ID: 141776
Dlaczego podstawa kierowcy jest taka mała
ID: 141776
ID: 141776
czyja to wina i dlaczego Jak żyć za 1300 zł
czyja to wina i dlaczego Jak żyć za 1300 zł
~innovation*.56.68.72
*.56.68.72
Posty (167)
barracuda
| Też mi się wydaje proste. | |||
~PLĄBA | baracuda, a jaka stawka jest w/g ciebie godna? | |||
~jjj | wesolek to nie wina spedycji to wina kierowców dlaczego nie mogę więcej przeznaczyć na kierowce jak 6000 bo w okolicy inne firmy przeznaczają max 5500 jeśli ja miałbym przeznaczyć np. 7500 przy tych samych stawkach za jakie jeżdżą inne firmy to przy 10 kierowcach miałbym 20 000 więcej kosztów i po kilku miesiącach zbankrutowałbym i ostatniej wypłaty w ogóle nie wypłacił | 1 | ||
~magda | mój pracuje w roos i 8400 może zarobić chcę powiedzieć żę firmy płacą | |||
wesolek
| baracuda a jaką masz pewność że jutro cię nie wyrzucą. godnie zarabiasz na kraju, to powiedz ile.. cz na dolnośląskim jak cie wywalą to daj znać.. pomogę. :) długo bedziesz szukał.. polska jest długa i szeroka.. zacznij od podlasia a skończ na dolnośląskim inwormuj nas o swoich postępach w poszukiwaniach już czekaja z otwartymi rękoma na twoją owerte płacową. :) | |||
wesolek
| jjj to czemu sie nie weżmiecie za spedycje jako przyczynę całego zła w polskim transporcie.. zapytaj sie spedzia ile płaci mu zleceniodawca a ile tobie płaci on zaraz zasłoni sie prawem spedycyjnym i tajemnicą handlową. :) ustalić jednolite stawki tylko mi nie pindol że nie wiedziałeś o tym.. | |||
~jjj | jak kierowcy nie pojadą za czapkę śliwek to wzrosną koszty i inni też podniosą stawki to spedycje też poniosą bo zostaną z towarem a zawsze spedycja będzie chciała jak najtaniej przewieść towar a w niektórych przypadkach byś się bardzo zdziwił na jakich małych marżach jedzie spedycja zwłaszcza jak niema stałego kontraktu podpisanego tylko klient wysyła jeden ładunek do 10 spedycji i czeka na najlepszą ofertę | |||
~magda | dzisiaj na gięłdzie jest inaczej. Przewoźnik wystawia do oferty bez ceny za ile pojedźie. Wygra najtańszy a reszta nie wie za ile pojechał | |||
~magda | jednym słowem marża jest wysoka | |||
~jjj | ~magda i to jest zasada giełdy najtańszy przewoźnik pojedzie bo ma kierowców co jeżdżą za czapkę śliwek | |||
~jjj | ~magda skoro spedycje mają tak duże marże to też powinnaś otworzyć spedycje i zarabiać kokosy | |||
~magda | tak ale jeszcze się liczy profesjonalizm przewoźnika Firma posiadająca kierowców za czapke śliwek popełnia dużo błędów. Liczy się jeszcze czysty skład i kierowca | |||
wesolek
| jjj akurat temat spedycji znam od podszewki. mała marża ale dużo zleceń i to jest podejście do interesu. | |||
~magda | bardzo dużo firm to lubi i ubrania firmowe dobrej jakości | |||
~jjj | ~magda w 95% liczy się cena | |||
wesolek
| jjj zapytaj się swojego spedytora ile płaci mu zleceniodawca i dopiero wtedy daj znać tylko konkrety podaj a nie słyszałem na parkingu.. :) | |||
jack1975
| wesolek podzielam Twoje myslenie, to jak w handlu mniejsza marza, mniejsze ceny, wiecej klientow, wiekszy obrot i dochod. Prosta logika i matematyka. Pozdr | |||
~Helwet | I tak trzymać wesołek. Oczywista oczywistość, wiadomo żelepiej zrobić 1000 kursów po 1 zł niż dwa po 10 zł. Najprostszy wykładnik ekonomii. | |||
~magda | są firmy mające trzy firmy w jednej firmie i wiedzą po ile jest fracht | |||
~magda | dzisiaj się opłaca Niemcy anglia Niemcy italia i powrót reszta do bańki | |||
~magda | o Polsce nie mamay o czym rozmawiać | |||
~magda | dlatego jeden kierowca zarabia 5 a drugi 8. szukają pracy proponuje popatrzeć gdzie i z czym jedzie firma | |||
~magda | adr też jest dobry | |||
~Helwet | magda, tak do końca nie wiem czy jesteś kobietą, ale na pewno nie pracujesz w firmie transportowej, a już na pewno nikogo nie rozliczasz, Zaryzykuję, *lisz bzdury. | 1 | ||
~magda | prowadze karty kierowców, ubezpieczenia czasami siedze w spedycji, Właściwie robie wszystko | |||
Ambrozy
| Magda, nie możliwe, za bardzo trzymasz stronę kierowców, gdybyś cokolwiek miał (a) do czynienia z tym o czym piszesz, to miał (a) byś zupełnie inne poglądy. | 1 | ||
~magda | mój jest kierowcą to z kim mam trzymać już pisałam niska podstawa to czysty zysk dla firmy | |||
Ambrozy
| Zawsze jak się policzy że coś za drogo kosztuje można zmniejszyć tabor i zwolnić kierowców. JA MAM FIRMĘ TRANSPORTOWĄ PO TO ABY ZARABIAĆ MOŻLIWIE DUŻO. Jeśli mam kierowcę, który mnie kosztuje 5-5, 5 tysia na miesiąc, to mnie to satysfakcjonuje, natomiast przy koszcie około 10 tyś na miesiąc likwiduję żelazo. | 1 | ||
~magda | inni dokupują i 8 zapłacą a zlikwidować firmę nie jest tak łatwo te waty podatki nie wiem czy ciebie na to stać | |||
~magda | chyba będziesz zmuszony to ciągnąć do dechy |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.