Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Renault Premium 460 DXI automat 2010r. spalanie

ID: 157212


Witam Panowie.
Mam poważny dylemat z Renault Premium 460 DXI automat 2010r.
zaczeło się od tego, że raptownie zaczął przepalać sie bezpiecznik od adblu i samochodu nie dało sie uruchomić. Dopiero po wymianie bezpiecznika ( 5-6 sztuk) samochód odpalił i jechał juz na spalonym bezpieczniku do momentu zgaszenia silnika. I tak w kółko. wczesniej samochód palił 28, 3/100 i miał extra moc. Teraz spala 39-45/100 i brak mocy. Na komputerze pokładowym pokazuje awaria abs, adblu i wtryskiwacze. Na warsztacie w PKS Błonie sprawdzono wg komputera i naprawiono wiązkę przewodów, wymieniono elektrozawór bajpas oraz elektrozawór chłodzenia denka tłoka. I nic się nie zmienia. Dalej brak mocy i duze spalanie. Na komputerze teraz jest wszystko o. k.
Ciekawe w tym wszystkim jest to, że wszystko stało się natychmiast a nie stopniowo. Jeżeli ktoś spotkał się z takim problemem to proszę o podpowiedź. zaznaczam, ze jestem z 37-letnim stażem kierowcą, różne miałem kłopoty z samochodami i jakoś z tego wychodziłem obronną ręką a teraz już ręce mi opadają. Złośliwość martwej natury. Pozdrawiam i proszę o konstruktywne podpowiedzi - być może wspólnie jakoś dojdziemy i znajdziemy awarię sprzetu. Pozdrawia serdecznie i szerokości.

Posty (52)

driver1pl
to stało się od razu, nic nie wskazywało że coś nastąpi

-1

kga1
na komputerze coś się wyświetla, patrzyłeś błędy mid, pid

-1

~nowy
driver, podpal tego rupiecia i powiedz szefowi, że się zapalil :) Szef zgarnie kase z ubezpieczenia i bedzie zadowolony
driver1pl
samochó pracował jak laleczka, żadnych problemem z uruchamianiem, akumulatory nowe, przeglady zawsze przed terminem wykonywane pod moim nadzorem - tzn. bez fuszerki. SA teraz klops.

-1

kga1
ostatni przypadek jaki miałem to spalanie przy 9 tonach 38 litrów i co było zapchany katalizator.

-1

driver1pl
jeszcze zastanawia się teraz nad skrzynią biegów nad zaworem zmiany biegów, po tym bezpieczniku tez zaczął szwankować - startował bez względu na tonaż - raz z 1 to z 4 a nastepnie z 2 jakby nie mógł się ustalic

-1

kga1
a kaganiec zdjąłeś bo tak się dzieje jazda na kamieniu

-1

driver1pl
nowy ja na ciebie nie naskakuje tylko w pracy samochodu nie wybieram jeżdżę takim na jaki mnie obsadzą. To jest przywilej kierowcy. Kazdy by chciał jeździć volvem ale mnie kierowcy na to nie stać i jeżdże jako pracownik.
driver1pl
także proszę o konstruktywne i konkretne podpowiedzi - dzięki.
~zohan
wypierniczyć to badziewie i kupic nie zjezdzone euro3 bądź4 bez adblue
sto razy lepiej mój szef jest zadowolony ze scani e4 bez ad blue niż z volvo e5
brak katalizatora, stu czujniczków co sie ciągle psują no i nie trzeba tankować tego gówna
reasumując koszty toll collect a naprawy ad blue wychodzi na to samo a glowa spokojna
a po nowym roku stawki toll collect lekko w dół

1

driver1pl
nie jeżdżę z drugim. Nauka idzie w nas nie w las. hi hi hi

-1

driver1pl
zohan ja jeżdżę wschód - zachód. na wschodnią stronę moze być euro 0 a na zachód i szwajcaria to już inna bajka euro 5

-1

kga1
wejd ż w komputer pokładowy sprawdż:diagnositk-e xpert-i sprawdż co ci za błąd wyświetla, ogólnie przejżyj całą listę bo nie pamiętam tak z głowy

-1

~zohan
driver
wcale inna bajka, trzeba tylko rzetelnie policzyć koszty.
Volvo e5 spala adblue za ok 100zł tygodniowo, auto e3 wychodzi ok 150zł tygodniowo więcej na toll collect
Więc pozorna oszczedność wynosi 200 zł miesięcznie.
Teraz policz koszty serwisu całej instalacji e5 której brak przye3 lub 4 i co się bardziej opłaca?
My jeździmy pl-zachód pl

1

driver1pl
kga1> komputer nic nie pokazuje - wszystko o. k i to dziwne.

-1

driver1pl
wiem, ja tez potrafię liczyć tylko jest maleńki problem - własciciel/pracodawc a - on liczy długo i namiętnie. A po drugie to coś takiego jak przyzwyczajenie do wozu, które do obecnej chwili nie sprawiało żadnych kłopotów. Po trzecie ja nie podejmuję dycyzji. Jak wcześniej pisałem jeżdżę tym na co mnie obsadzą.

-1

driver1pl
i zawsze staram się wrócić na bazę a nie szukac napraw na obczyźnie - takie głupie przyzwyczajenie z dawnych lat.

-1

~nowy
driver, jeździsz już 37 lat?Na jakich autach zaczynałeś jeździć?

1

driver1pl
do teraz są nastepujące rady - zapchany ka6talizator; pompka dablu; zawór zmiany biegów. oczekuję na dalszą pomoc

-1

driver1pl
z opisem - z jakiej sytuacji to wnioskujecie Panowie

-1

driver1pl
star 25 zaraz po szkole, jelcze, kamazy, tatry, skody,

-1

~nowy
Napisałeś, że jeździsz na Wschód... Gdzie najdalej byłeś na Wschodzie?

1

~And
ET to jest najgorsze miejsce do szukania pomocy to jest forum dla dzieci z plakatem ciężarówki na scianie

1

driver1pl
nowy daj spokuj, to nie czas i nie miejsce na opowiastki

-1

~nowy
driver, zrobiłeś już tą usterke?Doszedłeś co się zepsuło?

1

~pic
nowy. Pytanie godne idioty :"gdzie najdalej byłeś na wschodzie? "
Jesteś idiotą.

1

~nowy
chodziło mi o to, gdzie najgłębiej był na wschodzie...

1

~Porzadny kierowca
A turbine czasami slyszysz??. Sprawdzałeś ile doladowuje??

1

~Don
Witam szukam fachowca od DXI na śląsku

1

~Driver2
Zohan chora masz glowe, pij mniej piwa z biedronki

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.145.201.71

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels