ID: 150123
Grzeje się tylny most??
ID: 150123
ID: 150123
Witam
Chodzi o Man-a TGL 7. 150, przebieg 200 tys. 2007r. robie nim raczej krotnie trasy max 50 km w jedna strone, caly dzien max. 200 km. po przejechaniu tych 50 km most jest goracy az nie mozna dotknac "slychac jak rozgrzana stal pyka jak stygnie" z zaladunkiem zazwyczaj auto przeladowane.
Sprawdzalem stan oleju jest OK, chodz musialbym go juz okresowo wymienic, pol roku temu pekl mi resor, mialem tylko jedno pioru z tylu, dolozylem drugie, auto na wysokosc jest takie same, po zaladunku nie obniza sie tak jak z jednym piorem, czy to moze byc powod ze przy obciazonym, nadobciazonym ! samochodzie walek atakujacy jest troche wyzej niz zwykle i kat jest inny z talerzem w dyferencjale niz na jednym piorze dlatego sie grzeje?
gdy wzmacnialem, wymienialem pioro, oczywiscie musialem grzac ostro strzemiona aby puscily, moglem uszkodzic cos w moscie, jakies lozysko, mogl sie zrobic smar z oleju i nie ma smarowania??
(uszkodzilem np. czujnik abs, przepalilem izolacje kabla i nie dziala abs, musze wymienic czujnik)
nie slychac w moscie nie pokojacyh oglosow, auto zachowuje sie normalnie tylko czasami troche smierdzi wlasnie w okolicach tylego mostu i te grzanie, na krotszych dystansach i min. ciezarem tak sie nie grzeje, moze nie zdazy!
Prosze o jakies wskazowki bo nie wiem od czego zaczac i gdzie grzebac??
Witam
Chodzi o Man-a TGL 7. 150, przebieg 200 tys. 2007r. robie nim raczej krotnie trasy max 50 km w jedna strone, caly dzien max. 200 km. po przejechaniu tych 50 km most jest goracy az nie mozna dotknac "slychac jak rozgrzana stal pyka jak stygnie" z zaladunkiem zazwyczaj auto przeladowane.
Sprawdzalem stan oleju jest OK, chodz musialbym go juz okresowo wymienic, pol roku temu pekl mi resor, mialem tylko jedno pioru z tylu, dolozylem drugie, auto na wysokosc jest takie same, po zaladunku nie obniza sie tak jak z jednym piorem, czy to moze byc powod ze przy obciazonym, nadobciazonym ! samochodzie walek atakujacy jest troche wyzej niz zwykle i kat jest inny z talerzem w dyferencjale niz na jednym piorze dlatego sie grzeje?
gdy wzmacnialem, wymienialem pioro, oczywiscie musialem grzac ostro strzemiona aby puscily, moglem uszkodzic cos w moscie, jakies lozysko, mogl sie zrobic smar z oleju i nie ma smarowania??
(uszkodzilem np. czujnik abs, przepalilem izolacje kabla i nie dziala abs, musze wymienic czujnik)
nie slychac w moscie nie pokojacyh oglosow, auto zachowuje sie normalnie tylko czasami troche smierdzi wlasnie w okolicach tylego mostu i te grzanie, na krotszych dystansach i min. ciezarem tak sie nie grzeje, moze nie zdazy!
Prosze o jakies wskazowki bo nie wiem od czego zaczac i gdzie grzebac??
Posty (7)
hondacbr600rr
| jak w temacie... | |||
Assad
| jak odpowiedzieć (pomóc) komuś kto ma tak skomplikowany nick. Sam utrudnia sobie życie i chce aby inni pomogli mu rozwiązać jego problemy. Nie wystarczyłoby honda lub cbr? ? | |||
max-daf
| Grzeje się w jakich miejscach na piascie czy sama główka mostu. Bo jak słyszysz tylko trzaski i pykania po zatrzymaniu się to raczej stawiał bym na hamulce. | |||
kris_pi
| Czlowieku albo jestes tempy albo blondyn jak przeladowujesz auto to jak ma Ci sie nie grzac a tymbardziej jak Ci resor strzelil to ladnie dowalasz, jeździj tak dalej to Ci kola odpadną moze wtedy pomyslisz co robisz. Brak słow, i potem transport sie nie oplaca jak robicie 2 roboty za 1 kase i naprawy np. resora a i czekają cie jeszcze wieksze wydatki zwiazane z mostem | |||
hondacbr600rr
| zycze wam utraty cieplych posadek i kupno kamaza lub mana z dodatkowymi piorami | |||
dick
| Popieram puchatka, tylko dobierz odpowiednie przełożenie. W Kamazach najszybszy most ma na wałku atakującym 12 zębów i 50 na kole zębatym, Nie zakładaj ataku na 14 zębów i koła na 47 bo możesz nie zdążyć załadować i rozładować. :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz