ID: 158054
8, 5 € brutto za godzinę pracy na terenie Niemiec
ID: 158054
ID: 158054
1 stycznia 2015 roku w Niemczech wchodzi w życie ustawa dotycząca płacy minimalnej pracowników. Od tego dnia ustalona kwota będzie przysługiwała wszystkim pracującym na terenie Niemiec.
1 stycznia 2015 roku w Niemczech wchodzi w życie ustawa dotycząca płacy minimalnej pracowników. Od tego dnia ustalona kwota będzie przysługiwała wszystkim pracującym na terenie Niemiec.
~etransport.pl
Posty (1189)
~polszyniet | speed - czechu ledwo ogarnia samodzielne wiązanie butów a ty próbujesz uruchomić u niego procesy myślowe ! Nie bądź okrutny ! | |||
~sid | przewoznik czy ty tego nie mozesz zrozumiec ze jak zamkna dziadtransy to ta robota sama sie nie zrobi zrobi ja ktos inny tylko ze za odpowiednia kase a nie za 75 centow /km | |||
~czechu | Lepiej będzie jak pracodawcy i spedycje nie będą kantować to wszystkim się opłaci | |||
KrzysztofJarzyna
| To ja może też podeśle link... ://www. pks-sa. com/pl/aktualno%C5%9 Bci/branzowe/431, czy-8-5-euro-h-zabij e-twoja-firme | |||
~salon | no spedycje to mają pomysły | |||
~salon | za oszustwa spedycji zapłaci pracodawca | |||
~salon | niemiec zrobi porządek ze swoimi spedycjami to lokomotywa w transporcie | |||
~salon | nagiel, dhl, dsv | |||
~czesiek | .. gdzie człowiek kliknie to tam... IDIOTA ł ysy... !!! | |||
~łysy | to nie klikaj trzymaj łapy na kolanach | |||
~zly | Niemcy przyczynili sie do upadku m. in. Stoczni (po upadku Polskich te Niemieckie zwiększyły zamówienia) i Polskiego handlu i ciągle im mało. Teraz chcą nam odebrać ostatnią prace dla Polaka. U nas jest ponad dwa razy większe bezrobocie mimo że w transporcie tak nam "dobrze" idzie | |||
~polszyniet | Hitler zrobił za dużo dymu. Poległ. Niemcy wyciągnęli wnioski i podjęli nową taktykę. Jak widać... skuteczną. | |||
~zibi | zły - czyja to wina ze podnieśli pensje 50 zł | |||
~zibi | u wroga jest 8, 50e u nas tez 8, 50zł | |||
~zibi | zły a czyja to wina ze polski szef rąbie nas co dziennie | |||
~pocztowy:) | Niemcy Stwierdzili iż najwyższa pora na edukację Dziatransa. Padną złodziejskie spedycje padną i Dziady. Tylko Brutalne Metody Edukacyjne zmuszą Zubożałe Kmiociarstwo Zaściankowe do stosowania podstawowych Działań Matematycznych co Niemcy stosują od Zawsze:) | |||
~zly | Jeśli wyjdziemy z założenia że te przepisy zaczną im działać to trzeba pamiętac że kij ma zawsze dwa końce. Skutki mogą być dużo dalej idące niż sie wydaje dla Polskiej gospodarki i napewno Polska, Przewoźnik co najważniejsze Polski Kierowca w dłuższej perspektywie na tym nie skorzysta tylko podzieli los górników. Nie każdy ma taka sytuację rodzinna żeby mógł wyjechać, dlatego wkurzaja mnie Ci którzy słysza jakieś plotki i podniecają sie do czerwoności | |||
~zibi | jakie prawo taka płaca | |||
~zly | zibi To sytuacja na rynku jest trudna i Fatalna Ja pracuję za tyle co się umówiłem a jak Cię ktoś oszukuje to nie pisz za wszystkich | |||
~zly | Jeśli ktoś ma problemy z myśleniem to wyżywa się na tym forum. | |||
~zibi | ja się umówiłem z europą nie z polską za 1600 zł wegetacja | |||
~zly | Poziom wypocin pisanych na etransport to największe dno jakie można czytac | |||
~zibi | konstytucje zmienią prawo to wszyscy wrócą póki co nabijaj kierowców orznij jak się da | |||
~zibi | według krajowego prawa oczywiście | |||
~zly | Krajowe prawo jest podżedne a Unijne nadżędne | |||
~zibi | człowieku w kraju jest 310 euro pensja do Niemca nie mam pretęsji maja 650euro | |||
~R2D2 | BAG nałoży parę kar po 10000 euro tak żeby postraszyć i reszta się dostosuje. Co prawda na kilka miesięcy ale to wystarczy. Przecież oni doskonale wiedzą że ich ustawa działa tylko na niemieckie przedsiębiorstwa a prawo unijne jest od rynku wspólnotowego. Chyba że wyjdą z UE bo chcą zrobić porządek z ciapatymi u siebie. | |||
~zly | Zdaniem mecenas Ziaji, która na potrzeby sporządzanej opinii przeprowadziła obszerny audyt nie tylko poglądów niemieckich autorytetów prawniczych, lecz również wśród instytucji odpowiedzialnych za kontrolę wdrażania regulacji MiLoG wśród przedsiębiorców na dzień dzisiejszy brak jest jasnej i klarownej interpret acji, która pozwalałaby na stuprocentowe ustalenie, czy polscy przewoźnicy objęci są regulacją MiLoG czy też nie. Niewątpliwe kwestia ta po wejścia w życie kontrowersyjnych przepisów stanie się jedną z pierwszych, z którymi niemieckie organy będą musiały sobie poradzić. W przypadku niekorzystnej dla polskich przedsiębiorstw tra nsportowych praktyki organów niemieckich sprawa ta niewątpliwie znajdzie swoje rozstrzygnięcie prz ed Europejskim Trybunałem Sprawiedliwości, gdyż już teraz zarzuca się przepisom MiLoG, iż stanowią one naruszenie swobody świadczenia usług na terenie Unii Europejskiej. | |||
~omega | jeżeli polskim samochodem i kierowcą dysponuje przez cały rok niemiecka spedycja typu nagiel, dhl, dsv i jest podpisana umowa to nie ma wątpliwości ze 8. 50e należy się dla kierowcy i koniec do wglądu są cmrki i inne listy przewozowe przez kogo jedziemy na terenie niemiec | |||
~omega | pani Merkel dała 8. 50e za godzine a nasz dała 1, 50zł na dzień podwyżki |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.