~Ł ysy
| Przygłup kierowca dalej nie łapie tematu. Przewoźnicy chcą dobrze zapłacić, ale nie ma komu. Bo czy z przygłupa zrobi się normalny, uczciwy kierowca?
Wysoka dniówka pustego czerepa nie naprawi.
Przecież uczciwi, porządni kierowcy nie płaczą. Im przewoźnicy płacą. Hołota niech spier da la. | | | |
~Ł ysy
| Cza jechać na Egipcjankę kurę wczorajsze zjeść. Rabaty dajo. | | | |
~Żygmunt
| Tylko gdzie takiego przewoźnika chcacego placic poszukac, jak dookola same dziady!!! | 1 | | |
~driver
| uczciwi mają 380-420 a leserzy co mają miec okreslone warunki mają 300-320 i sami sie robicie dekle w c*a | -1 | | |
~Generał
| skd. Prawdę napisałeś. Tak właśnie jest u Ł ysego. Dobrze pracujesz zarabiasz. Leserujesz, kombinujesz, wy*asz. | -1 | | |
~Ordynator orginał!
| Co to znaczy dobrze pracujesz?
Cbyba przepisy coś regulują.
Po Pribałtach 800 km za "dniufke" się nie przejedzie, nie ma takiej opcji. | 1 | | |
~Ł ysy
| Żygmunt. Pytasz gdzie są takie firmy? Jest ich dużo. Jest małe ale. W tych firmach nikt się nie pier do li z szoferskimi przygłupami. Nie mają wiazdu lub są wyrzucani na zbity pysk po pierwszej, drugiej trasie.
Później wyrzucony śmieć rozpisuje się w necie, jak to został skrzywdzony.
Tak to wygląda. | -1 | | |
~Żygmunt
| Jakos nie moge na taka trafic... A w kilku juz jezdzilem. Co innego w UK. Po wyjezdzie jakos nagle dziadow mniej! | 1 | | |
~Ł ysy
| Przygłupie ku ku. Jak zwykle zadajesz głupawe pytania.
Nie wiesz co to znaczy "dobrze pracować " w zawodzie kierowcy? Kim ty jesteś? Lujem ztrzema nawigacjami na przedniej szybie i pustką we łbie. | | | |
~Ł ysy
| Żygmunt. Na wyspach jest raj. Tam największy głupek z polskiej budowy jest fachurą pierwsza klasa.
To samo z kierowcami. | -1 | | |
~Żygmunt
| Raj? Watpie! Ale jest jedna roznica miedzy polskim a brytyjskim przewoznikiem. Ten drugi nie jezdzi za 2. 50zl za kilometr! Jak mozna placic pracownikowi jezdzoac za takie dziadowskie stawki! | 1 | | |
~Żygmunt
| Ostatnio czytalem o rekordowo niskiej stawce na gieldzie na zachodzie 0. 29!!! Litosci!!! Z czego niby chcecie placic te 400zl za dzien??!!! | 1 | | |
~Nassomato Durro
| Szanowni kierowcy
Pretensje możecie mieć tylko do siebie. Ostatnie wydarzenia w Anglii dobitnie pokazały że osoby godzące się na stawki godzinowe nie mają pojęcia o zarabianiu pieniędzy w tej branży. | | | |
~Nassomato Durro
| Przepraszam...
chodziło mi o stawki kilometrowe. | 1 | | |
~kierowca
| łysek, bydlaczyno transportowa. Nie raz i nie dwa zostało tu obnażone twoje zbydlęcenie. I przy okazji schizofrenia.
Dla ciebie w tym kraju nie ma dobrych kierowców (sam napisałeś, że chcesz takich zatrudnić, ale nie ma, nie?), dla ciebie każdy to kombinator i złodziej. A ten co jeździł na anglię to przemytnik. Pokazując ci czarno na białym, jak bełkoczesz i kłamiesz dalej twierdzisz, że tak nie jest. I zaklinasz rzeczywistość chcąc spuszczać do klozetu fałszywych proroków. Masz zryty beret i tyle. Dlatego każdy porządny kierowca twój śmieszny kombinat z poskręcanymi drutem paryżankami omija na kilometr.
Takim jak ty nie mówi się spirdalaj. Takich się olewa i z nimi nie gada. | 1 | | |
~kierowca
| A co do uk. Nie rozumiem płaczu. Rzeczywiście była doopa ze świętami. Ale większość kierowców, która tam w tym czasie zakwitła jechała tam mając świadomość, że coś takiego może się wydarzyć. Po nowym roku byłem 2x. Jest trochę więcej ceregieli z papierami i testami ale czy to coś nie do przeskoczenia? Dla oszołomów nie potrafiących na urzędzie celnym zrozumieć, co znaczy czerwona kartka EXIT i krążących wkoło ronda 5x może i tak, dla rozgarniętego nic strasznego. Całość operacji w porównaniu z czsem przedbrexitowym zajęła mi może ze 3 godziny więcej licząc odprawy po angielskiej i francuskiej stronie. | | | |
~Ł ysy
| Przygłupiasty kierowczyno
Są dobrzy kierowcy. O ich pracy nikt nie pisze, bo o czym? Wykonują swoją pracę rzetelnie, zarabiają, są szanowani. Piszę się o szoferskich miernotach uważających się za The Beściaków, a tego motłochu jest 80%.
Tego też baranie nie rozumiesz? | | | |
~driver
| im sie wydaje zupełnie odwrotnie I tu jest problem Kazdy z nich jest najlepszy i nie zastąpiony A Prawda jest taka ze w co 8 samochodzie siedzi ukraina i robi robote A oni szukaja głupszego od siebie i roboty lżejszej od leżenia | -1 | | |
~kierowca
| Otóż łysa tępa pało. Zadałem ci kiedyś pytanie - dlaczego tak po prostu nie zatrudnisz dobrych kierowców. Odpowiedziałeś - bo takich nie ma. Rozumiesz baranie słowo pisane, które zresztą sam napisałeś? Dla ciebie dobrych kierowców nie ma i nie będzie. Bo jesteś bydlakiem i tępym choojem. | 1 | | |
~Ordynator orginał!
| Glaca druciarze twojego pokroju, skazani są tylko na traktorzystów.
O profesjonaliście jedynie możesz yełopie śnić.
Pozostał ci tylko kwik.
Kwicz więc i sił nie żałuj. | 1 | | |
~Ł ysy
| kierowca. Zatrudniam dobrych kierowców. Ale aby zatrudnić kilku tych "dobrych "trzeba zatrudnić i wy je bać na zbity ryj kilkudziesięciu.
Przecież każdy z was w gębie jest The Beściak. Dopiero
po czasie wychodzi zThe Beściaka pi zda lub złodziej.
Taka prawda. Kto prowadzi firmę kilka lat doskonale zna temat. Z parkingowymi mędrcami o poziomie polskich kieroffczynnie ma sensu dyskutować. Bo o czym.? Połowa zawód kierowcy postrzega tylko poprzez kręcenie kółkiem i wciskanie dwóch pedałów. Trzeci pedał już jest wyzwaniem nie do przejścia.
Jeszcze jedno, Pany Kieroffce z etransport pracują tylko w dobrych firmach, w których nie ma rotacji. Szef jest miły, tolerancyjny, płaci zajebiście. Niech tak zostanie, chociaż są powody do śmiechu. | -1 | | |
~Gucio
| Firmy typu dziadtrans nadal myślą że praca z km, % to atrakcyjne wynagrodzenie, nadal myślą że znajdą takiego co zał/rozł itp. zrobi na Out, magnesie, wyłączniku, wyloguje kartę, pojedzie na karcie szefa takich to już ze świecą szukać nikt normalny nie będzie nadstawiał głowy dla szefa -bo w razie wypadku itp. zostaje z tym sam. Podam przykład dzwoniąc wczoraj po ogłoszeniach -pierwsze pytanie -czy praca zgodnie z przepisami o czasie pracy kierowcy to z 10 zaledwie 3 odp. padło od razu odp. nie kombinujemy, takim ludziom dziękujemy, to pokazuje skalę na co nadal liczą przewoźnicy. Mało tego w ogłoszeniach gdzie nie było podanych konkretów, to głównie praca z akordu + jak to pięknie jeden z przewoźników powiedział " z tacho to trzeba sobie tam czasem pomóc " he he, szukacie nie kierowców tylko głupich do pracy taka jest prawda. | 1 | | |
~Ordynator orginał!
| Glaca sufit ci się na łeb nie osunął?
Większość nawet gdzie jest pierdziszewo z twoim kombinatem. | | | |
~driver
| bede głosował na pis z uwagi na usprawnienie systemu legalizacji pracy obcokrajowcom Jeszcze tylko żeby mozna było te zezwolenia internetowo blokowac byłoby super | -1 | | |
~Ordynator orginał!
| Można dokonywać selekcji kierowców, w przypadku gdy firma jest nowa lub zwiększa tabor.
A przecież ty durna pało na kryzysie, jedziesz już z czwartą dekadę.
"Zatrudniam dobrych kierowców"... ale wiecznie szukam.
Co za czubek. | | | |
~Gucio
| Weź i znajdź w dzisiejszych czasach "dobrego kierowcę " co będzie chciał jeździć Renault Premium, to nie lada wyczyn, tak jest prawda. | 1 | | |
~driver
| dobry kierowca własnie jest taki ze pojedzie kazdym samochodem aby mu sie w kieszeni zgadzało A ilu z was spełnia ten warunek? | -1 | | |
~Ordynator orginał!
| Jazda paryżaną to dzisiaj obciach jak hcooj. | | | |
~Ł ysy
| Gucio. W dobrych firmach z Patrykami, Alankami nie rozmawia się o pracy. Ich z założenia się nie zatrudnia. W jakim celu ich zatrudniać?O zawodzie gówno wiedzą, chęci do pracy brak. Zawsze pod górę i pod wiatr. Po ch uj taki szofer?
Chłopczyku, nikt nie nakazuje jeździć na magnesach czy wyłącznikach. Wystarczy pomyśleć, rozłożyć sobie trasę, a pomocnik nie będzie potrzebny. Jak jest głupi szofer, z pomocnikiem też nie zdąży.
Gucio, co kolesie z twojego pokolenia wiedzą o zasadach eksploatacji pojazdów, mechanicznych, o ich budowie?
Kim wy jesteście na rynku pracy? | | | |
~Ordynator orginał!
| Glaca co tu rozkładać.
Z Budziska do Tallina dolatuje sie na "szczała". | | | |