Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

WITD: Wyłącznik tachografu

ID: 140958


W dniu 12 lutego 2014 roku zespół kontrolny WITD w Gdańsku wykonując działania kontrolne w m. Rusocin na autostradzie A1 zatrzymał do kontroli pojazd należący do polskiego przewoźnika, którym wykonywany był krajowy transport drogowy kontenera.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (10)

~lolek297
to sie nie zmieni, dopuki na kierowce nie zostana nakladane wieksze kary, bo za 2. 000 to szef stwierdzi ze to i tak mu sie to opłaca i mówi kierowcy ze on zapłaci mandat, np 10x2. 000 wtedy przedsiebiorca zastanowi sie dwa razy, czy mu to sie opłaca?
~Pan Prezes
Lolek ma rację, dla kierowcy 20000zł dla przewoźnika 200000. Proszę niech śofery nie mówią, że nie mają wyjścia... podobno tyle pracy jest!

1

Jonathan
Jakie dla kierowcy? Co kierowcy? Dla siefa 200. 000 i napewno dopilnuje i nie pozwoli żeby ktoś użył cukierka. Tyle.

1

~olo
Jonathan, jak ma go pilnować??? jezdzić za nim czy jak???

1

~gośc
do cyfrowych tez takie urządzenia montują
kormoran
tylko karać kierowców a może tak większy nacisk na przewoźników spedycje i wszystkich co ustalają transport bo przecież pies nie ruszy jak * nie da więcej kontroli w firmach i większe kary
~maly
magnes zamiast do impulsatora powinien przylozyc do zakutej mozgownicy i polozyc sie spac moze rano by sie lepiej poczul
~9-ty
Jonathan - ale ty jesteś nieszczęśliwy.
~diabel
Czasem nie rozumiem niektorych kierowcow, ryzykuja tak wiele za tak niewiele, a moze to juz nawyk i nie potrafia inaczej, przeciez sa telefony, staly kontakt ze spedycja czy firma, jak przyjmuje zlecenie to przeciez zaraz widze czy cos jest wykonalne, czy nie, albo ze moze byc tam jakis problem, daje odpowiednie info do mojej firmy i jade nie myslac nawet o zadnym magnesie czy innych cudach techniki.

1

~oni wiedza
ITD w Gdansku to jedna wielka porazka w siedzibie pracuja do 15 godz pózniej nikt nie odbiera tel nie wiadomo czemu wiec po godz 15 wszystkie przeładowane auta wyjezdzaja z portu tylko niech nikt mi tu zaraz nie pisze ze na DCT sprawdzaja dowody i nie mozna załadowac ciezkich kontenerów wystarczy wjechac wieczorem na parking DCT i zobaczyc ile stoi porozpinanych naczep łaczonych (tak zwane stonogi) potem jada noca i wczoraj mielismy przykład takiego zestawu rano na barierkach na A1 jadac za takim zestawem wystarczy na stronie portu wpisac nr kontenerów i odrazu wiemy ile wiezie na sobie ITD gdansk to wielka kpina bo gdyby chcieli juz dawno zrobili by z tym porzadek
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.142.249.105

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels