ID: 158471
8, 50 EURO/ h - JAK OBEJŚĆ NIEMIECKIE ZACHCIANKI?
ID: 158471
ID: 158471
Firmy na pewno znajdą jakiś sposób, żeby nie zbankrutować przy tych chorych niemieckich przepisach. Przecież dać kierowcy takie pieniądze to trzeba do każdego auta dołożyć od siebie 2000 zł.
Firmy na pewno znajdą jakiś sposób, żeby nie zbankrutować przy tych chorych niemieckich przepisach. Przecież dać kierowcy takie pieniądze to trzeba do każdego auta dołożyć od siebie 2000 zł.
~bosowa*.dynamic.mm.pl
*.dynamic.mm.pl
Posty (574)
~Alek | A za jakie stawki jeżdzą wam polscy zasrańce kierowcy?takie same jak w niemczech wiec płacie im tyle na ile zasługują i nie płaczcie bo macie z czego!!! | |||
~peter | skonczylo sie | |||
~peter | dawno temu tlumaczylem to esemu i lysemu ze dotad polski przewoznik bedzie smigal po niemczech dopuki mu niemiec pozwoli. teraz niemcowi polski przewoznik jest potrzebny jak k. rwie majtki wiec postanowil cos z tym zrobic bo polak zabieral prace rodzimemu przewoznikowi jako ze jest tansza konkurencja | |||
~peter | prawdo jest taka ze polski przewoznik miedzynarodowy byl dziadem jest dziadem i bedzie dziadem dla przecietnego europejczyka. niemcy sikaja ze smiechu ze polski przewoznik nie wytrzyma konkurencji z ich najnizsza krajowa stawka godzinowa ktora dostaje w niemczech ciec czy sprzatacz zawsze wam posalem ze ciec zarabia wiecej niz polski kierowca u polskiego przewoznika w przeliczeniu na godziny dla was to byla abstrakcja jak lot w kosmos | |||
~peter | wy tylko wozicie ładunki po europie za polowe tego co francuz niemiec a nawet za mniej niz rusek czy bialorusin a od prawdziwej europy dziela was lata swietlne | |||
~peter | a wasza kochana premierzyca kopacz osikala was po raz kolejny powinna postawic jasny warunek skoro polski pracodawca musi zaplacic 8, 50e/h pracownikowi ktory wykonje prace na terenie niemiec to niech niemiecki pracodwaca zaplaci 8, 50e/h posliemu pracownikowi pracujacemu w niemieckij sieci handlowej na terenie polski np. w lidlu. wasza PO kolejny raz na was sika wczesniej herr thusk lizal pi. de angelice teraz robi to kopaczka | |||
~Obiektywny | hej Edek74, Ty chyba z choinki się urwałeś z takimi cenami, Teraz 1600e to płaca za Londyn a nie Niemcy. Idź do szkoły a najlepiej załóż własny transport, powodzenia i będziesz bogaty... Prędzej 50% firm w Polsce zbankrutuje niż wydoła takim stawkom. | |||
~michał | ~Obiektywny (2015-02-19 09:15:00) hej Edek74, Ty chyba z choinki się urwałeś z takimi cenami, Teraz 1600e to płaca za Londyn a nie Niemcy. Idź do szkoły a najlepiej załóż własny transport, powodzenia i będziesz bogaty... Prędzej 50% firm w Polsce zbankrutuje niż wydoła takim stawkom. podobno to kierowcy są " idiotami "... ale jako kierowca jak cos jest dla mnie nieopłacalne, mało płatne nie robię tego !... proste... a polskie barany transportowe jeżdzą poniżej kosztów i potem płacz na forum. co to znaczy " płaca za londyn "? " oni " mogą " płacić " jak ktoś się zgodzi jechać... natomiast ciężko " płacić " za coś co nie doszło do skutku... jak nie weżmiesz baranie jeden z drugim g*wnianego ładunku to będą " płacić " więcej... proste, i starczy dla wszystkich... a transport i tak bedzie, nawet jak bedzie po 2 e za kilometr bo zwyczajnie LUDZIE MUSZĄ JEŚĆ i zapłacą za transport tyle ile potrzeba żeby lodówka była pełna | |||
MIREK59
| PRZEZ -CZECHY -, AUSTRIA - WŁOCHY I DO FRANCJI I TU ZNÓW PROBLEM 9, 5€ izbyt duży kraj aby go ominąć - 2 TRASA np do UK -PROM SZWECJA -DANIA PROM DO UK można jeszcze przez Norwegię | |||
~ku-ku | Co tu sie kurna dzieje | |||
~michał | takie tam... prostuje dziadów :) | |||
~ku-ku | Dziadtransy wypad za burte! | |||
~ku-ku | Was czas sie kończy gumofilce! | |||
~ku-ku | Tera Łysy i Plumba majom w majtach brąz! | |||
~pic | michał. Jesteś idiotą. Ty nie masz zielonego pojęcia jak funkcjonuje rynek transportowy. Powiedz, dlaczego *lisz te głupoty? Chcesz dorobić się etykiety parkingowego mędrca? Twój szef musi być wyjątkowym żłobem skoro zatrudnił idiotę łatwego do rozpoznania. | 1 | ||
~ku-ku | picuś jak kurna koty? | |||
~pic | Uważam, spokojnie w tej chwili możemy rozstrzygnąć walkę o tytuł przygłup lutego. michał jest niekwestionowanym zwycięzcą. | 1 | ||
~ku-ku | picuś nie poddawaj sie, walcz kurna o pudło! | |||
~Przewoźnik | Kierowcy zawodowi załużcie firme sami kupcie cieżaówki i bądźcie super pracodawcami, po co będziecie dorabiać dziadów. Haha śmiać mi się chce z was, wszyscy tacy mądrzy oceniać przewoźników dla których jeździcie to wy jesteście dziadami śmierdzielami i złodziejami. Jak nie pasuje do na budowe brudasy | 1 | ||
~ku-ku | Te gumofilc zara cie wydoje z ropy! | |||
~ku-ku | pic - może ciebie wybierzemy na bałwana najwyższej kategorii w lutym? | |||
MIREK59
| Mają problem Niemcy nie zostawili im furtki do obejścia tego przepisu j jak to robią w naszym kraju i dlatego takie szarpani jak w agoniii | |||
~z. | Edek jak masz takie frachty na DE to mi poprowadź zestaw oddam 10% z frachtu, za eksport dostaniesz 160eur a za import 90, czyli w kółku dam Ci 250eur, czyt. tysiączek na rękę za samo tylko nagranie tej roboty, cztery takie w miesiącu i wszyscy będziemy szczesliwi z Tobą na czele | |||
~michał | a czy tobie z wełosami mózg wypadł? czy po prostu masz pusty bębenek zamiast głowy? jak funkcjonuje rynek? jesteś takim samym uczestnikiem jak nadawca i masz takie sam, e możliwości kształtowania ceny | |||
~z. | nie do konca takim samym, bo jednak interesy moje i klienta są nieco w opozycji - ja chcę drogo, on chce tanio i w tym cały witz, żeby się spotkać na poziomie ceny akceptowalnym w kontekście sytuacji rynkowej, będziemy tu podstawy ekonomii przerabiać? chyba nie czas i miejsce, ale zawsze służę pomocą... zresztą nie muszę się bawić w zabiegi kształtujące cenę, jeśli w danym momencie edek może nagrać mi robotę, która daje mi akceptowalny zysk, nie zawsze muszę go maksymalizować | |||
~michał | przez kształtowanie ceny rynkowej mam na mysli wypracowanie kompromisu... a nie rzucanie sie na byle g*wno jakie przedstawi jedna ze stron... druga strona " ( psiwożnik ) może a nawet powinien odmowic wykonania usllugi za zyt niskie wynagrodzenie skłaniając druga strone do zastanowienia sie nad zwiekszeniem atrakcyjnosci zlozonej psiwoznikowi ofert y... ale jak dziad od razu bpod biurko wchodzi i robi gale soedycji " za to że robota jest "... | |||
~z. | michał widzę, że podobnie do tematu podchodzimy, jakieś małe nieporozumienie zaszło... sam nie raz decydowałem o powrocie na pusto, żeby tylko nie uczyć gównażerii, że można wracać po kosztach czy nawet poniżej, aby tylko coś wpadło na imporcie... po prostu nie można przypisywać dużego wpływu na kształtowanie ceny przewoźnikom akurat w obecnej sytuacji rynkowej. Mam oczywiście świadomość, że ochłapy które honorowo odrzuciłem wziął ktoś inny i się cieszy, że jednak coś wpadło. Bo tak ta branża teraz przecież wygląda: totalne rozdrobnienie, brak wspólnej platformy a słowa "solidarność branżowa" rozumiane są najwyżej przez kierowców, gdy sobie pomagają przy awariach (chociaż też coraz rzadziej). Poszukaj auta zastępczego i spróbuj się zdradzić, że szukasz pilnie z powodu awarii, to Ci sąsiad z branży policzy 3eur/km jak tylko zobaczy że jesteś pod presją! Ujnia z grzybnią i tyle | |||
~MAGNA | dużo się wypisał, oj dużo tylko brednie i bez znajomości kompletnej tematu którą zarzuca prezydentowi (sic!!). kto ci płacił za wypisywanie tych bredni??? oczywiście że naczelna zasada UE dotycząca swobody przepływu kapitału i usług została naruszona przez Niemcy!!!. bo każdy wie, że Niemcom nie chodzi o wynagrodzenia polskich kierowców tylko to żeby wykosić polskich przewoźników z europejskiego rynku nieuku!!! bo kazdy wie, że polscy kierowcy zrabiają nawet więcej niż 8, 5 euro za godzine, bo to min. 6. 000 pln netto (przynajmniej ci doświadczeni i solidni). a jak tyle nie zarabia to powinniem się rozejrzec na rynku. poza tym 8, 5 euro jest brutto!!!w miesiącu nie wolno przepracować kierowcy więcej niż 160 godzin więc 160x8, 5 euro btutto= 1360euro brutto x 4, 20664=5, 721 ale brutto!!! zwróciłes matole uwagę, że niemieckie i polskie netto to nie to samo??? ile z tego kierowcy na rękę zostanie netto, otóż 4. 000 pln ( a nasze polskie Panstwo dostanie 3. 000 pln!!), ale w Niemczech więcej na rękę bo jest inny system opodatowania i ozusowania!!! mniejszy. ponadto niemieckie prawo nie obliguje Niemców do wypłacania diet i noclegów, a polskie prawo obliguje polskich przewoźników (sic!). Niemieccy i francuscy kierowcy też śpią na parkingach w kabinach. zaden kierowca nie będzie mi pracował za 4. 000 pln netto przez miesiąc, bo min. jakie chce to te 6. 000 pln na rękę a w emeryturę w Polsce już dawno nie wierzy!!!. czyli bez diet i noclegów koszt kierowcy wyniesie mnie teraz zamiast 7. 000 pln brutto, min. 9. 000 pln. a do tego jeszcze diety + noclegi, razem ok. 11. 000 pln. dowiedz się matole, czy którykolwiek Niemiec czy Francuz zapłaci tyle swojemu kierowcy i ile tak naprawdę będa wynosic jego wszystkie obciążenia w porównaniu z polskimi. i jeszcze jedno matołku: 6. 000 pln netto w Polsce gdzie kierowca w większości je wydaje ma jednak ciągle większa siłę nabywczą niż miałoby w Niemczech czy Francji. ponadto wiadomo, że polscy przewoźnicy w Niemczech nie mają takich stawek jak niemieccy. Poza tym pytam się jakim prawem Niemcy maja mi narzucać ile ja mam płacić i jak swojemu kierowcy??? skoro tak naprawde nie płace mu mniej niż w Niemczech a nawet więcej, tylko w innej formie. i nie podawaj przykładów między Timbuktu a USA, bo to zupełnie nie ten kaliber. siejesz tylko zamieszanie siło ciemności. nawet jesli trochę mniej to naprawde niewiele. i poza tym jest wolny rynek. kierowca którego i tak większość nie ma w domu może bez problemu zatrudnić się u niemieckiego przewoźnika. ale wydaje się że Niemcom o to chodzi, że Polak za minimalną płacę powinien pracowac u nich a nie u polskiego przewoźnika. to ich razi. i oczywiści że Niemcy powinni zacząć najpierw płacić minimalną polskich pracownikom zatrudnionym w ich zakładach w Polsce, jesli nam narzucają taką jak tylko przejeżdżamy albo tylko ładujemy u nich albo rozładowujemy.. co to jest 8, 5 euro brutto dla nich?? oczywiście że to jest ironia, ale nie tylko!!!. chodzi o to, że jak Niemcy i Francuzi zarabiają u nas, to nikogo nie razi, się ich zwalnia z podatków i placowego nie płaca latami!!! a polskie firmy w Polsce płacą!! więc skoro Niemecy i Francuzi nie trzymają się zasad i jak oni u nas zarabiają to dobrze, ale jak my u nich to już trzeba nas wypierać i niszczyć jak się da, to UE i jej zasady są fikcją, którą trzeba zlikwidowac jak najszybciej!!! i tak samo jak Niemcy i Francuzi pozbywają się nas z europejskiego rynku trzeba się ich pozbyć z Polski tj. nałozyć ich firmom podatki mega, nie patrząc na ich róznice i ograniczenia, biurokracje dla ich firm rozbudować i narzucić tez kazdemu zagranicznemu autu w Polsce nasze specjane wymogi jak np. autostrady płatne, ale tylko dla Niemców i Francuzów jak to Niemcy robią, a jak im KE nie pozwala to będą Niemcom z Kraftsteuer zwracać, co oz. że Niemecy nie zapłaca a wszyscy inni tak!! tak się robi pod płaszczykiem UE, zasady swobody i solidarności. a ty zamilknij głosie z ciemniej strony i nie pisz więcej bzdur, bo Polacy będą się bić raczej niż pozwolą się Niemcom kolonizować!!! już Niemcy zainwestowali w nasze stocznie i cukier hehe. dla Niemiec jest tylko jedno ważne, żeby nam nie oddc tego co zagrabili i zagrabić nowe. to ze budujemy autostrady za unijne pieniądze i infrastrukture nic nie znaczy, bo oni myslą ze będą mieli już gotowe jak nas całkiem skolonizują. dlatego niech płaca polskim pracownikom w firmach w Polsce takie stawki jak Niemcom w Niemczech albo niech, albo nich szukaja taniej siły roboczej w Timbuktu. niech płaca podatki w Polsce nawet wieksze niż polskie firmy, bo większe zyski wypracowują. a jak nie to niech spierniczaja a do siebie i niech przestają oszukiwac że UE istnieje i solidarnośc europejska istnieje i swoboda przepływu usług i kapitału istnieje, bo jej nie ma. jeszcze w tym roku Francja myślał jak tu pomimo sankcji dla Rosji sprzedac jej jednak mistrale i Niemecy tez chciał tu niby nakładac sankcje a tu dalej robić interesy. grunt to forsa. po co ma mnie urząd niemiecki celny kontrolować, mam mu się opowiadać przez kilka lat trzymac dokumenty?? czy mój kierowca jest Niemcem albo czy ja mam firmę niemiecką, zarejestrowną w Niemczech? NIE. eksportuje tylko swoje usługi do Niemiec. to może Niemcy eksportujący do Polski soje usługi i produkty jednak tez powinny płacić cła, większe podatki? jak sadzisz matołku-niewolniku?? po co mi te kontrole, narzucana stawka?? jak nie ma ładunków to rynek sam to weryfikuje. po prostu nie sprzedaje się polskim firmom albo sprzedaje się po mniejszych stawkach? Niemcom się ubzdruałao że to przez koszty płacy nie są konkurencyjni z polskimi przewoźnikami. ale to nie prawda. wiele czynników się na to składa. lepszy tabor polski, niższe ceny w Polsce, większy wysiłek i przewoźników i kierowców, większa obrotność. niech może obniżą sobie ceny w Niemczech to może i ich kierowca bedzie mógł sobie więcej kupić za wypłatę, albo niech przestaną wybrzydzać i zaczną brac ładunki bez względu na ich trudność czy wysiłek jaki trzeba włożyć w ich terminowe dostarczenie oraz stawkę. ale Niemiec nie chce brać tego co bierze Polak z niemieckiej giełdy a nawet od klienta. więc w czym problem. Niemiec z Niemcem się dogadać nie moze?? coś takiego!! jak tam mieszkałam to widziałam jak Niemcy kupowali swoje płody rolne od swoich rolników, chociaz były droższe i gorsze w smaku, bo były ich. oni mają to we krwi. więc najpierw proponują ładunki swoim przewoźnikom a jak oni nie chcą to dopiero je wystawiają na giełdzie. Polacy przestanmy kupować niemieckie produkty!!! nie ma solidarności europiejskiej, jest tylko narodowy egoizm. jak oni u nas zarabić to dobrze, jak my u nich to źle i trzeba się nas pozbyć. pozbądźmy się też ich i niech każdy wróci do swojego narodowego panstwa bo UE nie działa!!! to ściema!!! Precz z oszołomstwem, ciermnotą i głupotą. | |||
~marysia z pipu | Polaczki sa wlasnie takie tylko oszukac ukras nie zapłacić | |||
~kier | dziady nie mlaskać i nie szlochać tylko płacić... a jak was nie stać to zamykać te swojje pseudo firemki i wracać do wyuczonego zawodu... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.