ID: 161523
Igo primo, a Igo may way, dla cięzarowych.
ID: 161523
ID: 161523
Czym się różni Igo Primo od Igo May Way, obie maja opcje dla ciezarowych?Która ewentualnie jest lepsza do ciezarówki?
Czym się różni Igo Primo od Igo May Way, obie maja opcje dla ciezarowych?Która ewentualnie jest lepsza do ciezarówki?
~rad79*.24.87.54.ipv4.supernova.orange.pl
*.24.87.54.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (16)
~rad79 | jak w temacie... | |||
~ktosik | wygladem | |||
szczur
| tylko wyglądem system ten sam | |||
~rad79 | Mam Igo may way truck od 3 dni, i musze powiedziec ze słabo działa na polsce. Prowadzi pod zakazy. | |||
~maro | sid w jaki sposób pilnujesz paliwa i towaru w nocy? | |||
~ktosik | igo jest slabe po polsce. moze masz zle ustawione moze nie masz map z zakazami moze masz nieaktualne mapy zadna nawi nie zastapi myslenia, ani nie jest na tyle aktyalna zeby widziala kazdy zakaz | 1 | ||
~zibi | no to pojechałes z tymi 3 dniami... | |||
~głos z sali | iGO MyWay to starsza wersja Primo. Na My Way POPRAWNIE będą działać tylko starsze mapy, bodaj że góra z 2011, ale mogę się mylić. Uboższe możliwości konfiguracji, jedna podstawowa zaleta-bardziej stabilne. | |||
~ktosik | mylisz sie. mam My Way z mapami na 2014r | |||
~głos z sali | Ale czy działają poprawnie?Jak z numeracją?Jak Ci pokazuje że dotarłeś pod adres to nie okazuje się że dany numer jest 100 metrów dalej? | |||
~ktosik | nie wiem. nie zawracam sobie glowy takimi *lami. mi nawi pokazuje gdzie mam jechac, a ja tam jade. nie musi mnie wprowadzic w drzwi. mam 3 igo ( my way, fleet i primo ) i AM na nawi i w zaleznosci od pogody taki program uruchamiam. | |||
~rad79 | Koleś który mi wgrywał IGO may way, powiedział że to to samo co Primo tylko na Androida nazywa sie May Way a na wince Primo. Czy to żeczywiście prawda? | |||
~ktosik | rad79 (2015-02-28 21:00:19) jasne ze to bzdura. puchatek61 (2015-02-28 20:32:38) tak, mam na jednym urzadzeniu, na jednej karcie | |||
~Trebor | Zauważyłem że podczas obliczania czasu przejazdu np. po autostradach w Polsce nawigacja bierze pod uwagę ograniczenie prędkości które można ustawić w konkretnym pojeździe np. 80km/h. Natomiast w Niemczech podczas jazdy po autostradach gdzie nie ma ograniczonej max prędkości przy obliczaniu czasu przejazdu po autostradzie nie bierze pod uwagę ustawionego ograniczenia 80km/h i np. potrafi obliczyć czas przejazdu ze średnią prędkością 120km/h. Używałem Primo. Truck. Evo. 2017. Q3. PL. GOTOWIEC. na. SD na tych samych mapach HERE 2017. Q3 czasu przejazdu po autostradach w Niemczech oblicza prawidłowo. Używam iGO_israel_Gift. 18. 27. 658108_sys_not_chang ed ze skinem Pongo. Wgrałem licencję Full_Europe_Truck_47 _countries_LMU_2017_ Q3. ale dalej nie oblicza prawidłowo sumy czasu przejazdu. Odpowiedź kolegi Manixx cyt. " Kolego Trebor22, niestety nie pomogę w temacie. Mogę jedynie potwierdzić, że u mnie jest podobnie. U Niemca na A4 przykładowy dystans 321 km = 3:05h, natomiast Francja 272 km =3:18 h. Informacje o ruchu drogowym w czasie przeliczeń miałem wyłączone. Testowałem na Nextgenie w wersji Israel ze skinem pongo oraz potem Pal z Arimi. Wyszło identycznie. W profilu mam ustawione 89 km/h". Dzięki Manixx za odpowiedź czyli mam to samo. Myślałem że może to wynikać z tego że po autostradach w niemieckich nie ma ograniczeń prędkości. Ale gdy używałem Primo. Truck. Evo. 2017. Q3. PL. czasy przejazdu obliczał prawidłowo. Masz rację, że często teoretyczny i faktyczny czas przyjazdu nie idą w parze, ale czasami przydaje się ta informacja do planowania trasy. Nie wiem dlaczego jest właśnie ta różnica w obu aplikacjach. Tak nie powinno być. Czy ktoś z szanownych forumowiczów ma pomysł gdzie można interweniować w sprawie tego błędu, może u producenta. Porównywałem pliki w aplikacji Primo. Truck. Evo. 2017. Q3. PL. i w iGO_israel_Gift. 18. 27. 658108 ale jako osoba mało znająca temat różnić nie zauważyłem. Różnica tkwi chyba w programie. Skopiowałem wszystkie licencje z Madlax-Primo. Truck. Evo. 2017. Q3. PL. GOTOWIEC. na. SD który prawidłowo obliczał czas przejazdu po autostradach niemieckich. Mimo trasa z granicy świecko do Dortmunt 523 km pokazyje 5:11 godz. Przy ustawieniu 80 km/h czas przejazdu powinien być około 6:30 W Polsce trasa Warszawa węzeł konotopa do świecko 470 km czas przejazdu po autostradzie A2 to 6:10 godz. Czyli prawidłowo. Czasy przejazdu można łatwo sprawdzić. Można w trasie wieloetapowej ustawić początek na granicy PL- D trasa A-2, koniec na A-2 pod Hanowerem. Można porównać z trasą np. Granica PL- D trasa A-2 do np. przed Warszawą. Proszę o informację czy komuś dobrze oblicza czasy przejazdu z ustawioną prędkością np. 80 km/h w aplikacji IGO NextGen. Za odpowiedź z góry dziękuję jest to dla mnie ważna informacja. Nawigację wykorzystuję w celach zawodowych. | |||
FAN-MAGNUM
| ~Trebor 2018-03-11 14:56:38 zainstaluj sobie więcej aplikacji w wolnym miejscu :-) np. w miejscu MÓZGU, tam masz pustkę i nie musisz nic usuwać ani resetować :-) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz