ID: 147958
Wielkie podwyżki dla kierowców
ID: 147958
ID: 147958
Kierowcy samochodów ciężarowych pracujący w transporcie międzynarodowym to jedni z najlepiej opłacanych pracowników fizycznych.
Kierowcy samochodów ciężarowych pracujący w transporcie międzynarodowym to jedni z najlepiej opłacanych pracowników fizycznych.
~etransport.pl
Posty (293)
ziomalbd
| a ja mam 49 eur za dzien poza pl i 2 tys zl brutto jezdze 2na1 pewnie myslicie ze klamie... jestem zadowolony | |||
~szeryf | Pany szofery Jacy podbudowani, teraz to kierowca to pan kierowca przez małe p, a coraz gorsze stawki a ci chca nie wiadomo 10 tys zaplacisz za miesiac to i tak malo i rope bedzie doil i towar z naczepy wybieral, w moim regionie juz CI kolosy zaczynaja zmiejszac tabor wiec spokojnie bedzie nadmiar kierowcow to sobie wtedy porozmawiamy | 1 | ||
zibi1906
| ~szeryf (2014-06-25 19:29:34) Pany szofery Jacy podbudowani, teraz to kierowca to pan kierowca przez małe p, a coraz gorsze stawki a ci chca nie wiadomo 10 tys zaplacisz za miesiac to i tak malo i rope bedzie doil i towar z naczepy wybieral, w moim regionie juz CI kolosy zaczynaja zmiejszac tabor wiec spokojnie bedzie nadmiar kierowcow to sobie wtedy porozmawiamy Wa rto jest ziarno udzielić od plew (po obydwu stronach). Powinno potem być lepiej. | 1 | ||
~pocztowy:) | Podgląd konta ziomalbdziomalbd, To cie dyma jakieś 2500 tysiaczka na pencji i Rycxzałcie za Hotel. To mało Ziomal??? | |||
~pocztowy:) | 2500 zł pensji i Ryczałcie za Hotel_ Miało Być:). | |||
~o. k | Żaden przedsiębiorca niezajmuje się głupawym forum, ten łysy czy inny ku*del to podpuszczacze pewnie, bezrobotne matolstwo bez wykształcenia | |||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\ | czy ci przyszli milionerzy dalej beda zebrac za fajkami po parkingach i smierdziec? | |||
~snickers | łysy wie o pracy kierowcy tyle co świnia o gwiazdach, i kisiel ma w majtkach jak czyta ze za prace trzeba płacić... łysy, a może tak do łopaty sie przyłożysz jeśli potrafisz? po co ci jacyś kierowcy i użeranie sie z nimi, sa bezczelni bo chcą mieć uczciwie zapłacone. nie ma obowiązku prowadzenia działalności, kw tesco na kasę wciąż potrzebują | -1 | ||
~PAN | PANOWIE JUZ DZIS W WARSZAWIE ZROBILI SPED TYCH PSEDO PSIEWOZNIKOW I OFICJALNIE POWIEDZIELI ZE BEDA ZMIENIAC NAM UMOWY POTO ZEBY NAM TEGO RYCZALTU NIE DAC PANSTWO BEZPRAWIA I BANDYCKICH SIEFOW!!! | |||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\ | zasadnosc wyplacania ryczaltu czy diety nie zalezy od umowy o prace. | 1 | ||
~smutny | autor tego artykułu o wielkich podwyżkach dla kierowców niema zielonego pojęcia o czym pisze przecież większość kierowców jezdzi za najniższą krajową, przecież dieta i ekwiwalent za nocleg to niejest wynagrodzenie. Myślę że większość chciała by mieć 4tys podstawy a te diety o połowę niższe bo teraz ten system to jest naleciałość z epoki komunizmu ale do tego trzeba zmienić system podatkowy | |||
~PAN | A JEDNAK ZALEZY JEZELI NA TYM SPOTKANIU TAK PODPOWIADALI | |||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\ | przeczytaj jakie musza byc spelnione warunki dla otrzymywania diety i ryczaltu. | 1 | ||
Dziobaty
| Wielkie podwyżki dla kierowców... hehehe.. chyba obowiązków :D | |||
~Kelner | Chyba obniżki, teraz dieta zostanie obniżona. . a różnica pójdzie na ryczałt na nocleg. Wszystko zgodnie z prawem. Finalnie wyjdzie na to samo | 1 | ||
~@45 | Chcą 10tys a nic nie potrafią. Ostanio słyszałem jak jeden się tłumaczył niemieckiej policji... Mówił pauzeee. Wstaneee. Kafeeee. Telefoneee | |||
~senec | kelner masz rację - w ustawie jest mowa o maksymalnych wartościach diet a jakie ustali szef takie obowiązują co innego z ryczałtami ale sumarycznie nic się nie zmieni - kwestia zapisu w regulaminie pracy - proste | 1 | ||
~kiero 78 | Hah, jezdzic a nie pisac głupoty, chcecie zarabiac więcej niz szef? zakładac firmy pseudo kierowcy i wtedy pisac. | 1 | ||
~o. k | sefy diety na papierze do banka smarują na maxa | |||
~damian | ryczałt noclegowy to nie dieta nie mylcie pojęć!!! pracodawca wysyłąjąc pracownika w podróż służbową poza granice kraju musi zapewnić mu bezpłatny nocleg!!! Bezpłatny nocleg to taki w którym pracownik nie ponosi żadnych kosztów!!! jeżeli kierowca nie idzie spać do hotelu pracodawca musi wypłacać mu ryczałt czyli 25% kwoty z tabeli Ministra Pracy i Polityki Społecznej. oi tak np. do 28. 02. 2013 ( nowelizacja) wysokość kwoty limitu wynosił 160 eur!!! Tak 160 eur. do takiej kwoty kierowca mogł wziąc rachunek i do tej kwoty firma miała obowuiązek mu je zwrócić!!! jeżeli kierowca nie spał w hotelu pracodawca ma obowiązek wypłacić 25% tej kwoty!!! tak nie mylicie się to wychodzi 40eur za noc!!! w niemczech było to 25, 75eur. itd. czy kierowca ma zapewniony darmowy nocleg??? przed laty jakiś de*il wrzucil materac za siedzenia w ciężarówce a drugi de*il wyciąga z tego korzystne dla siebie skutki prawne nie wypłacając ryczałtu, wogóle nie partycypując w kosztach noclegu delegowanego pracownika!!! czy pracodawca wyjeżdżajac w podróż za granice bierze ze sobą pościel kołdre poduszke?? czy sam jest opiera!!!??? czy wozi ze sobą również bańke na wode, przetwornice???> w mojej sprawie pracodawca napisał że miałęm w kabinie wszystko!!! tylko na sprawie nie wiedział jak podpiąć golarke do gniazda samochodowego, do tego potrzebne jest dodatkowe urzadzenie które kosztuje!!! a dlaczego akutar kierowca na tle innych profesji podróżujących po świecie w celach zawodowych ma płącic za takie urządzenia z włąsnej kieszeni!!! | |||
~damian | 160 eur kowota limitu noclegowego w Belgii w każdym z krajów ta kwota jest inna a wykaz znajduje się na 7 i 8 stronie rozporządzenia MPiPS wszystko możecie sobie znależć w necie!!! ludzie nie dawajcie się dalej mamić!!! w jaki sposób Polskie firky transportowe są konkurencyjne na tle innych państw??? no włąśnie dlatego płacą najniższa krajową, my sie exploatujemy za granicą a do polski przyjeżdżamy tylko sie leczyć ( tak za te marne składki) i to też nie państwowo tylko z regóły prywatnie polskie firmy przecież jeżdzą po tych samych autostradach tankuja to samo paliwo płącąc te same stawki co zagraniczni przewożnicy na czym więc polega ta konkurencyjność??? ano właśnie na tym że tnie sie na polskim kierowcy wszystko co tylko się da!!! firma buduje swoje imperium rozrastając się w tempie zastraszającym !!! wyraz temu dali w tym tygodniu Belgowie!!! Zakazali odbywania regularnego tygodniowego odpoczynku na parkingu w ich kraju!!! Brawo prosimy o takie samo stanowisko rónież i inne kraje bo małą Belgie można objechać, ale juz francja niemcy belgia i holandia już się nie objedzie!!! | |||
~Qaz | Rozdzielnik jest dla urzednikow. Ryczałt za nocleg morzna ustalic tak samo jak diete | 1 | ||
~damian | akurat jeżeli chodzi o regulanimy wynagradzania wiele firm nie zadało sobie na tyle trudu żeby stworzyć własny regulamin tylko skopiowało Rozp. MPiPS więc muszą sie stosować do zapisu w tymże rozp. Tak było w moim przypadku. firma tylko dla siebie korzystny sposób modyfikowała nie odwołując nigdy tego rozp. a każdy zapis który jest sprzeczny z rozp. MPiPS jest niezgodny z prawem!!! poza tym inspektor pracy po przeprowadzonej kontroli nakazal firmie zmiane nielegalnego zapisu w regulaminie i naliczac i wypłacać ryczałty za spanie w kabinie!!! powodzen ia pracodawcy którzy łupili nas i nadal łupią | |||
~Poganiacz bydła | 10 funtów z kat C, to nie problem w angli. Zapłacisz mi tyle gównozjadzie :) plus nadgodziny :) Codziennie w domu | |||
~kiero | chyba najgorzej zarabiajacego co za de8il stworzyl tak prymitywny post. Najnizsza krajowa to jest najlepiej zarabiajacy? a diety to jest delegacja i to bez hotelu tylko w budzie wiec tworca tego postu niech sie zastanowi bo on sam pewnie podstawowki nie skonczyl | |||
~damian | 0 inShare 4 Sko mentuj Polski kierowca jadąc przez Niemcy zarobi tyle, ile Niemiec? 2014-06-05 19:02 A A+ A+ Francja chce ujednolicenia przepisów socjalnych w przewozie drogowym; Polska jest przeciw, bo zaszkodziłoby to konkurencyjności naszego sektora transportowego i byłoby tragedią dla wielu przewoźników - uważa wiceminister infrastruktury i rozwoju Zbigniew Klepacki. Klepacki brał udział w czwartek w spotkaniu ministrów transportu w Brukseli, gdzie poruszono m. in. temat francuskich propozycji. Jak wyjaśnił PAP polski wiceminister, ta jeszcze ogólna propozycja Francji polegałaby na tym, że "polski kierowca jadąc na przykład z Polski do Portugalii przez Szwajcarię, Francję, Hiszpanię, w każdym z tych krajów musiałby otrzymywać wynagrodzenie równe np. minimalnej płacy niemieckiej, szwajcarskiej itd. " Miałby też otrzymywać odrębne świadczenie socjalne równe "jakiemuś minimum wyznaczonemu w tych krajach" Polska i inne kraje regionu obawiają się, że harmonizacja przepisów socjalnych i zasad dotyczących np. wynagrodzeń, odbiłaby się negatywnie na ich rynku transportowym i przewoźnikach. Zdaniem Paryża w międzynarodowym transporcie drogowym dochodzi do dumpingu socjalnego ze strony przewoźników z nowych krajów członkowskich i dlatego potrzebna jest zmiana. "Różnice w płacach i świadczeniach socjalnych pomiędzy Polską a np. Francją w dużej mierze wynikają z różnic w rozwoju gospodarczym. Francja jest krajem dużo zamożniejszym niż Polska i nas nie stać na tego rodzaju świadczenia socjalne i na tak wysokie płace, w związku z tym taka harmonizacja spowodowałaby utratę konkurencyjności przez polski sektor transportowy, a tym samym powiększyłaby bezrobocie i byłaby tragedią dla wielu przewoźników" - wyjaśnił Klepacki. Dodał, że Polskę w sprzeciwie wobec tych pomysłów poparło 11 krajów: kraje Europy Środkowo-Wschodniej, a także niektóre kraje Europy Zachodniej, które też uważają, że "swoboda konkurencji powinna polegać na tym, że nie tworzymy nowych barier, nie ujednolicamy pewnych rzeczy, tylko dajemy szansę różnym krajom wykorzystywania ich przewag konkurencyjnych" - mówi wiceminister. Chodzi o przewagę wynikającą z niższych kosztów pracy w naszym regionie. W czwartek ministrowie ds. transportu osiągnęli polityczne porozumienie ws. nowych przepisów dotyczących dopuszczalnych wymiarów ciężarówek i autobusów w UE. Nowelizacja dyrektywy z 1996 r. ma na celu poprawę aerodynamiki pojazdów, efektywnego wykorzystania paliw oraz bezpieczeństwa. Nowe przepisy mają m. in. dopuścić zwiększenie długości pojazdów, by zezwolić na zamontowanie klap z tyłu pojazdu lub zmianę przodu pojazdu tak, by uzyskać bardziej aerodynamiczny kształt. Ponadto nowa konstrukcja kabin poprawi pole widzenia dla kierowców oraz bezpieczeństwo przechodniów i rowerzystów w razie kolizji z ciężarówką. Przepisy mają też zezwolić na zwiększenie o jedną tonę wagi pojazdów napędzanych alternatywnymi, czystymi paliwami. Ostatecznie, w skutek sprzeciwu wielu państw, m. in. Polski, w przyjętym tekście nie znalazł się zapis jasno zezwalający na przekraczanie granicy przez ponadnormatywne ciężarówki (tzw. gigalinery), czyli tiry cięższe (ponad 40 ton) bądź dłuższe od standardowych. Obecne przepisy stwarzają problemy interpretacyjne, Komisja Europejska chciała jasno napisać, że ciężarówki takie pod pewnymi warunkami mogą przekraczać granicę między dwoma krajami, które zezwalają na ruch takich ciężarówek w swoich krajach. Gigalinery poruszają się zwłaszcza po krajach nordyckich. Polska, która nie zezwala na poruszanie się takich pojazdów po swoim terytorium, sprzeciwiła się tej propozycji, podobnie jak inne państwa tranzytowe. "Rzecz się sprowadza do tego, że polska infrastruktura, która kosztem dziesiątków miliardów w ostatnim okresie została zbudowana, jest przyszykowana na nacisk 50 ton, natomiast w przypadku gigalinerów nacisk na oś wynosi ok. 60 ton. To powodowałoby, że ta infrastruktura byłaby dewastowana i niszczona" - powiedział Klepacki. Dodał, że również pozostałe wymiary tych samochodów są inne niż tirów i przyjmując tego typu pojazdy "bierzemy na siebie obowiązek dostosowania infrastruktury do tych rozmiarów, tzn. podniesienia wiaduktów, zwiększenia prześwitów, co rodzi kolejne wydatki". "Takie obawy ma nie tylko Polska, ale szereg innych krajów i dlatego propozycja ta nie została przyjęta" - podkreślił. Wyjaśnił, że wyrażenie zgody na zapis, który daje możliwość przewożenia ładunków takimi pojazdami pomiędzy krajami, które się na to zgadzają, mogłoby być swego rodzaju "otwarciem furtki do następnego kroku". Ostatecznie punkt ten wykreślono z porozumienia, a KE złożyła deklarację, która ma uspokoić kraje nordyckie. Pod pewnymi warunkami, na bazie istniejących przepisów tzw. gigalinery będą mogły przekraczać granicę między dwoma krajami, które zezwalają na ich ruch, a KE nie będzie za to wszczynać procedur o naruszenie unijnego prawa. Z Brukseli Julita Żylińska (PAP) | |||
~Poganiacz bydła | 10 funtów z kat C, to nie problem w angli. Zapłacisz mi tyle gównozjadzie :) plus nadgodziny :) Codziennie w domu | |||
~26-ty | Bydlęta nie rozumieją skąd wynika taka sytuacja. Dlatego to beczenie. Nic dziwnego. | |||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\ | co za brednie. co jegomosc to inna interpretacja. | |||
~zorientowany | Już smarujcie do banku po kredyty, od jutra przecież będziecie milionerami !!! hahahaha |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.