ID: 158621
Polska Ambasada potwierdza placa minimalna 8, 50
ID: 158621
ID: 158621
za wp. pl polska ambasada w berlinie potwierdzila ze od 1. 01. 15 wszyscy polscy kierowcy delegowani albo w podrozy sluzbowej na terytorium niemiec Maja dostac 8, 50 e za godzine no dziadtransy to chyba wasza ostatnia godzina
za wp. pl polska ambasada w berlinie potwierdzila ze od 1. 01. 15 wszyscy polscy kierowcy delegowani albo w podrozy sluzbowej na terytorium niemiec Maja dostac 8, 50 e za godzine no dziadtransy to chyba wasza ostatnia godzina
~astrolog*.89.13.pool.telefonica.de
*.89.13.pool.telefonica.de
Posty (433)
~piero82 | Niech nasi wodzicele mają diety dlaczego nie, tylko szef ustali na poziomie 1eur i co wtedy? | |||
visitors
| Art. 12. 1. Tygodniowy czas pracy kierowcy, łącznie z godzinami nadliczbowymi, nie może przekraczać przeciętnie 48 godzin w przyjętym okresie rozliczeniowym nieprze-kraczającym 4 miesięcy. 2. Tygodniowy czas pracy, o którym mowa w ust. 1, może być przedłużony do 60 godzin, jeżeli średni tygodniowy czas pracy nie przekroczy 48 godzin w przyję-tym okresie rozliczeniowym nieprzekraczającym 4 miesięcy. czyli 48h x 4 = 192h /msc 192 x 8, 5 = 1632E czyli 6854pln ze wszystkim | |||
visitors
| ciekawie sie zacznie jak niemcy uzaleznia mandaty od zarobkow | |||
~kiero | ~piero82 - poducz się przepisów... dieta zagraniczna nie może być mniejsza jak dieta krajowa czyli coś około 35 zł (mogę się mylić) | |||
~piero82 | ok kiero, tylko MILOG nie przewiduje diet. | |||
~kiero | odniosłem się do twojego wpisu ~piero82 (2015-01-17 23:16:03) Niech nasi wodzicele mają diety dlaczego nie, tylko szef ustali na poziomie 1eur i co wtedy? | |||
~piero82 | kiero ok, przyznaję się mój błąd, poniosło mnie hehe | |||
~kiero | mylisz sie moze byc zryczaltowana na poziomie 12e za dobe nadal nie masz wiedzy | |||
~piero82 | Zastanawiam się czy nie gorszy jest milog, od obecnego systemu rozliczeń. | |||
~driver | To jest właśnie to. Ile zarobię jeżdżąc u niemca od poniedziałku do piątku? Powiedzmy 2500 eur. Teraz robię tą samą robotą i mam około 1500 eur diety plus 4200 zł. Wychodzi na to samo. A więc z jakiej racji Polacy mają więcej od niemców zarabiać? To nie jest nic innego jak powolne wykańczanie polskich przewoźników. Chciałby oczywiście zarabiać te 8, 5 eur/h, ale trzeba patrzeć na to realnie. | |||
~piero82 | kiero szybko podciągnąłem sie z wiedzy i teraz ty się mylisz, dieta zagraniczna nie może być niższa niż krajowa. Wychodziło by, że twój pierwszy wpis ma sens. | |||
~piero82 | driver u niemca nie zarobisz tyle, nie doliczajac kindergeldu | |||
~kiero | odnosnie laczenia MiLoG + dieta = 8, 5e dyrektywa 96/71WE na ktora powolywali se niemcy ustalajac MiLoG | |||
~driver | mam pełnoletnie dziecko, więc się nie załapie. No to w sumie ile u niemca bym zarobił, jakbym tam mieszkał i dziennie zrobił kółko Hanover, Olszyna, Hanover. Dziennie w domu. | |||
~firma | już została wszczęta procedura która doprowadzi te zapisy do Trybunału Sprawiedliwości. Dokładnie jak mówią przedmówcy Niemcy straszą i nic nie zrobią bo ta ustawa dotyczy pracowników oddelegowanych do pracy w Niemczech i i filii zagranicznych firm. Do Polskich firm nie można tego traktować bo zgodnie z prawem UE państwo członkowskie nie może samodzielnie narzucić innemu państwu członkowskiemu stosowania swoich przepisów. Jest to klasyczne złamanie prawa. Chodzi tu raczej o polskie firmy które są pośrednikami pracy i bat na cwaniaków kierowców którzy chcę iść do pracy do Niemca. Po co ma zatrudniać Polaczka jak zatrudni Niemca co do kotłów nie zagląda i zna perfect język i mieszka na miejscu za tę samą stawkę. I wy sioferaki od siedmi boleści gdzie będziecie robili jak tak napluliście na Nas dziadtransów a w Niemczech was nie zechcą bo te same pieniądze muszą dać co swoim. Jak myślicie kto was zatrudni? Matoły myśleć o tym co trzeba a nie o 200 eur da dobę. Za takie pieniądze to każdy szefo oddaje swoje auto i dajcie taką kasę za każdy dzień a wy róbcie autami Naszymi na swoje audi Q7. Wtedy pogadamy jakie kozaki jesteście i jak sobie to w cenę frachtu pajace wrzucicie. Tyle zdziałacie jak górnicy w sprawie podwyżek. Ogólnie do roboty buraki z obsraną * a nie ciągle wam mało pieniędzy. Jak nie podoba się praca kierowcy to sie uczyć na ginekologa wtedy będziecie mieli fajną pracę za dużą kasę. | 1 | ||
~firma | Stosowanie nowych przepisów o płacy minimalnej wobec przewoźników drogowych wykonujących przewozy międzynarodowe po terytorium Niemiec jest sprzeczne z prawem Unii Europejskiej - mówiła w Sejmie minister infrastruktury Maria Wasiak. Zapowiedziała polsko-niemieckie konsultacje w tej sprawie. | |||
~firma | polecam artykuł i jak wam w gębach kierofffffcy? ://tvn24bis. pl/z-kraju, 74/wasiak-niemieckie -przepisy-o-placy-mi nimalnej-sa-sprzeczn e-z-prawem-unijnym, 506396. html | |||
~firma | ... nowe niemieckie przepisy nie powinny być stosowane do przewoźników drogowych wykonujących przewozy międzynarodowe po terytorium Niemiec, ponieważ jest to niezgodne z unijnymi regulacjami - mówiła w czwartek w Sejmie Wasiak, powołując się na rozporządzenie UE dot. dostępu międzynarodowego do usług autokarowych i autobusowych oraz o rozporządzenie ws. wspólnych zasad dostępu do rynku międzynarodowych przewozów drogowych. Jak mówiła, oba akty realizują zasadę swobody świadczenia usług w sektorze transportu drogowego. | |||
~firma | a teraz pruj* do roboty i podsycający ferment bezrobotni do szukania pracy | |||
~driver | ~firma. Tyś się najarał czegoś? W kilku tematach wklejasz te same wpisy. I nie musisz obrażać od razu kierowców, bo to my na Was pracujemy. A chamstwa nie ma w umowie. | |||
~firma | driver nie pracujecie na nas tylko na siebie za dobrowolnie umówione pieniądze jak będziesz chciał na siebie robić to sobie kup zestaw zapłac za paliwo, ubezpieczenie licencje itd i dopiero powiedz ze pracujesz na szefa a jak masz dziurawe gacie to nie mów że robisz na kogoś bo jakoś nie masz sprzętu. Za to dzieki nam masz co żreć i co dzieciom dać. WIęc bez takich pierdół. Moim sprzętem kierowca na mnie zarabia. hahahahahaah zarabia tylko na siebie. To ja zarabiam na kierowcę i na siebie | |||
~firma | mam pomysł my dajemy sioferom 8, 5 na godzinę ale dla Nas stawka 1, 5 eur/km i robimy strajk ogólnokrajowy przy granicach. Wilk syty i owca cała | |||
~firma | a w paru tematach pisze bo w paru te same brednie powtarzacie | |||
~firma | driver dobry gościu... prawi tekst ze zarobię na giełdzie 4000zł/mc ale dajcie 250 000 ba ja nie mam ale to ja na was zarobię a jak problem to wasz problem pfffffffffffffff | |||
~driver | A tak z innej beczki. Jak ktoś będzie w podróży służbowej na przykład do Holandii, to będąc na terytorium niemiec będzie musiał mieć 8, 5 eur/h. Jadąc pociągiem bez kuszetki mam inną pracę. Lecąc samolotem jest to samo. Helmuty chyba nie przemyślały tego. Żądają umowy o pracę na granicy, inaczej nie wpuszczą. Może Polska zrobi to samo? będzie weselej. :-) Osobówką też można pracować, a więc niech wszyscy okazują umowę o pracę, nie tylko kierowcy ciężarówek. Ciekawy czy od strony zachodniej też wymagają umów o pracę. Jeżeli nie, to jest to dyskryminacja. Można się tak nakręcać do nieskończoności. | |||
~firma | no widzisz driver sam sobie odpowiedziałeś co będzie z tym przepisem. Skorzystają tylko niemieccy kierowcy bo za te same pieniądze będą wspierali swoich | |||
~ku-ku | Ale sie porobiło! | |||
~... | firma. Glupis, az przykro | |||
~firma | a ty za to jesteś śmieszny. co jak się odniesiesz do tych 8, 5 ojro na co wydasz? hahahahaha | -1 | ||
~driver | To ja wiem od samego początku. Tylko w k... mnie fakt, że teraz wymagają durnej umowy o pracę na granicy. Następny papier który będzie się walał po kabinie. A ja nie chcę się chwalić niemcom ile zarabiam. Ale odebrali mi to prawo. A to jest moje, Polskie prawo. A może tu o coś innego idzie? Niemcy może chcą zobaczyć jak są sformułowane polskie umowy i robić to samo u siebie. :-) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz