~lukaszOs
| jak w temacie... | | | |
~kucyk
| nie słyszałem o 124L 440. Są 124L 420, 124L 470, 144L 440.
Pewny jesteś tych oznaczeń? ? | | | |
~qqq
| Kucyk w 2004 roku już były montowane silnik 14 litrrowy czyli Scania 144 Tylko 114, 124 oraz 164 L moc mogła być 440 koni zależy od wersji Na pewno były silnik 360 380 390 400 410 420 440 460 470 480 490 500 530 560 580 ; ) te ostatnie to już 16 litrowe 164 L | | | |
~Damian
| Polecam to auto moja scania 124L 440 Topline miała dwa razy przekręcony licznik (ponad 2 mln KM) i do dzisiaj chodzi jak miód malina. Widzę że "kucyk" jest kompletnie zielony w tym temacie. :) | | | |
~Pico
| Kucyk - jakbyś zapytał wujka GOOGLE to by Ci powiedział, że jest taka Skakanka :D
Scania jak scania. Lepsza niż Renault ; ) jak okazja, to braać jak swoją! | | | |
~Driver
| Tylko zobacz na ramę czy czasem nie przegniła na wylot. | | | |
~qqq
| Jeżeli Chodzi o Magnum z silnkiem Macka 430 to nie zgodzę się że są lepsze jestem posiadaczem magnum 430 i Scania v-ki pod górki siadają pod względam spalania Scania wygrywa wygoda magnum według mnie na plus wygląd estetyka kwestia gustu awaryjność w magnum jeset zerowa | | | |
~jan
| do czego Ci potrzebna bo jak na transport mięzy narodowy to Cię maut zje żywcem chyba że będziesz omijał DE i AT
ogólni scania trwardy spręt ale cena adekwatna czyli ile weź pod uwagę że to euro 3
poadrawiam | | | |
~lukaszOs
| Cena za ten samochód to 22 tys zł okazyjna czy nie, nie wiem no ale po prostu mam taką opcje. Auto będzie jeździć krajowo i Czechy Słowacja i Węgry. Rama z tego co wiem jest ok jest na niej trochę korozji lakier zszedł ale nie ma dziur a ni niczego takiego. Polecacie? W razie czego jestem skłonny dołożyć do niej nawet drugie tyle jakby trzeba było po wymieniać jakieś podzespoły. | | | |
~kubajakub19
| Jo tam pierdzielicie trzy po trzy ze euro 3 sie nie opłaca. Jak jeździcie po kosztach to sie nie opłaca, mam znajomego co ma w taborze euro 5 ale i euro 2 i mowi ze sie opłaca. Dla niektórych to nawet jakby za autostrady dopłacali to by się i tak nie opłacało. Ja na twoim miejscu kolego poleciłbym magnuma bo jest wygodny, ale scania to jednak scania :P Pozdrawiam | | | |
~lukaszOs
| Nie obawiać się przebiegu? Bo też myślałem kupić młodsze Iveco stralis takie 2008 E5 albo Renatkę też z tych lat z mniejszym przebiegiem. Jak oceniacie taka scania lepsza będzie jeśli chodzi o niezawodność awaryjność i problemy zimą? | | | |
~kubajakub19
| Od Iveca to zdaleka jak to mówią. Do 3 lat Iveco się opłaca potem to kupa złomu. Do 1, 5 mln spokojnie możesz śmigać | | | |
~miki
| ~lukaszOs, zrób sobie rachunek, jak jeżdżąc 8tyś/mies można spłacić takie autko i akurat taka okazja na Ciebie czekała :-) u nas 15 tyś/mies to normalka :-) | | | |
~maro
| jeździłem taką 440 kilka lat, bardzo dobre auto, silnik malo awaryjny i oszczędny. Nadal jeździ po kraju, a przebieg teraz to napewno ponad 2 mln km. | | | |
~Transportowski
| kolejny psiewoźnik pokroju Ł ysego, kupi zestaw za 30 tysięcy i udaje wielkiego przedsiębiorcę. Będzie latał po 2 zł/km. Ręce opadają. | | | |
~Marcin P.
| A skąd wiesz po ile będzie ; latał;? A co, jak leasing weżmie i furę zapoda to więcej mu zapłacą?Przecie pisze wyrażnie, że może doinwestować furmankę a nie lans zadawać po odpustach. Leasingi mają to do siebie, że raczej je trzeba spłacać... Niestety | | | |
~lukaszos
| Nie za 2 zł bo za tyle to nawet drzwi nie otworze. A samochód za gotówkę boje się kredytów leasingów itp. A w dużej mierze będzie wozić moje ładunki a powroty obce albo i też moje. A co do przebiegu to był już sprawdzany i sie zgadza. No poprostu trafiła mi sie taka okazja więc no zastanawiam się nad tym. Myślicie że taki samochód ze 3 lata pojeździ? | | | |
~Marcin P.
| I słusznie, jeśli będziesz woził swoje towary, trochę obcych zleceń nie ma się co zastanawiać. I nie słuchać parkingowych mędrców co jak kol Łysy zauważył to o kolorach i malunkach podyskutować mogą... Powodzenia... | | | |
~Driver
| ~lukaszos Zastanów się jeszcze czy ci się opłaca bardziej kupić czy co jakiś czas wysłać transport jakąś firma zewnętrzną. Dolicz sobie wszystkie podatki + ubezpieczenie + ewentualne naprawy. I zastanów się czy nie lepiej to komuś zlecić bo wiesz jak jest w kasą w Polskim transporcie. | | | |
~Michał
| łukasz ja mam scanie z przebiegiem 1470000km i smiga bez niczego, jeździ po kraju i jest ok. | | | |
~kiero
| 2004r i 950 tys km? mało realne... | | | |
~Michał
| msz racje kiero liczmy na rok te 115tyś, te 200tyś by trzeba dodać no chyba że długo stała. | | | |
~kiero
| 950 tyś to u mnie w firmie mają auta z 2007-08 roku przy pojedynczej obsadzie | -1 | | |
~ktosik
| tak
za 5 lat zrobione 950tys
czyli na rok wychodzi 190tys
na pojedynczej obsadzie.
jasne.
no chyba ze przyszly juz z przebiegiem 300tys do was na firme.
moze wtedy uwierze | | | |
~kiero
| ktosik
jesteś człowiekiem małej wiary, auta są z początku roku są miesiące ze robią po 22 tyś! km. PRZY POJEDYNCZEJ OBSADZIE!!! tyle że jest 2 kierowców jak jeden kończy to wsiada drugi, za dużo by ci to tłumaczyć. Kierowcy przesiadają się w różnych miejscowościach i są codziennie w domu po przejechaniu swojej trasy. Jadą z punktu A do B i z B do A następnie wsiada kolejny, auto nie stygnie. Rozpisałem zeby nie było, że kombinacje czy coś | | | |