Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Igo primo, a Igo may way, dla cięzarowych.

ID: 161523


Czym się różni Igo Primo od Igo May Way, obie maja opcje dla ciezarowych?Która ewentualnie jest lepsza do ciezarówki?

~rad79
*.24.87.54.ipv4.supernova.orange.pl

Posty (16)

~rad79
jak w temacie...
~ktosik
wygladem
szczur
tylko wyglądem system ten sam
~rad79
Mam Igo may way truck od 3 dni, i musze powiedziec ze słabo działa na polsce. Prowadzi pod zakazy.
~maro
sid w jaki sposób pilnujesz paliwa i towaru w nocy?
~ktosik
igo jest slabe po polsce.
moze masz zle ustawione
moze nie masz map z zakazami
moze masz nieaktualne mapy


zadna nawi nie zastapi myslenia, ani nie jest na tyle aktyalna zeby widziala kazdy zakaz

1

~zibi
no to pojechałes z tymi 3 dniami...
~głos z sali
iGO MyWay to starsza wersja Primo. Na My Way POPRAWNIE będą działać tylko starsze mapy, bodaj że góra z 2011, ale mogę się mylić. Uboższe możliwości konfiguracji, jedna podstawowa zaleta-bardziej stabilne.
~ktosik
mylisz sie.
mam My Way z mapami na 2014r
~głos z sali
Ale czy działają poprawnie?Jak z numeracją?Jak Ci pokazuje że dotarłeś pod adres to nie okazuje się że dany numer jest 100 metrów dalej?
~ktosik
nie wiem.
nie zawracam sobie glowy takimi *lami.

mi nawi pokazuje gdzie mam jechac, a ja tam jade.
nie musi mnie wprowadzic w drzwi.

mam 3 igo ( my way, fleet i primo ) i AM na nawi i w zaleznosci od pogody taki program uruchamiam.
~rad79
Koleś który mi wgrywał IGO may way, powiedział że to to samo co Primo tylko na Androida nazywa sie May Way a na wince Primo. Czy to żeczywiście prawda?
~ktosik
rad79
(2015-02-28 21:00:19)

jasne ze to bzdura.

puchatek61
(2015-02-28 20:32:38)
tak, mam na jednym urzadzeniu, na jednej karcie
~Trebor
Zauważyłem że podczas obliczania czasu przejazdu np. po autostradach w Polsce nawigacja bierze pod uwagę ograniczenie prędkości które można ustawić w konkretnym pojeździe np. 80km/h. Natomiast w Niemczech podczas jazdy po autostradach gdzie nie ma ograniczonej max prędkości przy obliczaniu czasu przejazdu po autostradzie nie bierze pod uwagę ustawionego ograniczenia 80km/h i np. potrafi obliczyć czas przejazdu ze średnią prędkością 120km/h. Używałem Primo. Truck. Evo. 2017. Q3. PL. GOTOWIEC. na. SD na tych samych mapach HERE 2017. Q3 czasu przejazdu po autostradach w Niemczech oblicza prawidłowo. Używam iGO_israel_Gift. 18. 27. 658108_sys_not_chang ed ze skinem Pongo.

Wgrałem licencję Full_Europe_Truck_47 _countries_LMU_2017_ Q3. ale dalej nie oblicza prawidłowo sumy czasu przejazdu.

Odpowiedź kolegi Manixx
cyt. " Kolego Trebor22, niestety nie pomogę w temacie. Mogę jedynie potwierdzić, że u mnie jest podobnie. U Niemca na A4 przykładowy dystans 321 km = 3:05h, natomiast Francja 272 km =3:18 h.
Informacje o ruchu drogowym w czasie przeliczeń miałem wyłączone.
Testowałem na Nextgenie w wersji Israel ze skinem pongo oraz potem Pal z Arimi. Wyszło identycznie.
W profilu mam ustawione 89 km/h".

Dzięki Manixx za odpowiedź czyli mam to samo. Myślałem że może to wynikać z tego że po autostradach w niemieckich nie ma ograniczeń prędkości. Ale gdy używałem Primo. Truck. Evo. 2017. Q3. PL. czasy przejazdu obliczał prawidłowo. Masz rację, że często teoretyczny i faktyczny czas przyjazdu nie idą w parze, ale czasami przydaje się ta informacja do planowania trasy. Nie wiem dlaczego jest właśnie ta różnica w obu aplikacjach. Tak nie powinno być. Czy ktoś z szanownych forumowiczów ma pomysł gdzie można interweniować w sprawie tego błędu, może u producenta.
Porównywałem pliki w aplikacji Primo. Truck. Evo. 2017. Q3. PL. i w iGO_israel_Gift. 18. 27. 658108 ale jako osoba mało znająca temat różnić nie zauważyłem. Różnica tkwi chyba w programie.

Skopiowałem wszystkie licencje z Madlax-Primo. Truck. Evo. 2017. Q3. PL. GOTOWIEC. na. SD który prawidłowo obliczał czas przejazdu po autostradach niemieckich. Mimo trasa z granicy świecko do Dortmunt 523 km pokazyje 5:11 godz. Przy ustawieniu 80 km/h czas przejazdu powinien być około 6:30

W Polsce trasa Warszawa węzeł konotopa do świecko 470 km czas przejazdu po autostradzie A2 to 6:10 godz. Czyli prawidłowo.

Czasy przejazdu można łatwo sprawdzić. Można w trasie wieloetapowej ustawić początek na granicy PL- D trasa A-2, koniec na A-2 pod Hanowerem. Można porównać z trasą np. Granica PL- D trasa A-2 do np. przed Warszawą. Proszę o informację czy komuś dobrze oblicza czasy przejazdu z ustawioną prędkością np. 80 km/h w aplikacji IGO NextGen. Za odpowiedź z góry dziękuję jest to dla mnie ważna informacja. Nawigację wykorzystuję w celach zawodowych.
FAN-MAGNUM
~Trebor
2018-03-11 14:56:38

zainstaluj sobie więcej aplikacji w wolnym miejscu :-)
np. w miejscu MÓZGU, tam masz pustkę i nie musisz nic usuwać ani resetować :-)
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.191.120.131

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce