ID: 160157
8, 5 euro i madra wypowiedz pana PIOTRA DUDY
ID: 160157
ID: 160157
KOSINIAK-KAMYSZ KTORY UWAZA ZE ODNIOSL SUKCES W ROZMOWACH Z NIEMIECKA MINISTER, DZIS GO PAN DUDA PODSUMOWAL-W PANU NADZIEJA PANIE PIOTRZE KTOS MOZE ZA NAMI SIE WSTAWI KIEROWCAMI TIROW!!!
KOSINIAK-KAMYSZ KTORY UWAZA ZE ODNIOSL SUKCES W ROZMOWACH Z NIEMIECKA MINISTER, DZIS GO PAN DUDA PODSUMOWAL-W PANU NADZIEJA PANIE PIOTRZE KTOS MOZE ZA NAMI SIE WSTAWI KIEROWCAMI TIROW!!!
~ANDREAS*.promax.media.pl
*.promax.media.pl
Posty (183)
~ronin | Ładnie to George ujął, ale obawiam się, że ludzie pokroju Michała tego nie zrozumieją. I nawet jak już będą na bezrobociu to dalej to w kółko będą pisać o niemieckim promised land i polskich dziadach... | |||
~michał | dlaczego podpieram sie dekra bo chcę wszystkim uświadomić że niezleżnie ile polskich dzidów padnie kierowca zawsze znajdzie prace, polski psiewożnik to niestety dla was zbędne ogniwo łączące niemieckie spedycje z polskim kierowcą... więc dziady asta la vista i do pośredniaka kursy wpsomagajace zmiane zawodu rezerwować | |||
~michał | piękne życzenia ma dżordż, niestety z faktami mijaja się o całe kilometry DZIADY my was po prostu nie potrzebujemy... jesteście zbędni, niemcy są rzut beretem... pracy za zachodnią granicą pełno... płace co najmniej raz lepsze... i tylko jedziecie jeszcze na straszeniu kierowców i mydleniu oczu... a prawda jest taka jak właśnie w dekrze KIEROWCÓW BRAKUJE WSZĘDZIE | 1 | ||
~BoSS | Michał takie mam pytanie do Ciebie. Skoro uważasz że WSZĘDZIE ALE TO WSZĘDZIE brakuje kierowców to czemu tak dużo aut w niemczech stoi po często i gęsto parę dni żeby cokolwiek załadować? | |||
~ronin | Mein Gott Michale, mam nadzieję że piszesz tylko z przekory, a nie z własnego przekonania. Parafrazując twoje argumenty, to nie potrzebujemy naszych " sprzedam oszczędności" bo są inni i tańsi | |||
~Dziad Bozpolski | Jak to mówią - KIERDZIADA nikt nie przegada ! | |||
~miro | kierowca zawsze znajdzie robote gorzej z wami dziady jak popadacie. bo nikt nie bedzie chcial do nwas przyjsc. ukrainiec czy ruski ma was w * za taka kase co dajecie on dzis ma 2 razy wiecej u siebie | |||
~michał | ~ronin (2015-02-06 07:50:41) Ładnie to George ujął dla dzordża widze zajęcie : redagowanie ulotek osiedlowych - ładnie pisze, czystą polszczyzną i rzeczowo... | |||
~michał | ~Dziad Bozpolski (2015-02-06 09:14:13) Jak to mówią : PSIEWOŻNIKA KAŻDY OD TYŁU PYKA | |||
kristrucking
| michał popuść troche bo naskórek z palców ci zejdzie od pisania | |||
kristrucking
| A ZA CO MINUS? | |||
~Dziad Bozpolski | Minus masz za to, że KIERDZIADY nie mogą się pogodzić, że o godz 8. 50 są już dla nich pozamykane Hotele za 8, 50-t ! To taka reakcja depresyjna. | 1 | ||
~michał | za co plusy? ! dziada boli jak polski kierowca go pierd... - temat usunięty - niestety, ale fakt pozostał | |||
~michał | dziady w was można przebierac jak w pomidorkach na straganie... | |||
kristrucking
| To se nagrabiłem | |||
kristrucking
| 6666 to drogi ten obiad z kupy. | |||
~george | michał: Linka nie podam, bo artykuły były w gazetach, wydaniach papierowych. Co do narzekania przewoźników - Jakbyś nie wiedział rynek, rynek transportowy jest rozdrobniony, niezwykle konkurencyjny, na którym rentowność rzadko przekracza 2%. Uniemożliwia to odłożenie kapitału zapasowego i wymaga dokładnego liczenia kosztów. Dlatego każda podwyżka kosztów może przewoźnika wywrócić. Dlaczego na przerzutach jeżdżą Polacy Bułgarzy, Rumuni, Litwini? Bo Niemiec stwierdził, że się to nie opłaca. Lepiej zająć się transportem specjalizowanym lub organizacją łańcucha dostaw, gdzie marże są wyższe, niż czystym przewozem, zwłaszcza skrzynią z plandeką. Polski PEKAES też pozbył się floty i transport zostawił podwykonawcom. Najgorsze dla przewoźników jest, iż brakuje kierowców. Łączników kierownicy z pedałami jest na pęczki. | |||
~george | ameryk: 4000zł na rękę kierowcy to dla pracodawcy koszt (płaca brutto) ok 7000zł - czyli 1600-1700eur | |||
~george | Co do zarobków - nie można porównywać płac w Szwajcarii, Polsce, czy na Ukrainie. Raz, że kraje są na różnym poziomie rozwoju gospodarczego. Dwa, że jeżeli ktoś chce pracować w innym kraju, to musi się liczyć z dodatkowymi kosztami (wyżywienie, wynajem mieszkania, za granicą, dojazd do domu, by dzieci nie zapomniały jak ojciec wygląda) + utrzymanie domu w Polsce. Niewiele zostaje jak się wszystko podliczy. Gdyby ktoś chciał ściągnąć rodzinę, to naraz się okazuje, że za granicą zarabia się mało. | |||
~520 | a wypie... ać na zachód obsrań. . ce my sobie poradzimy z przyjaciółmi z Ukrainy wy możecie czyścić buty niemcom i do pracy zapierd ć 800 km | |||
kristrucking
| ale michał do niemca idzie twardo robić bo tam będzie dożo zarabiał, będzie szanowany no i od 15 do 8 rano będzie sobie na parkingu odpoczywał od czasu do czasu plując jadem w etransport | |||
~michał | z ta częścią się zgadzam ~george (2015-02-06 10:53:05) michał: Linka nie podam, bo artykuły były w gazetach, wydaniach papierowych. Co do narzekania przewoźników - Jakbyś nie wiedział rynek, rynek transportowy jest rozdrobniony, niezwykle konkurencyjny, na którym rentowność rzadko przekracza 2%. Uniemożliwia to odłożenie kapitału zapasowego i wymaga dokładnego liczenia kosztów. Dlatego każda podwyżka kosztów może przewoźnika wywrócić. Dlaczego na przerzutach jeżdżą Polacy Bułgarzy, Rumuni, Litwini? Bo Niemiec stwierdził, że się to nie opłaca. Lepiej zająć się transportem specjalizowanym lub organizacją łańcucha dostaw, gdzie marże są wyższe, niż czystym przewozem, zwłaszcza skrzynią z plandeką. Polski PEKAES też pozbył się floty i transport zostawił podwykonawcom. SZCZEGÓLNIE Z PONIŻSZYM Najgorsze dla przewoźników jest, iż brakuje kierowców. Łączników kierownicy z pedałami jest na pęczki TAK SAMO JAK DZID TRANSY PSUJA STAWKI ROZSĄDNIE MYSLĄCYM I LICZĄCYM PRZEWOZNIKOM W RÓWNYM STOPNIU DZIAKIEROWCY PIERNICZĄ STAWKI DL KIEROWCÓW | 1 | ||
~michał | " NIEMIEC " dla mnie nie jest ani troche atrakcyjny pod względem zarobków | |||
~michał | a jak nazwać prace kierowcy jeżdzącego pomiędzy niemcami a np. francją jeżdzącego dla polskiej firmy, czy ten kierowca pracuje w polsce czy jednak nie, a skoro nie pracuje w polsce dlaczego płacicie tak jak by pracował w polsce? ! | |||
kristrucking
| Michał schlapałeś się swoim jadem bo błędy walisz. Obetrzyj się bo coś z równowagą u ciebie nie tak. | |||
~michał | dziady, oczekujecie od kierowcy żeby : -pracował w niemczech, francji, " na zachodzie " 3, 4 tygodnie - znał co najmniej jeden język " zachodni " - wykonywał tę sama pracę co niemiec czy francuz a w zamian oferujecie polskie wynagrodzenie? ! dlatego jesteście dziadtransami | |||
~michał | jadem? ! że wyrażam swoje zdanie o psiewożnikach? | |||
dymarkowski
| ~george (2015-02-06 10:55:32) ameryk: 4000zł na rękę kierowcy to dla pracodawcy koszt (płaca brutto) ok 7000zł - czyli 1600-1700eur Takieg o bzdeta dawno nie widzialem 95% pracodawcow placi najnizsza krajowa i oplaty od tego czyli mniej niz 1980 tak ok. :- ( | |||
~michał | nie można porównywać płac w Szwajcarii, Polsce, czy na Ukrainie skoro kierowcy z tych krajów pracują w tym samym miejscu i robia dokjładnie tą samą robote to dlaczego nie? | |||
~george | michał: Jeżeli wprowadzi się zestawy 25m, 60t to naraz się okaże, że 1/3 ciężarówek jest zbędna, czyli tylu kierowców też. Jeżeli zostaną zoptymalizowane procesy transportowe, to ta sama praca przewozowa zostanie zrealizowana przy mniejszej ilości wozokilometrów. Tego raport dekry nie uwzględnia. W XVIIIw. niejaki Malthus ogłosił, że skoro liczba ludności rośnie geometrycznie, żywności przybywa arytmetycznie, a zasoby ziemi są skończone, to ludzkości grozi głód, który spowoduje śmierć osobników, do poziomu równowagi populacji i zasobów. Teoria błedną, bo nie uwzględniała możliwości wzrostu wydajności rolnictwa. Podobnie jest z modelem dekry, który opiera się na danych historycznych i nie uwzględnia rozwoju technologii i zdarzeń mogących nastąpić w przyszłości. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.