ID: 162579
dobry sposób na płacę minimalną w Niemczech
ID: 162579
ID: 162579
Najlepszy sposób na rozliczanie kierowcy jeżdżącego po Niemczech:
1. Najważniejsze to wymuszenie na zleceniodawcach transportu ( firmach, które mają produkt który my mamy przewieźć) wyznaczania konkretnych godzin załadunku/rozładunku.
2. Zainstalowanie w każdym samochodzie GPS
3. Zatrudnienie w firmie "szefa ds transportu".
Najważniejsze w tym wszystkim jest punkt 1. Znacie godzinę załadunku/rozładunku. Szef transportu wysyła z komputerowego systemu smsa na telefon na którą godzinę ma załadunek/rozładunek. Jednocześnie szef transportu pobiera aktualną pozycję pojazdu i wytycza wg map orientacyjny czas przejazdu. I teraz najważniejsze: kierowca ma płacone tylko i wyłącznie te 8. 5 euro za czas jazdy wyliczony wg mapy. Żadna pauza nie jest płacona ( to szef transportu zczytuje na bieżąco z GPS). Jeśli kierowca przyjedzie na załadunek godzinę za wcześnie: jego sprawa- nie ma za to płacone. Dlaczego? bo otrzymał smsa z wyraźną datą i godziną załadunku. Kierowca ma zapłacone tylko za czas jazdy. A czas oczekiwania to dyspozycyjność - czyli jest to czas niepłatny. Kierowca się załadował i znowu to samo... A co jeśli załadunek się opóźni? wtedy kierowca informuje szefa ds transportu i on bierze to pod uwagę. Jednocześnie powinien wyegzekwować zapłątę dla kierowcy od zleceniodawcy transportu. Najważniejsza w tej układance jest osoba ds transportu która od rana do wieczora siedzi na komputerze o a*alizuje jak jedzie kierowca. Na koniec każdego dnia ów szef rozlicza ( przekazuje dokument do księgowości wraz z wydrukiem gps) każdego kierowcę.
Generalnie tak to funkcjonuje w dużych profesjonalnych firmach - osobiście w takiej pracuję jako kierowca. Mam płacone tylko za samą jazdę. Stawkę mam wysoką ale tylko sama jazda. Pomimo, że w pracy jestem po 14 godzin to często mam płacone za 11 godzin. Ale reguły są jasne. Wysoka stawka i wszystko zgodnie z prawem: płatna tylko praca, dyspozycyjność niepłatna ( i nie interesuje ich to co mam wbite na tacho bo mają sygnał z gps i informacje o której jest załadunek), oraz wiedzą ile średnio trwa taki załadunek.
Generalnie codziennie po drogach jeździ około 80 zestawów tej firmy a czas pracy kierowców kontroluje tylko 1 osoba. Wszystko jest całkowicie skomputeryzowane. Wielki szacun dla tej firmy. Dziad trans i tak tego nie ogarnie.
Najlepszy sposób na rozliczanie kierowcy jeżdżącego po Niemczech:
1. Najważniejsze to wymuszenie na zleceniodawcach transportu ( firmach, które mają produkt który my mamy przewieźć) wyznaczania konkretnych godzin załadunku/rozładunku.
2. Zainstalowanie w każdym samochodzie GPS
3. Zatrudnienie w firmie "szefa ds transportu".
Najważniejsze w tym wszystkim jest punkt 1. Znacie godzinę załadunku/rozładunku. Szef transportu wysyła z komputerowego systemu smsa na telefon na którą godzinę ma załadunek/rozładunek. Jednocześnie szef transportu pobiera aktualną pozycję pojazdu i wytycza wg map orientacyjny czas przejazdu. I teraz najważniejsze: kierowca ma płacone tylko i wyłącznie te 8. 5 euro za czas jazdy wyliczony wg mapy. Żadna pauza nie jest płacona ( to szef transportu zczytuje na bieżąco z GPS). Jeśli kierowca przyjedzie na załadunek godzinę za wcześnie: jego sprawa- nie ma za to płacone. Dlaczego? bo otrzymał smsa z wyraźną datą i godziną załadunku. Kierowca ma zapłacone tylko za czas jazdy. A czas oczekiwania to dyspozycyjność - czyli jest to czas niepłatny. Kierowca się załadował i znowu to samo... A co jeśli załadunek się opóźni? wtedy kierowca informuje szefa ds transportu i on bierze to pod uwagę. Jednocześnie powinien wyegzekwować zapłątę dla kierowcy od zleceniodawcy transportu. Najważniejsza w tej układance jest osoba ds transportu która od rana do wieczora siedzi na komputerze o a*alizuje jak jedzie kierowca. Na koniec każdego dnia ów szef rozlicza ( przekazuje dokument do księgowości wraz z wydrukiem gps) każdego kierowcę.
Generalnie tak to funkcjonuje w dużych profesjonalnych firmach - osobiście w takiej pracuję jako kierowca. Mam płacone tylko za samą jazdę. Stawkę mam wysoką ale tylko sama jazda. Pomimo, że w pracy jestem po 14 godzin to często mam płacone za 11 godzin. Ale reguły są jasne. Wysoka stawka i wszystko zgodnie z prawem: płatna tylko praca, dyspozycyjność niepłatna ( i nie interesuje ich to co mam wbite na tacho bo mają sygnał z gps i informacje o której jest załadunek), oraz wiedzą ile średnio trwa taki załadunek.
Generalnie codziennie po drogach jeździ około 80 zestawów tej firmy a czas pracy kierowców kontroluje tylko 1 osoba. Wszystko jest całkowicie skomputeryzowane. Wielki szacun dla tej firmy. Dziad trans i tak tego nie ogarnie.
~misiek*.bb.online.no
*.bb.online.no
Posty (34)
~miler 10 lat temu | misiu się napocił przy nadprodukcji złotej myśli a ty kolego go sparterowałeś. Kurna przykra sprawa, a miał być złoty patent | 1 | ||
~rysiek 10 lat temu | panowie teraz bendą protestować przewoźnicy, niech płaczą i niech strajkują każdy ma 15. 000 z auta a kierowca ochłapy niech sami jeżdżą ja dam rade i miesiąc przeżyje i zobaczę jak im się powodzi gnojom co rząd im daje pole do popisu bo w [olsce większość udziałów mają posłowie. gnoje niech jeżdżą sami | |||
~zorientowany 10 lat temu | Rysiek, dzisiaj widziałem jak psu dorobili nową protezę nosa na drukarce 3D. Zorientuj się kolego, może protezy mózgów też już robią! | 2 | ||
~biało - żółty murzyn :) 10 lat temu | jeszcze jedno misiu w sądzie pracy co przedstawisz, GPS czy karte tacho. Misiu jesteś baranem tylko jak na taki układ idziesz :) Sam sobie odbierasz pieniądze, nadgodziny też masz płatne :) | |||
~ku-ku 10 lat temu | Misu, nie przewidziałeś tylko wypadków, korków, śnieżyc etcetera. | 2 | ||
~biało - żółty murzyn :) 10 lat temu | ~zorientowany, to mało widziałeś s://www. dawca. pl/aktualnosci/25085 , pierwsza-transplanta cja-czaszki-wydrukow anej-na-drukarce-3d i słyszałeś zorientowany (nie za bardzo ) | |||
~ciapowaty 10 lat temu | Dyżurny nie pozwala mi wypunktować Misia, ale przeczytajcie uważnie jego tekst, a znajdziecie kuriozalne błędy. | 1 | ||
~zorientowany 10 lat temu | Aleś błysnął murzyn ! Musiał przebić hahaha... | |||
~biało - żółty murzyn :) 10 lat temu | Przecież Misiu to synek synka. Ktos mu podpowiedział (pewnie lobbysta) kierowcy się zgodzili i tak mają. Dla misia majom, bo studia skończył | -1 | ||
~biało - żółty murzyn :) 10 lat temu | synek szefa, który przejął schedę | |||
~lubiący browara 10 lat temu | - ku-ku zapomniałeś dodać że na Sycylii może być Etna aktywna !!! | 1 | ||
~miler 10 lat temu | ząbek w mo*de czesany, daj miśkowi podumać. Jutro będzie riposta | |||
~biało - żółty murzyn :) 10 lat temu | miler ok :) | |||
~biało - żółty murzyn :) 10 lat temu | miler, jeszcze jedno :) na piwie byli i wydumali że tak mo (sz) na zrobić. Po paru piwach można wszystko | |||
~miler 10 lat temu | jak pogoda na wyspach? | |||
~miler 10 lat temu | oni już tak mają, dumają, dumają i zaskakują "złotą myślą". Nie marnują się nam mlode wilki dzidtransowego biznesa | |||
~biało - żółty murzyn :) 10 lat temu | od 5 lat jestem w warszawce :) super jest, nawet od maja będę zarabiał więcej :) siedząc w domciu :) | |||
~biało - żółty murzyn :) 10 lat temu | dwie osobówki będą więcej. Miałem w marcu kupić, ale cięzki okres. Kryzys jest :) | |||
~nowy 10 lat temu | Ty k. u. r. w. a jelopie kierowca ta nie piekarz czy murarz ze pracuje 8h p. e. d. a. l. e zaplacili tylko ci za jazde bo jeste glupi a jak zapina m plandeke zabezpieczam ladunek biegam po papiery to to nie jest praca, logistyk z duzej firmy gps sie znalazl j. e. b. n. i. j sie w lep | |||
~gram 10 lat temu | Swteny pomysł! Mam cztery auta muszę stworzyć nowe stanowisko pracy hmmm, . Za najniższa to tylko kierowcy pracują (podobno) więc muszę ze dwa tysie chociaż dac. Opłacić składki, urlop, chorobowe, kadry, dokumenty. Kurde wole to co wydam na to stanowisko podzielić miedzy tych chłopaków i zmieszczę się bez problemu w Milog, właściwe już się mieszczę. Wiec ja mam bez paniki. | 2 | ||
~italiano 10 lat temu | mis to typowy baran. dyspozycja nieplatna hehe. Dyspozycja platna 50 procent a mis niedorozwiniety gosc. W sadzie zapis GPS??W sadzie zapis tacho. W glowie sie nie miesci jak mozna byc tepym barankiem | |||
~italiano 10 lat temu | Misiu na niemieckiej firmie to ty mozesz wymusic klapsa na twoja pusta glowe a nie godzine zaladunku. mozesz ladnie blagac zeby cie zechcieli zaladowac a nie romka | |||
~hahaha 10 lat temu | Skoro mam mieć płacone za samą jazdę to niech odpowiedzialny przyjedzie na firmę i otworzy bok pod załadunek i niech zabezpieczy ładunek bo płacone mam za samą jazdę reszta mnie nie interesuje mi to pasuje hahahahah | |||
~A. F. 10 lat temu | A dlaczego jak zostaje z auta 15 tys. to Wy sami nie kupicie aut. Zobaczcie 15 tys + jeszcze to co Wam płaci szef to jakieś minimum 20 tys. miesięcznie. Panowie kupujemy własne samochody. !!! | 1 | ||
~A. F. 10 lat temu | A ha. Zadać proste pytanie i Pan kierowca zaczyna główkować jak by tu odpisać !!! | |||
~maly 10 lat temu | misiek jestes polglowkiem kto normalny godzi sie miec placone tylko za czas jazdy? | |||
~Dziad Bozpolski 10 lat temu | maly - to ty jesteś półgłówkiem. Przepisy Miloga wyraźnie mówią za które godziny należy się 8, 50 brutto. Ale takie jołopy jak ty mają swój parkingowy świat i zawsze wszystko zanegują. | 1 | ||
rubber_duck_o2_pl
10 lat temu | ~A. F. (2015-03-22 08:44:01) A ha. Zadać proste pytanie i Pan kierowca zaczyna główkować jak by tu odpisać !!! a może po prostu nikt nie chce wdawać się tobą w polemikę? Pomyśl trochę. | |||
~maly 10 lat temu | w dup/i/e mam miloga niemcow francuzow czy innych jelopow twojego pokroju i reszte holoty transportowej | 1 | ||
ese
10 lat temu | ~maly (2015-03-22 09:39:12) misiek jestes polglowkiem kto normalny godzi sie miec placone tylko za czas jazdy? za czas jazdy? za czas jazdy? - No właśnie! Albo ".. kto normalny godzi sie miec placone tylko najmniejszą z możliwych stawkę, 8, 5 euro brutto, zamiast żądać choćby 12 euro netto". |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.