ID: 169733
Mandat od ITD za przeciążenie osi ciągnącej.
ID: 169733
ID: 169733
Witam, dostałem mandat od ITD za przeciążenie osi ciągnącej o 100 kg w kwocie 5000 zł, wiozłem wodę na paletach. Czy może ktos podpowiedzieć czy jest szansa sie odwoływać i jakieś wskazówki jak to napisać?
Z góry dzięki, Pozdrawiam
Witam, dostałem mandat od ITD za przeciążenie osi ciągnącej o 100 kg w kwocie 5000 zł, wiozłem wodę na paletach. Czy może ktos podpowiedzieć czy jest szansa sie odwoływać i jakieś wskazówki jak to napisać?
Z góry dzięki, Pozdrawiam
~Roman*.internetdsl.tpnet.pl
*.internetdsl.tpnet.pl
Posty (81)
~Zakręcony | Faktem jest, że 100 kG nie jest w stanie uchwycić żaden czujnik w samochodzie. Ładując 24 T często popełniamy ryzyko pchając się z ładunkiem na drogi 10 tonowe. | |||
~Roman | Wiesz może jak sformułować odwołanie i do czego się ustosunkować tak, aby zostało uwzględnione? | |||
~Zakręcony | Niestety nie wiem jak Ci pomóc. Może spróbuj wypowiedzi Nie ekspert (2015-08-21 11:04:43) zadzwon do CSK do Szczecina, Gość ostatnio wybronił mi 15000 zł kary powołując się na jakieś błędy w ważeniu na podstawie instrukcji. Zasadniczo gosc ogarnięty i raczej nie owija w bawelne. Jak sie da cos zrobic to zrobi... | |||
~koscielny | dopóki załadowca nie bedzie partycypował w kosztach niewłaściwego a co za tym idzie niezgodnego z prawem ( czyt : przeciążonej osi np) nic sie w tej materii nie zmieni. samochód załadowany kierowca podpisał? to bierze wszystko na siebie. po najmniejszej lini oporu. a to zaladowca ma wiedze co i ile wazy a przynajmniej powinien ja miec i powinien zaladowac zgodnie z literą prawa. kierowca nie omnibus, nie ma wiedzy w tej materi ale to nie przeszkadza zeby za to zaplacił. państwu jako takiemu jest najzupełniej obojętne z czyjej kieszeni wplynią pieniążki. a bezpieczeństwo? niszczenie dróg? kogo to o tym tylko w tv. zwyczajny bandycki kraj nastawiony na wycisniecie z ludzi ile sie da | |||
~malysz | Mnie zatrzymała itd i miałem przeciazonom os o 240kg zaladowane rolki pierwsza stala1. 5metra od sciany 8rolek do konca naczepy pytam jaką drogom mam pojechac a on na to ze nie wie | |||
~malysz | Łączną masa 38ton i zaladowane w niemczech firma która to laduje ma certyfikaty od BAG ale i tak to nikogo nieobchodzi | |||
~koscielny | bo oni wiedza tyle ile mają zapisane w kajecie jak policja. przeciez to de*ile do kwadratu, mondrzy sa jak znajdą wykroczenie ale jak temu zapobiec to juz boli bo trzeba pomyslec. to wykute w przepisy na blache pajace nie majace nic wspolnego z logicznym mysleniem | |||
~koscielny | byle normalny taki przecietny driver bije ich iloraz inteligencji na głowe | |||
~malysz | A oprucz autostrady reszta dróg ma 10ton na a jadac autostradom i tak bym musial zjechac na droge krajową jakas kpina | |||
~koscielny | i jak zjedziesz bo musisz dowiesc towar a cie zlapia, to kiero na parking a wyjasnienia we firmie. kto przyjol zlecenie kto kierowcy wyznaczyl trase dojazdu, ustalił srodek transportu na zrealizowanie zlecenia itp. i wtedy osadzic kto mial wine a nie ze kiero pod reką to ma 500 | |||
~kierowca | kościelny: dlaczego jesteś tak chętny do tworzenia z Polski kraju Policyjnego??? Prob lem nie stanowi to ze zaladowaca cos zle zaladowal, a to ze w Polsce w odróżnieniu od zachodu karaja i to drakońsko za przekroczenie nacisku na os, podczas gdy na zachodzi liczy się DMC, a o osie prawie nikt się nie troszczy. I słusznie bo niektóre ladunki np. tebn o którym malysz mowi, po prostu ciężko rozlozyc żeby było dobrze i jak tu poprawnie zwazyc osie. Ludzie nie robmy sobie pod gorke, zwiekszajac kary, ale domagajmy się traktowania nas jak ludzi (czyli istot mylących się) i karac tylko na ewidentne działania przeciwko ustalonym regułom. | |||
~koscielny | policyjne panstwo to juz mamy ale ladując towar chyba idzie policzyc ile co wazy i jak zaladowac mając woiedze o ciezarze towaru i masie pojazdu zeby nie przeladowac. spedytor powinien miec taką wiedze co i ile wazy, zaladowca tez powinien miec a nie ze 33 wchodzi eu na pake tzn ze jest ok. bo i tak za wszystko odpowiada kiero. a wez powiedz ze masz przeladowane i ze tego nie wezmiesz... nie musze ci mowic jaki bedzie finał. ale jakby za to odpowiadali?... syt by sie zmieniła co nie co | |||
~koscielny | ps kazdy sie myli z tym ze placi za to tylko kierowca | |||
~malysz | Mój szef wysmial ich i powiedzial ze po raz kolejny itd będzie musialo umorzyc sprawe bo juz ta niemiecka firma z ktorej to wozimy miala z nimi sprawe no i przegrali | |||
~Ambrozy | takie hobbi mają w ITD ://fmexpert. pl/uwaga-itd-naklada -wysokie-kary-za-nad mierne-obciazenie-os i/ | |||
~koscielny | i słosznie ale tu teraz o zasade chodzi. wystarczy raz zaladowac auto, zmierzyc nacisk na osie i wiadomo jak ładowac, bez liczenia. jakby zabierali licencje za przeładowane auta, nie dostosowanie srodka transportu, albo kierowcą za swiadome, powtarzam swiadomie przegięcie bo ma np na wz ile ma zapakowane i ile na jakiej osi. straci prawo jazdy kto by sie wychylił? a tak? zlapia... kiero zaplaci, kasa leci i kula sie dalej | |||
~Ambrozy | Kościelny, on miał przeładowane o 1% masz pojęcie ile to jest? To np, przesunięte o 3 cm palety do przodu lub może nawet mniej. | 1 | ||
~Ambrozy | A po za tym w linku który podałem jest napisane dlaczego 5000 pln. A nie np, 300. | |||
~koscielny | wiem ile to jest oni nie, wystarczy jak by sie dobrze wykasztanił wczesniej na cpn i bylo by ok | |||
~koscielny | ale oni mają przepis i mylą fiuta z palcem bo kasa... | |||
~koscielny | jakie znaczenia mial by ten 1 % na nawieszchnie? na koleinach sie buda zakula i bardziej docisnie w tym momencie. 1 % przeszkadza... 15cm koleiny juz nie, z których zsuwa sie pojazd i masą dociska duzo mocniej, o zagrozeniu jakie wtedy takowe koleiny stwarzają juz nikt nie wspomina | |||
~malysz | Srodek transportu odpowiedni firma zaladunkowa która produkuje i laduje towar istnieje kilkadziesiąt lat to w czym tu problem bo niesadze ze kierowcy a co najciekawsze oni mają co pół roku szkolenie BAG no ale polskie prawo jest jakies nie taki | |||
~Ambrozy | Jakby wykupił zezwolenie na nienormatywny przejazd, to już w ogóle nie niszczyłby drogi. | |||
~koscielny | a nie jak wykupisz " gabaryt" i zaplacisz to juz sie droga nie niszczy, wiadomo | |||
~koscielny | ok koniec pauzy czas pozwiedzac okolice, na pusto tak ze bez stresu narki:) | |||
~malysz | No tylko dlaczego pouczyli mnie po wszystkim ze mam znaleźć droge ktora jest o wiekszym nacisku i pojechałem dalej tylko ze zadnom drogom niemoglem pojechac bo niebylo to jest dopiero smieszne | |||
~rozwód | smieszne jest to co piszesz, drogom zadnom. Prawko prawkiem, ale na tej pauzie to moglbys wziac slownik jezyka polskiego bo az w oczy gryzie. | 1 | ||
~malysz | No tak zrobię | |||
ese
| ~malysz (2015-08-25 16:40:38) Łączną masa 38ton i zaladowane w niemczech firma która to laduje ma certyfikaty od BAG ale i tak to nikogo nieobchodzi.. "- A kogo poza terytorium Niemiec miałoby to obchodzić? | |||
~Bruchalski k | Koledzy zajmuje się transportem itez jestem kierowca prawo. Unijne jak polski mówi wyraźnie za załadunek odpowiada zaladowca | -1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.