ID: 157212
Renault Premium 460 DXI automat 2010r. spalanie
ID: 157212
ID: 157212
Witam Panowie.
Mam poważny dylemat z Renault Premium 460 DXI automat 2010r.
zaczeło się od tego, że raptownie zaczął przepalać sie bezpiecznik od adblu i samochodu nie dało sie uruchomić. Dopiero po wymianie bezpiecznika ( 5-6 sztuk) samochód odpalił i jechał juz na spalonym bezpieczniku do momentu zgaszenia silnika. I tak w kółko. wczesniej samochód palił 28, 3/100 i miał extra moc. Teraz spala 39-45/100 i brak mocy. Na komputerze pokładowym pokazuje awaria abs, adblu i wtryskiwacze. Na warsztacie w PKS Błonie sprawdzono wg komputera i naprawiono wiązkę przewodów, wymieniono elektrozawór bajpas oraz elektrozawór chłodzenia denka tłoka. I nic się nie zmienia. Dalej brak mocy i duze spalanie. Na komputerze teraz jest wszystko o. k.
Ciekawe w tym wszystkim jest to, że wszystko stało się natychmiast a nie stopniowo. Jeżeli ktoś spotkał się z takim problemem to proszę o podpowiedź. zaznaczam, ze jestem z 37-letnim stażem kierowcą, różne miałem kłopoty z samochodami i jakoś z tego wychodziłem obronną ręką a teraz już ręce mi opadają. Złośliwość martwej natury. Pozdrawiam i proszę o konstruktywne podpowiedzi - być może wspólnie jakoś dojdziemy i znajdziemy awarię sprzetu. Pozdrawia serdecznie i szerokości.
Witam Panowie.
Mam poważny dylemat z Renault Premium 460 DXI automat 2010r.
zaczeło się od tego, że raptownie zaczął przepalać sie bezpiecznik od adblu i samochodu nie dało sie uruchomić. Dopiero po wymianie bezpiecznika ( 5-6 sztuk) samochód odpalił i jechał juz na spalonym bezpieczniku do momentu zgaszenia silnika. I tak w kółko. wczesniej samochód palił 28, 3/100 i miał extra moc. Teraz spala 39-45/100 i brak mocy. Na komputerze pokładowym pokazuje awaria abs, adblu i wtryskiwacze. Na warsztacie w PKS Błonie sprawdzono wg komputera i naprawiono wiązkę przewodów, wymieniono elektrozawór bajpas oraz elektrozawór chłodzenia denka tłoka. I nic się nie zmienia. Dalej brak mocy i duze spalanie. Na komputerze teraz jest wszystko o. k.
Ciekawe w tym wszystkim jest to, że wszystko stało się natychmiast a nie stopniowo. Jeżeli ktoś spotkał się z takim problemem to proszę o podpowiedź. zaznaczam, ze jestem z 37-letnim stażem kierowcą, różne miałem kłopoty z samochodami i jakoś z tego wychodziłem obronną ręką a teraz już ręce mi opadają. Złośliwość martwej natury. Pozdrawiam i proszę o konstruktywne podpowiedzi - być może wspólnie jakoś dojdziemy i znajdziemy awarię sprzetu. Pozdrawia serdecznie i szerokości.
Posty (52)
driver1pl
| to stało się od razu, nic nie wskazywało że coś nastąpi | -1 | ||
kga1
| na komputerze coś się wyświetla, patrzyłeś błędy mid, pid | -1 | ||
~nowy | driver, podpal tego rupiecia i powiedz szefowi, że się zapalil :) Szef zgarnie kase z ubezpieczenia i bedzie zadowolony | |||
driver1pl
| samochó pracował jak laleczka, żadnych problemem z uruchamianiem, akumulatory nowe, przeglady zawsze przed terminem wykonywane pod moim nadzorem - tzn. bez fuszerki. SA teraz klops. | -1 | ||
kga1
| ostatni przypadek jaki miałem to spalanie przy 9 tonach 38 litrów i co było zapchany katalizator. | -1 | ||
driver1pl
| jeszcze zastanawia się teraz nad skrzynią biegów nad zaworem zmiany biegów, po tym bezpieczniku tez zaczął szwankować - startował bez względu na tonaż - raz z 1 to z 4 a nastepnie z 2 jakby nie mógł się ustalic | -1 | ||
kga1
| a kaganiec zdjąłeś bo tak się dzieje jazda na kamieniu | -1 | ||
driver1pl
| nowy ja na ciebie nie naskakuje tylko w pracy samochodu nie wybieram jeżdżę takim na jaki mnie obsadzą. To jest przywilej kierowcy. Kazdy by chciał jeździć volvem ale mnie kierowcy na to nie stać i jeżdże jako pracownik. | |||
driver1pl
| także proszę o konstruktywne i konkretne podpowiedzi - dzięki. | |||
~zohan | wypierniczyć to badziewie i kupic nie zjezdzone euro3 bądź4 bez adblue sto razy lepiej mój szef jest zadowolony ze scani e4 bez ad blue niż z volvo e5 brak katalizatora, stu czujniczków co sie ciągle psują no i nie trzeba tankować tego gówna reasumując koszty toll collect a naprawy ad blue wychodzi na to samo a glowa spokojna a po nowym roku stawki toll collect lekko w dół | 1 | ||
driver1pl
| nie jeżdżę z drugim. Nauka idzie w nas nie w las. hi hi hi | -1 | ||
driver1pl
| zohan ja jeżdżę wschód - zachód. na wschodnią stronę moze być euro 0 a na zachód i szwajcaria to już inna bajka euro 5 | -1 | ||
kga1
| wejd ż w komputer pokładowy sprawdż:diagnositk-e xpert-i sprawdż co ci za błąd wyświetla, ogólnie przejżyj całą listę bo nie pamiętam tak z głowy | -1 | ||
~zohan | driver wcale inna bajka, trzeba tylko rzetelnie policzyć koszty. Volvo e5 spala adblue za ok 100zł tygodniowo, auto e3 wychodzi ok 150zł tygodniowo więcej na toll collect Więc pozorna oszczedność wynosi 200 zł miesięcznie. Teraz policz koszty serwisu całej instalacji e5 której brak przye3 lub 4 i co się bardziej opłaca? My jeździmy pl-zachód pl | 1 | ||
driver1pl
| kga1> komputer nic nie pokazuje - wszystko o. k i to dziwne. | -1 | ||
driver1pl
| wiem, ja tez potrafię liczyć tylko jest maleńki problem - własciciel/pracodawc a - on liczy długo i namiętnie. A po drugie to coś takiego jak przyzwyczajenie do wozu, które do obecnej chwili nie sprawiało żadnych kłopotów. Po trzecie ja nie podejmuję dycyzji. Jak wcześniej pisałem jeżdżę tym na co mnie obsadzą. | -1 | ||
driver1pl
| i zawsze staram się wrócić na bazę a nie szukac napraw na obczyźnie - takie głupie przyzwyczajenie z dawnych lat. | -1 | ||
~nowy | driver, jeździsz już 37 lat?Na jakich autach zaczynałeś jeździć? | 1 | ||
driver1pl
| do teraz są nastepujące rady - zapchany ka6talizator; pompka dablu; zawór zmiany biegów. oczekuję na dalszą pomoc | -1 | ||
driver1pl
| z opisem - z jakiej sytuacji to wnioskujecie Panowie | -1 | ||
driver1pl
| star 25 zaraz po szkole, jelcze, kamazy, tatry, skody, | -1 | ||
~nowy | Napisałeś, że jeździsz na Wschód... Gdzie najdalej byłeś na Wschodzie? | 1 | ||
~And | ET to jest najgorsze miejsce do szukania pomocy to jest forum dla dzieci z plakatem ciężarówki na scianie | 1 | ||
driver1pl
| nowy daj spokuj, to nie czas i nie miejsce na opowiastki | -1 | ||
~nowy | driver, zrobiłeś już tą usterke?Doszedłeś co się zepsuło? | 1 | ||
~pic | nowy. Pytanie godne idioty :"gdzie najdalej byłeś na wschodzie? " Jesteś idiotą. | 1 | ||
~nowy | chodziło mi o to, gdzie najgłębiej był na wschodzie... | 1 | ||
~Porzadny kierowca | A turbine czasami slyszysz??. Sprawdzałeś ile doladowuje?? | 1 | ||
~Don | Witam szukam fachowca od DXI na śląsku | 1 | ||
~Driver2 | Zohan chora masz glowe, pij mniej piwa z biedronki | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.