lata i lata z ludka i przy ruszaniu to muł | |||
~qwerry | 420 to juz HPI a mi chodziło o 380 bo to jest silnik z układem paliwowym PDE. w HPI troche się boje o naprawy i o zużycie paliwa. A Scanie z euro 4 każdy mi odradza... | |||
~isk | przy 7tonach (calais-hamburg) na płaskim spaliła 23l, przy 25tonach (hamburg-mulhuse) spaliła 38... ogólnie auto nie jest złe, ale jak ktoś wcześniej napisał, do w miarę lekkich ładunków. | |||
~ECO | przy cysternie pusto pełno (40t zawsze) przy predkosci max 80km/h mozna było zejsc nawet do 23 litrow lekka noga i sama zostawia odcinki do 400km | |||
~_UzyMuzy_ | A wiec autko jest oszczędne ale z odpowiednim tonażem do tego | |||
~scania r380 | Witam mam 4 sztuki r380 2006 pde low deck. jezdza po kraju ladunki 2-10 ton 24-26 litrow. 10-20 ton 26-30. ladunki 24 tony do 33 litrow. wszystko uzaleznione od trasy pogody, dzien - noc. Uwazam ze dobre oszczedne i proste auto. na kraj super | |||
~Cep | Pod patelnie się nada ten silnik? Nawet po chipie | |||
~irun | ten tzn ktory? E3 to 11 litrow PD, E4 to 12 litrow HPI | |||
~Cep | No Pde r380 2005-2007r | |||
~Cep | Silnik E3 viatol e4 | |||
~irun | b dobry silnik pod wywrotke tak ale nie do zakopanego mimo wszystko v8 to to nie jest. tani w exploatacji i trwaly u nas na firmie byla taka niespelna 1, 4 mln km nigdy nie otwirana, wymienione tylko wtryski przy 850 tys bierz z reterderem | |||
~Cep | Będzie jeździło po świętokrzyskim także górki się zdarzaja oczywiscie manual, dzięki bardzo za odp. Napewno będzie to lepszy wybór niż hpi r420 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.