ID: 152829
The Drivers’ Fuel Challenge
ID: 152829
ID: 152829
Wykwalifikowani kierowcy potrafią zaoszczędzić do 10 procent paliwa.
Wykwalifikowani kierowcy potrafią zaoszczędzić do 10 procent paliwa.
~etransport.pl
Posty (18)
DriverJacek
| Na torze testowym można łatwo zaoszczędzić paliwo. Ale jak przewidywać zachowanie nieprzewidywalnych kierowców osobówek i rowerzystów na drodze publicznej? | |||
~lukasz | bardzo wiele rzeczy przewidzisz tylko potrzebne jest doswiadczenie. | |||
~damian461 | i zachęta... w postaci nawet chociażby dobrej atmosfery w firmie i szefem, żeby szoferowi zależało na tym a nie bat nad głową w postaci norm paliwowych wziętych czasami z kosmosu... i traktowania kierowcy jak psa.. | |||
~damian461 | co innego też stan sprzętu... na łysych kapciach z wymo*dowanym silnikiem nikt nie na cuduje z normami. . a oszczędności by chciał każdy szeryf, druga sprawa to pilnować ile się ma "pary" w kole... też dużo daje... a tu volvo samo sobie reklamę strzela... oszczędności do 10% na nowiutkim sprzędzie z ustawioną całą masą elektroniki na funkcje "ECO" i Bóg raczy wiedzieć na jakiej nawierzchni w jakich warunkach... Potem szefo artykuł podłapie i będzie pokazywał że Austriakowi się udało. . ; ) nie no żart, może nie :P | |||
~cdn... | a ile mogą zrobić przepału kierowcy nie wykwalifikowani takich jest też sporo i to ważniejsze, mistrzowie dobry samochód przygotowany przez serwis i droga bez korków i względnie dobra. | |||
~andreek | Wszystko ok. tylko ten kierowca ma pewnie niezły system motywacyjny od szefa... Ale jak by miał załadunek i rozładunek na określony czas i trasę wyliczoną co do minuty to inaczej by śpiewał... Pusciłbym go krajową 45 z Raciborza w kierunku A4... koń, traktor, pod górę co chwila, podwójna ciągła non stop prawie, kombajn, rower, skuter, roboty drogowe, i tak wkoło. a na plecach zestawu 27.. i tutaj szukajcie mistrza cwaniaczki a nie na płaszczatce... | |||
BEDAM
| Dokladnie, pic pod reportaż. Mistrzowie ecodrivingu to domy pobudowali z oszczednosci a nie po konkursach się szwedaja. | |||
~piero82 | Bedam i to był najmądzejszy komentarz. | |||
chohlik
| tak... kiedys bylo inaczej... | |||
~cdn... | a nie prościej by było napisać po polsku ostatecznie jesteśmy w Polsce nie w Anglii/tytuł tematu/. | |||
~BMW750iL | dobry kierowca nie pracuje tam gdzie jest sonda burki | |||
~kiero. | sranie w banie. dlaczego nigdy nie podaja dokladnych danych o spalaniu. by glupkow forumowych wywiezc w pole. | |||
~stary | powiem tak, to *ły!!! zasuwam z niemiec przez luxa. Często 25 ton n!!!Ten post jest tendencyjny... żadna niemiecka SZKOŁA tego ni zmienii... tony robią swoje... | |||
~kiero. | zachodnia europa. max 33l/100km. to juz jest maksimum. slowacja, czechy, węgry rumunia to max 35l/100km przy euro 5. Polska to zalezy od auta. max auta to 400tys km. polska 33-38lmax. 38 to na bio diesle. | |||
~kiero. | mowie o spalaniu miesiecznym | |||
~mln km. 25/100 | kolejny kopnięty post... wyciaganie praktycznych wniosków na teoretycznych założeniach, bo jak można porównać jazdę w polskich realiach załóżmy, z nófką sprzętem z 1 mln przebiegu bez remontu po polskich drogach, ze sprzętem wypicowanym technicznie pod igłę i z azotem w kołach włącznie, w warunkach niejako laboratoryjnych, . potem taki cymbał sef sie naczyta i hałas we firmie, no bo tu przecież napisali ze można!. to forum schodzi na psy powoli | |||
radek_0513@op.pl
| kiedy godnie będę zarabiał moja norma będzie niższa nisz producent to przewiduje | |||
~rudy | j juz widziałem ekonomiczną jazde, jak sie muli auto, a potem masz klienta wbitego w naczepe. czy warto robic zagrozene na drodze? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.