Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Giną kierowcy- List otwarty

ID: 151023


List otwarty do Premiera RP

Szanowny Panie Premierze na mój poprzedni list otwarty ukazujący procedery przestępcze przewoźników zareagował Pan -organizując siłami wicepremier Bieńkowskiej pomoc dla przewoźników ( szukając możliwości rekompensat finansowych) w ich ciężkiej sytuacji.
Teraz kolejna porcja przestępczej działalności przewoźników zmuszających kierowców do ponad ludzkiej wytrzmałości.
"W dniu dzisiejszym, tj 22 sierpnia br. około godziny 5. 18 na drodze D2 w kierunku Cavaillon zginął 24-letni Adam Z., kierowca busa z Poznania. - informacje otrzymaliśmy na "Alarm24" od rodziny, jako przestroga dla innych.

Według wstępnych ustaleń kierowca podróżował z Anglii (Manchester) właśnie do Cavaillon (Francja - Marsylia), gdzie rano o godzinie 8. 00 miał się rozładować. Polskiemu kierowcy zostało około kilkadziesiąt kilometrów do celu jednakże z powodu zmęczenia zjechał z drogi do przydrożnego rowu - uderzając o drzewo.
Według informacji jakie otrzymała rodzina chłopaka wiemy, że miał on tak zwanego - ekspresa. Towar miał zostać dostarczony w ciągu 28 godzin - oczywiście Francja landem i prom a nie tunel. Chłopak jeździł od dwóch lat - kilometrówka 0, 20gr/km - gołe, w trasie był od 31 lipca, z Francji miał już fracht do Polski! Osierocił córkę (10 miesięcy) oraz żonę (23 lat).

Wiemy, że spedycja pod którą chłopak jeździł nie ściągnie ciała zagranicy, bo jak powiedzieli rodzinie to jest ich sprawa oni i tak mają teraz problem bo nie mają auta!

Podczas rozmowy telefonicznej z nami - spedytor chłopaka - otrzymaliśmy zapewnienie, że ciało ściągną ale za pieniądze zarobione przez chłopaka!!
- Nie wiem kto mógł tak powiedzieć rodzinie chłopca. Pierwsze słyszę. Nikt od nas tak nie powiedział. Chłopak był w trasie od 31 lipca więc zarobił trochę pieniędzy do których my dołożymy i ściągniemy ciało chłopaka. - relacjonuje nasz rozmówca.

Natomiast na pytanie: Czy rodzina otrzyma jakieś zadośćuczynienie? - odpowiedzi nie uzyskaliśmy. Spedycja tłumaczy, że kierowca miał około trzy godziny zapasu, więc mógł odpocząć. "
Giną ludzie Panie Premierze!!!1
Ginie wielu, bardzo wielu kierowców Panie Premierze!!!
Giną, bo przewoźnicy w dążą do maksymalnych zysków Panie Premierze!!!

Czek am na kolejną Pańską reakcję siłami wicepremier Bieńkowskiej w ramach kolejnych tur pomocy przewoźnika, być może udzielenia rekompensat za wydane pieniądze na wieńce.

Na nic więcej nie liczę, bo przecież kierowca to nie człowiek tylko niewolnik, a Pan Panie Premierze dba tylko o PANÓW NIEWOLNIKÓW !!!

Kierowca

~kierowca
*.kpn.net

Posty (282)

-Robinson-
A tak na marginesie TIR. Jeżeli do tego zawodu w/g ciebie pchają się sami nieudacznicy, bo to prosty zawód i nie wymaga wykształcenia, to akurat ciebie ta teoria dotyczy w 100%. Reszty kierowców nie obrażaj. Mów za siebie.

1

~kierowca
zetek tak to jest jak orzeł i orlica zamiast pochylić się nad trumną szukają dziury w całym. Zamiast zamilknąć i czekać czy coś wyniknie z tego listu malują obraz utopi w której się obracają. Tylko orzeł i orlica żyją w świecie, który nie istnieje. Wystarczy poczytać archiwa sądowe, PIP, ITD, POLICJI, czy też innych instytucji odpowiedzialnych za kontrolowanie firm transportowych, a nie znajdzie się żadna, która w 100% funkcjonuje bez naruszania przepisów prawa. Zatem orzeł i orlica jedynie marzą o utopijnej firmie transportowej i na pokaz grają role praworządnych obywateli w praworządnej firmie transportowej
~TIR
kierowca. Jeżeli nie istnieją firmy funkcjonujące zgodnie z prawem, czas zastanowić się nad prawem.
Może prawo jest ułomne?

1

~egon
koniecznie wprowadzić do busów tacho, moze juz nikt nie zginie
~robic
a ja nie jezdze ekspesow itd po co taki gówniarz jeden z drugim daje sie na ekspresy 26 godz czy ile tam dla mnie nadludzkie to jezdze ponad 10 lat na miedzynarodowce i nikt mi nigdy nie kazał jechac bóg wie ile i co da list tachografy przejedziesz 45h i koniec czas sie skonczy bedziesz srać po lesie itd zabraknie ci 10 km do domu i bedziesz stał w polu czy ta osoba co to pisała się zastanowiła ginęli ludzie i będą ginąć nawet jadąc godz czy 2 ale po co robić zadymę - proste nie podoba się stajesz nie jedziesz zostawiasz żelastwo i do domu i niech śmieć sam przyjedzie po grata co ci zrobi nic i tyle w temacie
ese
A może by się zastanowić dla kogo wprowadzono tachografy i określono czas obowiązkowego wypoczynku? Dla firmy czy dla kierowcy? I kto zakłada magnesy i inne wynalazki? Przyjeżdża w tym celu ktoś z firmy z pistoletem, czy z kabiny gość wysiada, a w ślad co chwilę woła "mobilki, jak tam dróżka do Koziej Wólki?"?
~...
Ese. Daj sobie spokoj z zastanawianiem sie bo masz z tym duzy problem. Nie improwizuj...
ese
Ja zastanawiać się nie muszę, bo pogląd mam wyrobiony. Sugestie kieruję do posiadających horyzont wyobraźni na wysokości czubka własnego nosa
~promiarz
Kierowca zakłada magnes i wraca na bazę. Nie zgadzają się kilometry i paliwo.

Ese co powinien zrobić szef, a czego nie robi?

1

~promiarz
no i jeszcze pytanie dlaczego tego nie robi?

1

~promiarz
no tak wiadomo ese znika jak ktoś powie prawdę o "uczciwych do bólu pracodawcach"

1

~szofer
Wspolczucia i kondolencje dla rodziny. Niech spoczywa w pokoju... . a tak na marginesie dodam ze poniekad sami jestescie sobie winni chlopaki z tych niby ekspres busow. Jezdzicie za smieszne pieniadze godzicie sie pracowac za glodowe stawki. Oczywiscie jesli zrobisz duzo km zarobisz ale czesto konczy sie wlasnie w taki sposob. Na duzych autach czesto tez jest kilometrowka ale na szczescie jest tacho... ja robie max 10-11tys na miesiac i wystarczy. A wy... 20tys i ciagle malo...

2

ese
1. Zalogować się, dopiero oczekiwać traktowania serio. 2. Warto odpowiadać na pytania które mają sens. 3. Nie odpowiada pracodawca to się go zmienia. A słyszy się i czytuje lamentujących, że od czterech czy siedmiu lat ich strasznie wyzyskują. Masochiści?

-2

~JaGa
jeden zakłada magnes drugi to toleruje i swoją postawą zachęca to obydwaj powinni zniknąć z rynku... na zawsze

1

~JaGa
albo jendemu i drugiemu dać broń, zrobiliby ze sobą porządek
~promiarz
według ese winien jeden - kierowca... drugi jest ok, bo pistoletu mu do głowy nie przyłożył

3

~ku-ku
Oooo musimy dzwonic po MO!
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\
chcial to jechal, jego wlasny wybor.

1

~JaGa
moze powinno być wykonywał polecenia przełożonych
~JaGa
od kiedy kierowca ma taką wolną rękę i chce to sobie jeżdzi a jak nie chce to nie jeżdzi. Widzę ze winnego trzeba znależć szybko

2

~JaGa
kazdy kto przyczynia się do niebezpiecznych sytuacji które mają wpływ na bezpieczeństwo jest winny śmierci tego chłopaka. On też nie jest bez winy, bo gdyby do takiego dziada nie poszedł żyłby sobie długo i szczęśliwie. Nikt fizycznie broni mu nie przykładał ale psychicznie może i ktoś armatę wytoczył.

1

~JaGa
do autora : jeśli posiadasz informacje dotyczące działania osób trzecich które miały wpływ na bezpieczeństwo tego czy innego kierowcy to należy zrobić doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez te osoby a nie pisać do polityków którzy odeślą taki list właśnie do prokuratury. Ty składając doniesienie wykażesz się postawą obywatelską a tym samym skrócisz czas być może reakcji prokuratury.

1

~JaGa
a kierowcom którzy są zmuszani co jeżdżenia na magnesie radzę troszkę większej wyobrażni bo udowodnić później przed sądem ze zakładanie magnesu nie było dobrowolne jest bardzo trudno albo i nawet niemożliwe.

1

~asa
Bo się wzruszę!
~JaGa
a tak swoją drogą to tytuł jest zły. Kierowca się zabił.

1

ese
A kto jest zmuszany? I jak? W przypadku próby takiej kluczyki do baku, sms z wędką w tylule i zmiana pracy. Czy może coś sie w tym temacie zmieniło??

-1

~JaGa
ese nie kazdy jest tak asertywny jak ty ale to i tak nie pomniejsza winy winnych
ese
Staram się patrzeć obiektywnie, z boku. Bo nie znajduję wiele zawodów gdzie pracujący miałby zagwarantowany określony czas wypoczynku dobowego. Tu konstruuje się urządzenia by to kontrolowały, służby by pilnowały. A ten, któremu się wypoczynek chce zapewnić kombinuje na wszelkie sposoby jak by tu tego uniknąć. Jak by oszukać. Może się by warto zastanowić co by było gdyby tego nie było. Czy by na pewno wynagrodzenia tak bardzo wzrosły? Czy jeżdżący busami po 20 tys. km w miesiącu zarabiają na pewno dwa razy tyle co na dużych autach? Samemu sobie się w ten sposób szkodzi.
~warthog77
Jeśli przepisy i ich egzekwowanie się nie zmieni, dalej będziemy mieli do czynienia z patologią na drogach. Co za tym idzie wiele pseudo/firm transportowych upadnie. Ilość nie idzie z jakością w parze. Jak to możliwe że państwo nie widzi (nie chce widzieć) zasad (nie przepisów) obowiązujących w transporcie. Chyba rzeczywiście żyjemy w ułudzie państwa prawa.
~gram
Pamiętacie tego szoferaka busa co stal w zime kilka dni gdzies tam w Polsce zostawiony przez szefa na pastwe losu? Tak bedzie i tym razem... Nic się nie zmieni. Będzie trochu szumu i życie potoczy się dalej.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.141.25.100

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels