REKLAMA

ROTRANS WYSZKOW OPINIE
ID: 140928

jak w temacie

~grzegorz
*.play-internet.pl

Posty (23)

~grzegorz
2014-02-25 11:27:08
jak w temacie...
~ANTYBANTY
2014-02-25 11:34:42
PIERWSZY ! JESZCZE NIKT NIE OPLUŁ...

1

~grzegorz
2014-02-25 12:05:57
zdalem pytanie bo kumpel tam jezdzi od prawie 3 miesiecy i jest git a jak szedl tam to tu naczytal sie takich rzeczy ze szok wszyscy na nich jechali a on poszedldostal nowe auto jezdzi na tacho dobra kasa i nie narzeka
Assad
2014-02-25 13:11:00
opluwacze właśnie mocują ładunki. Poczekaj do wieczora.
~marian
2014-02-25 14:28:43
Grzegorz jak masz opinie kolegi to dlaczego pytasz na forum
~lolo
2014-02-25 14:33:01
Też tam jeżdżę i jak nie za*sz to zarobisz 3000zł, ale jak kradniesz to idzie jakoś wyżyć, prawie tyle co w normalnej firmie na legalu.
~grzegorz
2014-02-25 17:13:14
pytam bo nie wiem skad te rozbieznosci i po co ludzie wypisuja takie bzdury
~grzegorz
2014-02-25 17:13:54
owy kumpel za 2tyg wzial 2, 5tys
~nick
2014-02-25 19:30:20
ze slychu ponoc ok
~EGE
2014-02-25 22:33:42
a rozne chadza sluchy na temat tej firmy
~marek
2014-03-06 12:42:11
tez dobrze slyszalem
~kierowca
2014-03-16 09:12:37
Raz jest gorzej, raz lepiej ale kasa na czas, składy nowe. Podajcie firmę idealną. Najgorzej jak ktoś szuka ch... wie czego.
~kier Wwy
2014-03-16 09:26:45
Co oni z Pl wywoza, gdzie laduja? czesto ich sklady widac w okolicach Wawy
~Sachs
2014-03-24 21:48:54
ładują w Ulmie czesto gesto ich tam widac ale nie wiem co
~grzegorz
2014-03-24 22:07:45
laduja roznie w pl cisna na niemcy czy francje i spowrotem z niemiec przewznie elektronike do dzikusow tzn ruskich kurew. przynajmniej lumpel tak ma
~hhh
2014-03-24 23:01:39
Opowiadaj na forum co wożą brawo brawo moze poopowiadaj jakimi trasami kolega jeździ... myślenie ma przyszłość
~król julian
2014-06-11 18:35:27
za mało spedytorów a za dużo aut
~baryła
2014-09-14 07:53:04
a ja w tym roku nie zarobiłem mniej jak 4500 a było i koło 5500, najlepiej wychodzi się na przerzutach, bo sama rosja nędznie wychodzi
~baryła
2014-09-14 07:59:24
chyba nie ma tragedii skoro ci którzy się kiedyś zwolnili wracają niczym BUMERANGI
~kierowca
2018-04-23 14:22:25
Witam!Jak wygląda sytuacja na dziś tzn systemy, wynagrodzenie średnia, czas pracy, główne kierunki. Szukają kierowców i nie wiem czy się pchać. Za każde info dzięki z góry.
~POLLUS
2018-04-23 18:24:25
BARYLA PIRR D OL NIJ SIE W LEB DZIAD BEDZIE DZIADEM NA WALENIU W *A SIE ROZWINA TO SAMO BIEDA FULL PTM AG TRANS ITP DZIADY DLA NICH JAK COS MA WARTOSC 10 TO CHCA TO ZA 5
~POLLUS
2018-04-23 18:26:31
POCZYTAJ ARCHIWA RO TRANS BF NA FORUM HEHEHE
~Leon62
2018-05-20 00:08:58
Rotrans to była firma jak tam Zigmunt rabotał... Wielbiciel tej Cycatej... A teras to Białoruska firma.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.198.142.121

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2018
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce