ID: 140164
opinie o scani R480 z 2010 roku
ID: 140164
ID: 140164
Prosze o opinie na temat R480 bez aldblu konkretnie chodzi mi o spalanie czy 29l/100km to realna liczba czekam na powazne opinie bez podtekstow ze niemozliwe i podobnych mondrali zastanawiam sie nad kupnem tego modelu lub R440
Prosze o opinie na temat R480 bez aldblu konkretnie chodzi mi o spalanie czy 29l/100km to realna liczba czekam na powazne opinie bez podtekstow ze niemozliwe i podobnych mondrali zastanawiam sie nad kupnem tego modelu lub R440
~Artur*.net.hawetelekom.pl
*.net.hawetelekom.pl
Posty (47)
~Artur | jak w temacie... | |||
~kucyk | nie napiszę Ci o spalaniu, ale w porównaniu do 480 KM w Actrosie AD 2010, to Scania jest rakietą. | |||
~da_las | Jak masz za dużo pieniędzy i nerwów na serwisy to kup sobie Scanie XPI czyli bez adblue. | |||
Mlodytrucker19
| spalanie z plandeka 10ton spalanie tak sie wacha na hiszpanie od 32-37 ale co prawda jade na odcince a nie 80 | |||
Mlodytrucker19
| czasem potrafi 50 wziasc jak lece na magnesie 160km/h | |||
~Artur | jeszcze jakies opowiesci zkrypty | |||
~da_las | Jak Scania to tylko R420 lub R500 EURO5 z adblue. Ewentualnie jak masz na tyle kasy to mozna zaryzykować R440 z adblue, te które wychodzą od 2012 roku. Silnik bardzo ekonomiczny a co awaryjności to czas pokaże. Na razie usterek brak. | |||
~Artur | wniosek ze XPI czyli bez Aldblu wiecej pali i R480 to nieudany zakup czy poprostu drogi w zakupie a w eksploatacji to podobnie jak R420 co takiego jest w R480 ze taka niechec macie spalanie cena zakupu owiele drozsze serwisy bo juz niewiem co w niej jest takiego zlego | |||
~da_las | A to jest złe, że przy XPI to nawet autoryzowany serwis nie wie co z tymi autami jest nie tak. Wymieniają wszystko co się w oczy rzuci a auto i tak na sznurku za jakieś 2 tygodnie do nich wraca. O spalaniu nie wspomnę. nie zastanowiło Cię to, że Scania R420 jest droższa od R440 lub R480 z tego samego rocznika??! I to o jakieś 30tysi. Przecież brak adblue to w teorii same korzyści i wygoda... | |||
FAN-MAGNUM
| od nowości jeżdżę dwuletnią SCANIA 420 KM, teraz przebieg 360 tys km, w całej eksploatacji zużyty czujnik AD BLUE i teraz wymienione oponki na napędowej oraz na przedniej osi, zużycie okładzin hamulcowych w/g komputera 15 %, bo bardzo dużo używam retardera, no jeszcze ostatnia oś w naczepie zaczyna robić się do "F1" :-) spalanie spokojnie poniżej 30l/100 km autko z reguły 20t załadowane, po raczej płaskiej drodze | |||
~Czester | Osobiście mam scanie R480 z 2009 bez adblue jeździ na hiszpanie więc troszke górek jest ciągle 22-18t spalanie jakie mi przywożą to 32-34/100km a R420 powyżej 30 nie wskoczy. Jest różnica 2turbiny to musi troszke więcej spalic, ale zależy jak bd jeździł; ) | |||
~Artur | dzieki Czester za opinie a czy awaryjnosc oprocz wiekszego spalania jest wieksza od R420 czy na podobnym poziomie 480 ma 2turbiny wiec logicznie powinna mniej palic ale realia sa widac inne moze jeszcze ktos sie wypowie dodam ze jest cala na poduszkach wiec konfort jazdy powinien byc lepszy potwierdzi to ktos | |||
~da_las | Wpierw zapytaj się Czestera czy ma EURO4 czy EURO5 tą R480. To kolosalna różnica. | |||
~ciekawy | a 420 euro cztery bwz adblue 2008 rok wypowie się ktoś i czy to prawda ze w pl auto od 2008r bedzie liczony viatoll euro 5 mimo ze jest euro 4??? | |||
~Artur | euro 5 2010 rok a jaka to roznica | |||
~asdasdad | mlodytrucker to pierd... ukrainiec WON STAD | |||
~da_las | Artur, tym się różnią, że silnik 480 EURO4 ma pojemność 11, 7 litra i jest oparty na silniku 420 w technologii HPI z zastosowaniem drugiej turbiny, która bezpośrednio przekazuje moc i moment obrotowy na koło zamachowe. Silnik 480 EURO 5 w technologii XPI to zupełnie nowa konstrukcja o pojemności podniesionej do 12, 7 litra. Maja układ wtryskowy CR, turbinę ze zmienna geometrią łopatek. Oba silniki opierają się na technologii EGR, z tym, że w tym większym jest ona rozbudowana do granic absurdu. Silnik EURO4 też był technologicznym niewypałem ze względu na wysokie zużycie paliwa, a EURO5 bez adblue to już totalna porażka. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.