Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

dobry sposób na płacę minimalną w Niemczech

ID: 162579


Najlepszy sposób na rozliczanie kierowcy jeżdżącego po Niemczech:

1. Najważniejsze to wymuszenie na zleceniodawcach transportu ( firmach, które mają produkt który my mamy przewieźć) wyznaczania konkretnych godzin załadunku/rozładunku.

2. Zainstalowanie w każdym samochodzie GPS

3. Zatrudnienie w firmie "szefa ds transportu".

Najważniejsze w tym wszystkim jest punkt 1. Znacie godzinę załadunku/rozładunku. Szef transportu wysyła z komputerowego systemu smsa na telefon na którą godzinę ma załadunek/rozładunek. Jednocześnie szef transportu pobiera aktualną pozycję pojazdu i wytycza wg map orientacyjny czas przejazdu. I teraz najważniejsze: kierowca ma płacone tylko i wyłącznie te 8. 5 euro za czas jazdy wyliczony wg mapy. Żadna pauza nie jest płacona ( to szef transportu zczytuje na bieżąco z GPS). Jeśli kierowca przyjedzie na załadunek godzinę za wcześnie: jego sprawa- nie ma za to płacone. Dlaczego? bo otrzymał smsa z wyraźną datą i godziną załadunku. Kierowca ma zapłacone tylko za czas jazdy. A czas oczekiwania to dyspozycyjność - czyli jest to czas niepłatny. Kierowca się załadował i znowu to samo... A co jeśli załadunek się opóźni? wtedy kierowca informuje szefa ds transportu i on bierze to pod uwagę. Jednocześnie powinien wyegzekwować zapłątę dla kierowcy od zleceniodawcy transportu. Najważniejsza w tej układance jest osoba ds transportu która od rana do wieczora siedzi na komputerze o a*alizuje jak jedzie kierowca. Na koniec każdego dnia ów szef rozlicza ( przekazuje dokument do księgowości wraz z wydrukiem gps) każdego kierowcę.

Generalnie tak to funkcjonuje w dużych profesjonalnych firmach - osobiście w takiej pracuję jako kierowca. Mam płacone tylko za samą jazdę. Stawkę mam wysoką ale tylko sama jazda. Pomimo, że w pracy jestem po 14 godzin to często mam płacone za 11 godzin. Ale reguły są jasne. Wysoka stawka i wszystko zgodnie z prawem: płatna tylko praca, dyspozycyjność niepłatna ( i nie interesuje ich to co mam wbite na tacho bo mają sygnał z gps i informacje o której jest załadunek), oraz wiedzą ile średnio trwa taki załadunek.

Generalnie codziennie po drogach jeździ około 80 zestawów tej firmy a czas pracy kierowców kontroluje tylko 1 osoba. Wszystko jest całkowicie skomputeryzowane. Wielki szacun dla tej firmy. Dziad trans i tak tego nie ogarnie.

~misiek
*.bb.online.no

Posty (34)

~misiek
jak w temacie...

-2

~biało - żółty murzyn :)
misiu to chyba szef decyduje o której mam wyjechać i przyjechać.
Jeżeli kierowca się na to zgadza to jest gałganem :)
w większych firmach jest logistyk i on odpowiada za zarządzanie.
Ciemnoty wciskaj masie, tzw białym murzynom
~biało - żółty murzyn :)
a masz płacone za załadunek i rozładunek. No chyba że za Ciebie magazynierzy zapieprzają. Pozdro Misiu
Więcej takich misiaczków :)
~Pawlo
Idealne rozwiązanie ale nie dla kierowców nieudaczników których jest większość.

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.195

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels