ID: 162259
Everest Transport Sierpc
ID: 162259
ID: 162259
Szukam Informacji na temat tej firmy, jeśli ktoś ma jakieś informacje proszę pisać
Szukam Informacji na temat tej firmy, jeśli ktoś ma jakieś informacje proszę pisać
~Kiero*.dynamic.gprs.plus.pl
*.dynamic.gprs.plus.pl
Posty (86)
~Czandor | FIRMA OK TEŻ JESTEM KIER. POTWIERDZAM ŁUKASZA INFO CO DO PRZERZUTÓW TO CAŁOŚCIOWE ŁADUNKI DUŻO PO FRANCJI AUTOSTRADAMI. NA ANGLI STAJE SIĘ NA SEWISACH A NIE PO ZONACH. TACHO ŚWIĘTOŚĆ AUTA NOWE PORZĄDEK. 2/1SYTEM MOŻNA Z ŻONĄ POMIESZKAĆ I DZIEĆMI JAK CZŁOWIEK A NIE GOŚĆ POZDRAWIAM | 1 | ||
~kierowca | kolego auta zjezdzają na bazę do pl, czy podmiany gdzieś w ue? | |||
~Czandor | WYJAZDY Z BAZY POWRÓT DO BAZY | |||
~bylykiero | Dziwie sie tym zlym opiniom... jestem bylym kierowca i gdybe nie zmiana branzy to jezdzilbym do dzis. Wyplata na czas, nie ma nerwowki, jezeli chodzi o czas pracy, jazdy itd to pilnuja az do przesady, nie ma mowy o kombinacjach. Nowe sklady, chlopaki ze spedycji ogarnieci, w wiekszosci calosciowki wiec nie ma latania po naczepie. JESTES NORMALNYM KIEROWCĄ? ?? TO POLECAM CI TE FIRMĘ !!! | 1 | ||
~bylykiero | ~Marcin, nie widziales ludzi na oczy, nie spotkales sie nawet a wypisujesz takie farmazony... to jest firma, ktora funkcjonuje na rynku kilkanascie lat. A z tego co wiem to caly czas dokupuja nowe auta i potrzebni sa kierowcy. Dobrze, ze Ty nie bedziesz tam pracowal :) pozdrawiam | 1 | ||
~hubi | Siemanko wszystkim. Latalem w tej firmie busikiem. We wcześniejsze firmie mialem przestoje po 2-3 dni. Nic nie zarobilem. W Everescie mogłem nareszcie zarobic bo spedycja sprawnie dzialala. Przestój max kilka godzin i ogień. Polecam | |||
~LUKASZDAFXF | Kolego gator przykre wspomnienia czy jak? Cały czas jedziesz po nich widocznie sam masz coś na sumieniu. Jeśli jesteś uczciwy bo tego wymagają najbardziej to gwarantuje Ci ze jeśli byś się zatrudnił siwdzial byś do tej pory bo w okolicy nie ma lepszej firmy dającej takie warunki !!! Wyjazdy i powroty na bazę. Jazda autostrada a nie jakies krajowki 92. Polecam i jeszcze raz pisze pracuje 3 lata. System 2/1tydzień 4miesiące w roku wolnego ludzie a dostajesz 12 stałych wypłat co 3 miesiąc pracujesz 2 tygodnie w miesiącu. | 1 | ||
~LuykaszDafXF | Właśnie po 8 dniach wolnego wyjazd w trase kierunek Anglia :) lecimy na rotterdam a nie jakies uzeranie sie z uchodzcami czy tym podobne bede sledził temat pozdrawiam :) | |||
darekl74
| latacie w pojedynkę czy w podwójnych obsadach | |||
baldpate111
| jestem kierowcą w everescie. pracuje tu 3, 5 roku zaczynalem na busach potem solowka po polsce i uni teraz jezdze zestawem po europie. tacho i kwestie związane z umowa o prace wszystko jak sie nalezy. system 2 na 1 daje kierowcy duzy komfort pracy wiec jesli komuś zależy na stabilnej pracy za godziwe pieniadze wyplacane na czas to smialo niech sie stara o przyjecie tym bardziej ze firma rozwija tabor. a malkontenci tacy jak gator zawsze sie trafia. niestety nie każdy kto ma prawojazdy jest kierowcą. | 1 | ||
~Adam | Nie wiecie, czy będą znowu szukac kierowców? | |||
~LukaszDafXF | Witam kolego złóż podanie. Kierowcy byli poszukiwani w związku z powiększeniem taboru jako pracownik (kierowca) z tego co wiem już jest obsada. Pozdrawiam | |||
~Burn | Padalo pytanie o place ale jakos nikt nie potrafil odpisac.. czyzby lipa? Moze tajemnica... | |||
~DarekW&LiderWrob elek | Jeszcze jedno dodam. Miałem sytuacje gdzie miałem rozładunek na Litwie i było strasznie zimno i dużo śniegu i lodu. Rozładunek był w bardzo ciasnym miejscu i w dolinie. Rozładować udało się ale już z tamtad nie wyjechałem. Próbowałem wyjechać za pomocą łańcuchów i też nic nie dało. Kiedy poprosiłem o pomoc żeby podzwonili i ogarnęli jakiś ciągnik żeby mnie wyciągnął to stwierdzili że 100euro to za dużo i tyle z pomocy. | |||
~TobiaszWasowski | Witam. Jako szef tej firmy stanowczo zaprzeczam tym pomówieniom. Nigdy nikt w naszej firmie nie wyjechał więcej niż 90h. Kasa jest zawsze na czas i to konkurencyjna stawka na polskim rynku. Robota jest poukładana i zawsze do godziny 14:00 w sobotę jesteś na bazie. Samochody nówki volva na full wypasie. Atmosfera rodzinna bo tak nauczył nas ojciec żeby dbać o pracowników. Każdy kto myśli inaczej o mojej firmie mija się z prawdą. Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia. | |||
~Kiero | CO to znaczy do ostatniej minuty? Masz zgodnie z prawem jechać 90 godzin przez dwa tygodnie to jedziesz. Chciałbyś 50 na dwa tygodnie? Ja też bym chciał ale nie mam. | |||
~Odpowiedz | Do ostatniej minuty to znaczy że nie zjedziesz do domu tylko stajesz gdzieś koło Poznania żeby czekać aż ktoś łaskawie po Ciebie przyjedzie bo spedycja jak zawsze nie dała rady wyliczyć czasu na zjazd bo szef kazał jeszcze zabrać 10-ty ładunek z Holandii i kazał tą jedną paletę schować do kabiny bo na pace już miejsca nie było. Everest się kończy. Tak jak była dobra firma tak teraz dziadostwo. | |||
~Wkur. iony kierowca | UWAGA!!! UWAGA!!! UWAGA!!! ACHTUNG!!! ACHTUNG!!! Firma Everest nie płaci urlopów do tego poświadczają nie prawdę podpisując kartki urlopowe które pod przymusem podpisujesz. Sprawa zgłoszona już do PIP i jak nic to nie da to idę do sądu pracy. Nie warto tam pracować bo jesteś traktowany jak najgorsze zło chyba że jesteś lizodupcem tak jak połowa ekipy everestu to będziesz się czuł jak ryba w wodzie lizać dupę staremu. | |||
~PrzemekWróbel | Witam. Jeżdżę w tej Firmie od 2011 rok. Od samego początku firma Everest zajmuje się ładunkami łączonymi. Wynagrodzenie zawsze jest na czas, co do wynagrodzenia jest to stała pensja nie żadne dniówki czyli w systemie 2/1 co trzeci miesiąc pracujemy dwa tygodnie i wypłata sie nie zmienia, plus premia za spalanie, jest również płacone za starz pracy w Firmie. Jest również system tydzień w pracy tydzień w domu. Wyjazdy zawsze z siedziby Firmy i powroty na Firmę. Zmiany są zawsze na Firmie nie po Trasie. Samochody marki Volvo oraz Daf max 3 lata, naczepy jakie Ciągamy to Plandeki. ( A ci co się zwolnili zawsze będą mówić opowieści z palca wyssane. A Ci co zostali zwolnieni to były kutemu bardzo poważne podstawy Typu nie przestrzeganie czasu jazdy kierowcy i td ) | |||
everest
| do :''~Wkur. iony kierowca Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam słyszeć, że Twoje doświadczenia w naszej firmie nie spełniły Twoich oczekiwań, szczególnie w kwestii wynagrodzenia. Chcielibyśmy zapewnić, że kwestia wynagrodzeń jest dla nas istotna, a naszym celem jest zapewnianie sprawiedliwych i konkurencyjnych warunków pracy. Twoje uwagi są dla nas ważne i zostaną wzięte pod uwagę w naszym dalszym rozwoju. Jeśli chciałbyś podzielić się swoimi doświadczeniami bardziej szczegółowo, zachęcamy do kontaktu z naszym działem HR. pod nr tel : 24 382 1100 lub z naszym wewnętrznym audytorem firmą OCRK ''Ogólnopolskie centrum rozliczania kierowców '' która prowadzi Telefon interwencyjny 24 GODZINY NA DOBĘ, 7 DNI W TYGODNIU, gdzie Eksperci udzielą wszelkich informacji dotyczących naszej Firmy. Chcemy zrozumieć Twoją perspektywę, by lepiej dostosować nasze praktyki. Jeszcze raz dziękujemy za Twoje uwagi i życzymy Ci wszystkiego najlepszego w przyszłych działaniach. Z poważaniem, zarząd Spółki Everest Logistics Sp. z o. o | |||
~... | 90h jazdy - owszem według tacho może i a liczba na 2 tyg się zgadza, ale wyjazd jest w niedzielę a powrót 2 tyg później w sobotę i wyjeżdża się łącznie 98/99h (niedziela na poniedziałek czas się zeruje - a oni uwielbiają z tego korzystać). Tacho świętość- no chyba nie dla nich skoro słyszy się od szefa że ma tacho w . bo klient ważniejszy. Wyjazd i powrót z bazy i na bazę- no zgadza się, ale nie koniecznie wrócisz zestawem bo pod Poznaniem zabraknie czasu pracy lub jazdy bo dla nich ważniejsze na siłę załadować Ci jedna paletę więcej niż ściągnąć ciebie na bazę. Powrót sobota 14 - kolejna historyjka, on płaci ci za sobotę i zjedziesz jak zjedziesz. Zjedziesz za wcześnie i zostanie czas to wyjedziesz po innego kierowcę albo zaladunek/rozładunek o ile nie zdarzy się że zabraknie ci czasu, to wtedy ty czekasz na kierowcę innego. Rodzinna atmosfera - no na pewno nie w relacjach szef - pracownik, zero jakiegokolwiek brania pod uwagę czyjegokolwiek zdania, jak będzie chciał to do Szwecji przez włochy pojedziesz bo to on jest właścicielem - gdzie tu relacja rodzinna. Rodzinny to tylko zarząd. Auta full wypas - taa... może są i nowe z salonu, ale do full opcji to im wiele i to wiele brakuje - przecież wyposażenie nie zarobi. Urlop - jakie urlop? Przecież siedzisz 7 dni w domu. Urlopówkę też wtedy podpisać trzeba bo przecież nikt nie będzie kierowcy za urlop płacić tyle ile powinno się należeć, a podpisywanie i mówienie że w systemie w tygodniu wolnym urlopówki muszą być podpisane to kolejna bajka z którą PIP się nie zgodzi Święta i zakazy jazdy - no tu chyba nie obowiązują. Zakaz jazdy w PL, nie dla nich - w niedzielę trzeba wyjechać bo szkoda godzin. Zakaz jazdy wtedy w poniedziałek w niemczech, zapomnij że wyjedziesz we wtorek, masz wyjechać godziny i dostać poniedziałek na parkingu bo to bardziej się opłaca. Płatne parkingi - taa, a później pretensje że towar nie był do kradzieży więc nie powinieneś stawać na hofie. Przeprawianie się na Rotterdam i nie bawienie się z uchodźcami- na prawdę aż taka hipokryzja lub strach przed szefem - pociąg, promy Calais i Dunkierque to norma, nie oszukujcie ze tylko Rotterdam, nie mówienie wszystkiego to też oszukiwanie. L4 - jaki lekarz?, najpierw trzeba do doktora szefa się zgłosić, bo możliwe że lepiej od lekarza oceni czy Ci coś dolega czy nie. Na prawdę jakiś pracownik liczy sobie że w systemie ma 4 msc wolnego w roku? Czy może podasz przeliczenia na inne systemu żeby szefowi przylukrować. Kierowca który się zwolil zawsze będzie miał złe zdanie o firmie - na prawdę? Nie raz się zwalanialem, i nie o wszystkich firmach powiem ze to dziady albo było źle, ale nie przeginajcie tu jest źle. Jak ma być dobrze jak szef mówi że u niego w firmie to w garniturze można jeździć taka praca dobra - dzieciom z przedszkola albo kierowcom z zerowym doświadczeniem takie bajki. Pauzy - jak wyjeżdżasz masz robić pauzy 9, 9 i 9 bo klient najwaznienszy - a ja myślałem że w przepisach jest zapis że to kierowca decyduje jaką pauzę robi i że pauza to jest minimum 9h, 11h, 45min - minimum a nie maksimum jak można się u nich dowiedzieć podczas telefonów po pauzach bo zrobiłeś 9:20h albo 52 min. GPS - tak, jest tam osoba która potrafi gapić się na ekran 24/7 bo przecież kierowcy nie można ufać i trzeba kontrolować. I to nie jest wyssane z palca, nie są to pomówienia ani nieprawdziwe informacje. To tylko kilka faktów z pracy tam. Można by książkę napisać, dużo się tego przewinęło pracując tam. Dla pieniędzy bo akurat płacą więcej niż inne firmy blisko nie warto. Lepiej zarobić mniej a mieć w porządku firmę z uczciwym podejściem do pracownika. | |||
~Pan Kierowca | Do "everest": Jak tam bardzo bierzecie pod uwagę zdanie pracownika i tak bardzo dbacie o dobre relacje pracownik szefostwo to bardzo proszę o zapłacenie wszystkim kierowcom zaległego urlopu za te wszystkie lata i będziemy kwita. Oczywiście urlopu nie zapłacisz Dareczku bo dla syna na buty nie będzie za 800zl, albo na szkolenie tego przygłupiego psa za 15k. Już nie wspomnę o tym doradcy co bierze krocie za miesiąc i was ruch.. jak tylko może. Być może dlatego tych urlopów nigdy nikt nie zobaczy. | |||
~Pan Kierowca | A ten wróbel Przemek to niech się nie wypowiada bo jest stronniczy jak Duda Kaczyńskiemu. Wróbelku zamknij to swoją fałszywa jadaczke i siedź cicho bo jedyne co potrafisz to podpiera... Piszesz tam w swoim poście dokładne przeciwieństwo tego co wyżej niż ktoś napisał więc raczej nikt nie uwierzy parówie 60. Żebyś się obsral po pachy | |||
~Pan Kierowca | Ooo widzę że wcześniejsze posty o firmie zostały usunięte. Chyba ktoś tu maczał paluszki żeby prawda nie wyszła na jaw. Spokojnie są portale na których nie możesz usuwać postów Dareczku. Niestety Darek boi się prawdy. Darek to taki fałszywy szczurek który ubiera się w koszule i ładnie pachnie a tak na prawdę to słoma z butów wystaje. Darek to pierwszy szef który nie rozmawia z kierowcami tylko wysługuje się swoimi sługami którzy załatwiają za niego czarną robotę. Szkoda bo wcześniejsze posty ukazywały całą prawdę k ecerescie. Jak będę miał chwilę to opiszę jak wygląda 2 tygodnie pracy u tego dziduna. | |||
~Wieloletni_byly_prac ownik | Pracowałem dla wąsów jakieś 5 lat. Jak było dobrze to było dobrze. Zacząłem chorować. I to nie żadne wymuszanie L4 tylko poważne zabiegi i operacje. Jeszcze kiedy nie wróciłem do zdrowia było do mnie dzwonienie i poproszenie żebym jechał bo nie ma kto. W końcu wszystko się udało i jestem w miarę sprawny. Przychodzę do pracy i muszę zrobić badania u lekarza medycyny pracy. Co się okazuje że pan wąsik postanowił się mnie pozbyć bo w jego mniemaniu za dużo choruje. Gratuluję podejścia w firmie. W tej firmie nie można chorować i mieć własnego zdania. Nie polecam pracy u wąsów. Wyzysk kierowców jest na zupełnie nowym poziomie. | |||
everest
| do #~Wieloletni_byly_pr ac ownik 5 godzin temu Szanowny Panie Marcinie P. Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam słyszeć, że nie spełniliśmy Pana oczekiwań podczas zatrudnienia w naszej firmie. Chcielibyśmy wyjaśnić, że wszelkie decyzje dotyczące zwolnień lekarskich są podejmowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz na podstawie rzetelnej oceny stanu zdrowia pracownika. Współpracujemy z zaufanymi specjalistami, którzy kierują się najlepszym interesem zarówno pracowników, jak i firmy. Przebywał pan wielokrotnie na zwolnieniach i nie nasza decyzją, Lekarz medycyny pracy wydał negatywną opinie dotyczącą nie zdalności do pracy, Zależy nam na tworzeniu zdrowego i wspierającego środowiska pracy. Jeżeli ma Pan dodatkowe uwagi lub sugestie, serdecznie zapraszamy do bezpośredniego kontaktu, abyśmy mogli dokładniej zrozumieć Pana/ perspektywę. Z poważaniem, zarząd Spółki Everest Logistics Sp. z o. o | -1 | ||
everest
| Szanowny Panie'' :~... '' 3 dni temu Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam słyszeć, że miał Pan negatywne doświadczenia związane z naszymi praktykami dotyczącymi czasu jazdy pojazdami ciężarowymi. Chcielibyśmy zapewnić, że w naszej firmie przestrzegamy wszystkich obowiązujących przepisów i regulacji dotyczących czasu pracy i jazdy. Bezpieczeństwo naszych pracowników oraz przestrzeganie prawa są dla nas priorytetem. Regularnie organizujemy szkolenia oraz kontrolujemy procesy, aby zapewnić, że wszyscy kierowcy są świadomi i stosują się do tych zasad. Jeśli chciałbyś podzielić się swoimi doświadczeniami bardziej szczegółowo, zachęcamy do kontaktu z naszym działem HR. pod nr tel : 24 382 1100 lub z naszym wewnętrznym audytorem firmą OCRK ''Ogólnopolskie centrum rozliczania kierowców '' która prowadzi Telefon interwencyjny 24 /7, gdzie Eksperci udzielą wszelkich informacji dotyczących naszej Firmy. Chcemy zrozumieć Twoją perspektywę, by lepiej dostosować nasze praktyki. Dokładamy wszelkich starań, aby tworzyć odpowiednie warunki pracy, a uwagi naszych byłych pracowników są dla nas bardzo ważne. Jeśli ma Pan/Pani dodatkowe informacje lub sugestie, które mogłyby pomóc nam w doskonaleniu naszych praktyk, gorąco zapraszamy do kontaktu. Z poważaniem, zarząd Spółki Everest Logistics Sp. z o. o | -1 | ||
~Marcin P | Do Zarządu Everest Logistic Proszę nie mieszać mojej osoby w jakieś brudy na tym forum. Nie upadłem jeszcze tak nisko żeby prac jakieś brudy publicznie. W internecie nic nie ginie proszę namierzyć IP i będzie wiadomo kto to pisał... | |||
~Darek_jest_de*i*em | Everesty. Przestrzeganie u was zasad pracy wiąże się z tym czy trzeba dojechać czy nie. Niejednokrotnie Michał Export kazał zapewnie pod naciskiem Darka przekroczyć czas jazdy tylko żeby dojechać i rozładować. Niejednokrotnie nie potraficie policzyć godzin oraz odległości do domu co wiąże się z tym że czasu starczyło do Niemca albo Poznania. A to wszystko przez durnego Deniska. Everest w waszej firmie to tylko przy.sy już zostają. Normalny kierowca poznał się co to za głąby tam tym wszystkim sterują. Z resztą jak by się wam . nie paliła to everestki by na jakimś forum nie pisały i się nie tłumaczyły z każdego postu. Żal na was patrzeć wyzyskiwacze. NIE POLECAM PRACY W FIRMIE EVEREST. NIE PLACA URLOPOW I MAJA PRACOWNIKA ZA ZLO KONIECZNE. | |||
~Bohdan | Haha śmiech na sali. Sam wódz naczelny broni swojej firmy haha Te twoje tłumaczenie świadczy tylko o tym że za wszelką cenę chcesz żeby firma wyglądała profesjonalnie. Jednak z bliska to jeden wielki kibel. Tłumacz się Darku tłumacz. Z braku urlopów, wyjazdów w zakazy czy zjazdy w niedzielę. Tłumacz się dlaczego tak jest. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.