ID: 142226
Jak prawid³owo podpi±æ przewody pneumatyczne
ID: 142226
ID: 142226
¯ó³ty i czerwony. Chodzi o to ¿e przy pod³±czaniu do gniazda prawie za ka¿dym razem robiê nieszczelne po³±czenie i ucieka z niego powietrze. Mia³ kto¶ z tym problem?
¯ó³ty i czerwony. Chodzi o to ¿e przy pod³±czaniu do gniazda prawie za ka¿dym razem robiê nieszczelne po³±czenie i ucieka z niego powietrze. Mia³ kto¶ z tym problem?
~gtrwsde*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (37)
~gtrwsde | jak w temacie... | |||
~zlosliwy | wez mlotek i ponaginaj te blaszki gora dol zeby lepiej dociskalo sprawdz gumki | |||
~qwerty | zawodowi kierowcy nie maj± z tym problemów ; ), masz zu¿yte gumki na po³±czeniach (wymiana) ja zawsze przy pod³±czaniu smarujê uszczelki lekko smarem z sid³a i nigdy nie mia³em ubytków powietrza. | |||
wesolek
| jest lepszy sposób i szybki, ale mniej higieniczny przed po³±czeniem przewodów posmaruj ¶lin± uszczelki na 100 zda egzamin. chyba, ¿e masz uszkodzenia mechaniczne. | 2 | ||
~ile jest 4+3 | Mo¿esz mie¶ ju¿ stare uszczelki. Mo¿na ostatecznie poruszaæ zamkiem lekko w góre i w dól. Je¿eli to nie pomaga to uszczelki do wymiany. | |||
Dziobaty
| zawodowi kierowcy nie smaruj± smarem z siod³a (chyba o to chodzi³o:) powinien byæ smar do uszczelek, typu silikonowy, wazelina, ew. bia³y w ostateczno¶ci WD40 pomo¿e, ale najpierw sprawd¼ uszczelki i te z±bki na "Uszach" tak jak pisze z³o¶liwy... a jak wszystko jest dobrze to powinno wystarczyæ splun±æ na uszczelki i nie powinno byæ problemów, 3m sie. | 2 | ||
~gtrwsde | Tyle za ja jestem dopiero kandydatem na kierowce Jestem na kursie |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
W±tki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna pro¶ba...

Reklama to nasze JEDYNE ¼ród³o dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakuj±, nie zas³aniaj± ¿adnych tre¶ci, ale umo¿liwiaj± utrzymanie redakcji.
Proszê pomó¿, dodaj etransport.pl do wyj±tków Twojej aplikacji.