Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Czy Loi Macron będzie bliźniaczą ustawą MiLoG?

ID: 160873


Płaca minimalna narzucona kierowcom ciężarówek zagranicznych pracującym na terenie Francji.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (82)

~Kierowca
Panowie pracodawcy tak jak w poprzednich komentarzach mozna było przeczytac powtórze jeszcze raz, mniej do kieszeni wiecej dla kierowcy " i bedą z tego korzysci pracownik bedzie zadowolony bedzie dbał o sprzet i jego samopoczucie bedzie lepsze. ja wiem sam po sobie jak dostane przelew 5. 500. w tedy to aż mi sie chce pracować no ale jak dostane 3. 000 zdazało sie to mi sie oddechcewa wszystkiego. Takze pracodawcy przemyslcie sobie to !!! a za granicą nie ma problemu z pracą na kierowce :P:P 5 kolegów odeszło i jakos znalezli prace i nie mają zamiaru wracac tylko jeszcze rodziny sciągają >
zibi1906
~JACCCCCEK
(2015-02-18 08:54:26) a ja widze w tym szanse dla młodych i obrotnych kierowców znających języki przecież Europa jest otwarta a co to za różnica czy będziemy jeździć u polskiego dziada 4/1 z czego 1 dzien do pracy jedziesz dzien wracasz a de dziadki pierdzi stołki niech dalej dorabiają naszych PRZEDSIĘBIORCÓW




Kolego jak braknie tych "dziadków", to kto takich jak Ty nauczy tego fachu?
Samo kręcenie kierownicą w lewo lub w prawo, nie świadczy o tym że już jest się kierowcą.

1

~bombaj
ehh źle rozumujesz nie chodzi o zawiść tylko o to że sam jeździ drogim autem bawi sę na wczasach na kanarach a kierowce traktuje jak niewolnika za miske zupy i tyle najlepiej nie zjeżdżać na baze wogóle żadnego urlopu jak widze ogłoszenia czy jak dzwonie do takiego dziada i mi proponuje 4000 za trzy tygodnie w szopie to powinni mu zabrać licencje i skireować na psychotesty, a dzieki milogowi i innym krajom kierowca będzie przynajmniej dobrzeopłacany
g-a
bombaj - w końcu to "prosty zawód" - prostszy nawet od takiego np murarza...
~barti
ciekawe co nas cudowny rząd zrobi, pewnie przemilczy sprawe. Pownniśmy wprowadzić opłaty za tranzyt prze nasz kraj dla obych przewoźników.
~bombaj
i też będzie go stać na wczasy jak mu sef da urlop czy na wyslanie dzieci na kolonie
~bombaj
oczywiście że prosty tylko dlaczego brakuje kierowców? tylko że murażpo 10 czy 12 godzinach wraca do domu a kierowca ma tylko szope a wogóle to ile kosztuje zdobycie uprawnień na muraża a ile na kierowce i jaka odpowiedzialność pracy
~bombaj
murarz przez rz sorki
zibi1906
Taa, "muraż" to ma naprawdę odpowiedzialną pracę...
~kris gdańsk
a*alfabetyzm to standard u szoferaków
g-a
DOBRYCH murarzy też brakuje
~zadowolony :)
Brawo unia Brawo!!!a niech zamykają te Polskie pralnie pieniędzy!!Pójdziemy jeździć do Niemiec. a nasi bossowie pewnie tez bo będą mieli Socjal jak się należy Haha... !!!Brawo Unia!!!
4drive
bombaj-jak chcesz po pracy "w szopie", to na kozopasa, bo za kierownicą to się chyba za bardzo męczysz??... Dla mnie ciężarówka to miejsce pracy, którą wykonuję-bo lubię- i mój drugi dom a nie jakaś "szopa".
g-a
~zadowolony :)
(2015-02-18 09:17:13) Brawo unia Brawo!!!a niech zamykają te Polskie pralnie pieniędzy!!Pójdziemy jeździć do Niemiec.

Ullrich już nie może się tego barana doczekać... żenada.
~ku-ku-ruku-ku
kris dalej ulżyj sobie tępaku, a przepraszam a propos ja znam kierowców, szoferów a szoferaków to nie znam widać jakiś nowy zawód połączenie murarza z krisem

-1

~ehh..
kolego bombaj u nas dostaja pod szóstke i co tydzień w domu (nie zawsze-wiadomo), dobry sprzet, opony, i KOMPLETNIE niczego to nie zmienia.. więc dlatego sprawa mentalności... a jak nie trzymasz krótko (pilnujesz) w sposób ciągły to nie ustrzegniesz sie nigdy problemów z kilometrami i paliwem, + regularne problemy z duuupy typu rekawiczki, plak czy płyn do naczyń... Wiec mi nie mów ze to sprawa charakteru i podejscia do pracy... Zasada jest taka: im człowiek jest lepszy dla pracowników (czyt kierowców) tym bardziej sie to na nim mści i w konsekwencji na tym traci. Wiec jak mozna być dobrym...

1

~ehh..
4drive niestety co raz mniej prawdziwych kierowców z powołania i przyjemności... mam wrażenie ze wiekszość jezdzi za kare...
i nie piszcie mi, ze ten znikomy procent ma źle i brak im odpowiednich warunków do wypracowania emerytury...

2

~ku-ku-ruku-ku
ku-ku ja i ty a pózniej długo, długo nic jedziemy powrócił wdzięczny temat
zibi1906
~ehh..
(2015-02-18 09:26:59) 4drive niestety co raz mniej prawdziwych kierowców z powołania i przyjemności... mam wrażenie ze wiekszość jezdzi za kare...
i nie piszcie mi, ze ten znikomy procent ma źle i brak im odpowiednich warunków do wypracowania emerytury...



Bo też nie ma już szkół które kształciły w tym kierunku.
~ku-ku-ruku-ku
muszę się ewakuować na dziś starczy zaczynają minusy dawać toż to bezczelność, żegnam przyzwoitych bezrobotnych, kierowców i przewozników miłego dnia panowie i panie
4drive
Jak Komuś mało kasy "za fajerom", to szybki kurs "internetowy" i na... chirurga plastycznego, bo w tym fachu można zarobić więcej... DUUUUŻO WIĘCEEEJ... tylko trzeba się dopraktykować w posługiwaniu igłą... na skarpetkach, na przykład... hihihh
~pocztowy:)
Pytanie Brzmi: Czy przy obecnej technologi i systemach gwarancyjnych na pojazdy kierowca czy to po zasadniczej szkole czy też technikum samochodowym jest w stanie coś naprawić oprócz wymiany koła, żarówki, bezpieczników???

Bo mnie się zdaje iż nie bardzo, kluczy serwisowych raczej nie wozi...
~pocztowy:)
Czasy remontów kapitalnych silników w Ziłach czy Starach już dawno za nami, kiedy można było młotkiem i przecinakiem taką naprawę uskutecznić:)
~ku-ku-ruku-ku
pocztowy sprowokowałeś mnie przypominam o drucie i kombinerkach, dodam opaski plastikowe i szybkozłączki jeden klocek drewniany jak poduszka pierdyknie to tak na szybko mówi jak jest mechanik fest
zibi1906
~pocztowy:)
(2015-02-18 09:46:36) Pozostaje kwestia znajomości przepisów, podstawy językowej (niemiecki, angielski) zabezpieczenia ładunków oraz odpowiedniej nawigacji.



A gdzie tu miejsce na prawidłową eksploatację pojazdu?
~pocztowy:)
Pójdźmy dalej Zibiuszu, co wchodzi w prawidłową codzienną obsługę techniczną pojazdu??

Wszelki e Kontrole zapewne, płynów, ciśnień w oponach... et cetera.
zibi1906
Bez przesady, nie będziemy przecież codziennie sprawdzać ciśnienia powietrza w kołach lub poziomu elektrolitu w akumulatorach.
W przeciwieństwie do stanu oleju w silniku lub poziomu płynu chłodzącego.
Oględziny wzrokowe też okazać mogą się pomocne.
Jednym słowem dobrze jest wiedzieć "czym i co się je".
~śev
prawidłowo dziad kierowcy pójdą na bruk a zostaną tylko normalni w mojej firmie i im się zapłaci tak jak trzeba, nie muszę mieć 10 aut wystarczy mi 5 i tylu kierowców normalnych których mam
~ku-ku-ruku-ku
przydała by się wam książka poradnik zawodowego kierowcy może co niektórzy będą wiedzieli o czym pisze chociaż wątpie trza będzie wyrzezbić jakiś plagiacik wydać NA NOWO i będzie się żyło i na kanary PARDON Arubę jeżdziło
~pocztowy:)
Przy obecnym postępie techniki, wszelkie te parametry są lub będą w niedalekiej przyszłości wyświetlane na panelu Kontrolnym, nawet poziom elektrolitu w Aku:)
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.144.40.216

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels