ID: 157678
zrobiłem 7 okresów prowadzenia pojazdu...
ID: 157678
ID: 157678
Witam jaka kara za to grozi? nie przekroczyłem 56 godzin prowadzenia ale zajebałem się z liczeniem.. w jednym dniu prowadziłem tylko godzinę.
Witam jaka kara za to grozi? nie przekroczyłem 56 godzin prowadzenia ale zajebałem się z liczeniem.. w jednym dniu prowadziłem tylko godzinę.
~bi-jay*.11.13.242.ipv4.supernova.orange.pl
*.11.13.242.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (191)
~ku-ku | Przyjechałem prrrrrrrr! | |||
~ku-ku | 7 okresów o losie! | |||
~ktosik | zibi1906 (2014-12-22 13:42:55) Do wygrania paczka chipsów! 1. Jadę z punktu A do punktu B jako pasażer, w punkcie B przesiadam się do kierowcy jadącego do punktu A (mamy dalej jechać jako załoga), możemy stanowić załogę czy nie? 2. Z punktu A do punktu B jadę jako załoga, reszta patrz pytanie nr. 1.? mam wrazenie ze sie zakreciles albo jedziesz jako pasazer. albo jako zaloga. | |||
zibi1906
| Nie zakręciłem się. W pierwszym przypadku jadę jako pasażer, aby potem wracać jako załoga. W drugim jadę jako załoga i też tak mam wracać (po przesiadce). | |||
zibi1906
| ktosik nie uprzedzaj kolegów po fachu. | |||
zibi1906
| Gdyby na ten wątek wpadł (zupełnie przypadkowo), taki "fachura" jak Wielki Szu, odpowiedź mielibyśmy gotową. A tak to lipa... | |||
zibi1906
| Podgląd konta zibi1906zibi1906 (2014-12-22 13:42:55) Do wygrania paczka chipsów! 1. Jadę z punktu A do punktu B jako pasażer, w punkcie B przesiadam się do kierowcy jadącego do punktu A (mamy dalej jechać jako załoga), możemy stanowić załogę czy nie? 2. Z punktu A do punktu B jadę jako załoga, reszta patrz pytanie nr. 1.? Czekam na odpowiedzi, czas start! Panowi e fachowcy ponawiam pytanie. | |||
~Maciek | Ni ja już odpowiedź napisałem | |||
zibi1906
| Tak, ale nie do końca prawidłową. | |||
~Maciek | No bo za mało danych napisales. Nie napisałeś ile czasu jechałeś z A do B, nie napisałeś czy tamten kierowca jest po pauzie czy dojechał do B. | |||
Marektrans
| znowu zibi się nakręcił | |||
zibi1906
| ~Maciek (2014-12-22 19:02:43) No bo za mało danych napisales. Nie napisałeś ile czasu jechałeś z A do B, nie napisałeś czy tamten kierowca jest po pauzie czy dojechał do B Za mało? Jestem pewien że np. ktosikowi tyle by wystarczyło. | |||
zibi1906
| Podgląd konta MarektransMarektrans (2014-12-22 19:04:23) znowu zibi się nakręcił Nooo , wzięło mnie jak nic. | |||
~Maciek | Wedle tych danych co podałeś to możecie być załogą o ile tamten kierowca jest po pauzie do godziny. Jeżeli pracował więcej niż godzinę to juz nie. | |||
~Maciek | Jeżeli pracował więcej niż godzinę to musiał by chociaż 9 odstać | |||
zibi1906
| Nie rozumiem... który kierowca i co ma "pauza do godziny" z tym wspólnego? A jeśli "zakotwiczę" u niego w kabinie i wspólnie odbierzemy odpoczynek (lub zrobię to sam), to co wtedy? | |||
zibi1906
| ~Maciek (2014-12-22 20:44:54) Jeżeli pracował więcej niż godzinę to musiał by chociaż 9 odstać On czy ja? I do którego pytania się odnosisz? | |||
zibi1906
| Podgląd konta zibi1906zibi1906 (2014-12-22 18:45:28) Podgląd konta zibi1906zibi1906 (2014-12-22 13:42:55) Do wygrania paczka chipsów! 1. Jadę z punktu A do punktu B jako pasażer, w punkcie B przesiadam się do kierowcy jadącego do punktu A (mamy dalej jechać jako załoga), możemy stanowić załogę czy nie? 2. Z punktu A do punktu B jadę jako załoga, reszta patrz pytanie nr. 1.? Czekam na odpowiedzi, czas start! Dobr a, koniec zabawy. W przypadku pierwszym po odebraniu odpoczynku nic nie stoi na przeszkodzie aby stanowić załogę (jechałem jako pasażer). W przypadku drugim załogę możemy "stanowić z marszu", (z punktu A do punktu B jechałem w załodze). A chipsy skonsumuję sam. | |||
~Maciek | Po pauzie do godziny to miałem na myśli, że od ostatniego odpoczynku pracował max do godziny. Jak zakotwiczysz u niego to nie możesz sam się pauzować. Tylko razem, bo pojazd nie może być w ruchu. Jak oboje sie odpauzujecie to jqk najbardziej i ad1 i ad 2 | |||
~Maciek | Czy tak z marszu to nie wiem, bo o ile Ty byłeś w załodze to kierowca do którego się dosiadasz to wcsumie nic o nim nie wiadomo | |||
zibi1906
| ~Maciek (2014-12-22 21:13:34) Czy tak z marszu to nie wiem, bo o ile Ty byłeś w załodze to kierowca do którego się dosiadasz to wcsumie nic o nim nie wiadomo A co ma być wiadomo? Przestrzeg amy wspólnie jako załoga 561... i "dzida":) | |||
~Maciek | Chodzi mi o to, że ten co się do niego dosiadasz musi byc po pauzie świeżo, no chyba ze wlasnie sie rozsiadl z załogi. Inaczej zaburzysz mu "dobę kierowcy, " | |||
zibi1906
| Maciek (2014-12-22 21:26:14) Chodzi mi o to, że ten co się do niego dosiadasz musi byc po pauzie świeżo, no chyba ze wlasnie sie rozsiadl z załogi. Inaczej zaburzysz mu "dobę kierowcy W pierwszym przypadku tak, w drugim nie. | |||
~Maciek | A odnośnie ad2 to pisałem ze za malo danych, np nie napisales czym jedziesz. No teraz to już wiadomo ze autem pow 3 i pół tony dmc | |||
~obama | obama cie zaj. ebie | |||
Szakal
| barracuda 6*24h = 144. Podstawowa matematyka. A mówi o tym rozp. 561/2006 | -1 | ||
barracuda
| Szakal 561 nie wymienia liczby 144, bo to nikomu niepotrzebne. Kto by liczył godziny?Ruszam np. w poniedziałek o 6, staję w niedzielę o 6. Po co komplikować to co proste? | |||
~Maciek | Zibi coś w/g mnie za bardzo uprościłeś sprawę. | |||
~~~~~~~~~; ) | barracuda Masz racje Bardzo prosty i czytelny sposób określania kończ cyklu tygodniowego pracy. Kończyć dzień przed przed rozpoczęciem- dobre; ) Chodzi o dni dni tygodnia a nie daty; ) | |||
zibi1906
| ~Maciek (2014-12-23 14:14:19) Zibi coś w/g mnie za bardzo uprościłeś sprawę. Może, ale i tak nie doczekałem się ( moim zdaniem prawidłowej) odpowiedzi. A szkoda, bo można by zweryfikować poglądy. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.