ID: 151583
Kara za brak przerwy 45 minut w podwójnej obsadz
ID: 151583
ID: 151583
Kolejna kara dla kierowców, tym razem za brak przerwy 45 minut po 9 godzinach jazdy (podwójne obsady).
Mandat dostaniemy w słynnej już Francji i Belgii oraz w Holandii.
Kolejna kara dla kierowców, tym razem za brak przerwy 45 minut po 9 godzinach jazdy (podwójne obsady).
Mandat dostaniemy w słynnej już Francji i Belgii oraz w Holandii.
~Taryfikator*.ssp.dialog.net.pl
*.ssp.dialog.net.pl
Posty (44)
~Taryfikator | jak w temacie... | |||
~isk | jakas podstawa prawna?? | |||
~tomiaszek | a Ty kolego mądry jesteś?po co jakieś dyrdymały tutaj wymyślasz... NIE MA PODSTAW do ukarania kierowców za takie "wykroczenie" bo takowego NIE MA!!! | |||
4drive
| Jakieś nowe przepisy??? Jeżdżę po francjii w podwójnej od ponad 8miu lat i mimo wielu kontroli, nikt nigdy sie do braku takiej pauzy nie doczepił... a rzadko taka pauza wychodzi... | |||
Mięsnyjeż
| Nie ma takiego obowiązku. 4, 5+4, 5+4, 5+4, 5-dzienny odp Lub 4, 5+4, 5+4, 5+4, 5+45 min przerwy+ 1godz+1godz -dzienny odp | |||
~Taryfikator | Wytłumacz to żabie... 2002/15/WE Artykuł 3 b Teraz Wy wszyscy pokażcie mi przepis który mówi że dyżur mogę zaliczyć do przerwy, czas start... | -1 | ||
~Taryfikator | Mięsnyjeż a gdzie z kolei jest napisane że po 18 godzinach trzeba zrobić 45 minut przerwy? | |||
~Taryfikator | We 561/2006 Rozdział II Artykuł 7 wyraźnie mówi że po 4, 5 godziny (mojej) jazdy i zanim rozpocznę kolejne 4, 5 godziny jazdy muszę zrobić 45 minut (lub 15+30 minut) PRZERWY (nie dyżuru). Prawidłowy schemat to: 4, 5 pierwszy + 4, 5 drugi + 45' przerwy i dopiero teraz pierwszy może usiąść za kółko... | |||
Mięsnyjeż
| Kiedyś tak było. Teraz nie trzeba. Przepisy się zmieniły. | |||
~Maciek | "Teraz Wy wszyscy pokażcie mi przepis który mówi że dyżur mogę zaliczyć do przerwy, czas start... " ://tachospeed. pl/pliki/Rozporzadze nie_561_2006_czas_pr acy_kierowcy. pdf | |||
~byly nievolnik | 2 obsada wg. najnowszej interpretacji jezdzi bez przerw 45 min. 4, 30h i zmiana na 2 kierowce i tak 18h trzepniecie 9h pauzy i wio tak jest w przepisach, jak dla mnie rzeznia, a jeszcze jedno jezeli lezanka ma pasy lub siatke, lub pałąk (man) zabezpiecający kierowca nie musi siedziec w fotelu sam sprawdziłem w czasie kotroli oczywiscie lezacy na łózku musi byc zabezpieczony | |||
~Taryfikator | Maciek i sam podałeś "moją" interpretację. Na stronie którą podałeś w rubruce "czas prowadzenia załoga" maciupkimi literkami jest napisane: " Zgodnie z wytyczną Komisji Europejskiej do przerwy powinno być zaliczane pierwsze 45 minut gotowości zarejestrowanej w załodze. Jednakże, zalecane jest wykonanie 45 minutowej przerwy po wspólnym 9-godzinnym prowadzeniu - w niektórych krajach UE wytyczna NIE STANOWI reguły" | |||
~Taryfikator | U Francuza wytyczna nie stanowi reguły i zaczęli wymagać pauzy 45 minut po 9 godzinach jazdy (4, 5+4, 5) | |||
~Taryfikator | 4, 30h+4, 30h+45'+4, 30h+4, 30h+45'+1h+30' = 21h |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.