Zarobki firmy transportowej
ID: 137733

Cześć, Interesują mnie zarobki miesieczne, oraz z kilometra, własnym zestawem ciagnik siodłowy + naczepa firana, chlodnia. Na transporcie miedzynarodowym oraz krajowym. Jestem ciekaw wszystkiego w tym temacie zarobków, łatwienia ładunków czy moge sobie sam wyszukiwac i jest to opłacalne czy musze mieć spedytora ogólnie na czym to wszystko polega. Prosze o wyrozumiałość i rozsądne odpowiedzi na temat. Pozdrawiam.

~aDamian
*.abi24.pl

Posty (46)

~taki
2014-01-08 21:33:03
tu nikt Ci nie powie prawdy ale tak jest

-1

~Przyszły przewoźnik
2014-01-08 22:06:06
Musisz wiedzieć ile w stanie jest zrobić zestaw, tego się dowiesz najlepiej jak samemu będziesz jeździł.
Dowiesz się wtedy też ile pali Ci auto, żeby nie przyszedł kierowca i doliczał Ci po 4l na każde 100km, bo nieświadomy pójdziesz z torbami. Jeżdżąc jako kierowca zapewne poznasz niejedną spedycję i będziesz miał wyrobione zdanie.

Co najwyżej możesz się dowiedzieć stawki za kilometr jaka jest w transporcie.
Jak masz dobrą robotę to 1-1, 1 euro za km
jak jest bieda to poniżej 3zł.
Stawki na spedycji nikt Ci tutaj nie poda, bo sami tego nie wiedzą, mądrzy są tylko w gębie.
Do tego kilometry puste na dojazdy.

Stawka za kilometr powinna Ci wystarczyć do obliczeń, jednak jak nie będziesz wiedział jak zrobić obliczenia, to lepiej się nie bierz za transport.

2

~kiepski
2014-01-08 22:14:32
Taka prawda ze transport sie nie oplaca to po co jezdzic idzcie do roboty na 8 godz I bedziecie zadowoleni. Znam jednego co caly czas narzeka a auta dokupuje co chwile.
~Przyszły przewoźnik
2014-01-08 22:21:58
W Polsce to jakoś nic nikomu się nie opłaca, wszędzie się słyszy tylko narzekania, ale biznes jakoś się kręci.
Tutaj też mówią jak to się transport nie opłaca, no ale tak, jak wzięli wszystko w leasing bo chcieli jeździć, a nie przewidzieli, że nawet na paliwo im braknie, to co się dziwić? Pogrążyli się w kredytach, bo wystartowali z "pomysłem" a nie z gotówką.
Drudzy natomiast coś gotówki mieli, wystartowali, ale spodziewali się milionów w pierwsze miesiące.
Dla jednych i drugich tutaj wyszło, że z auta mają mniej niż kierowca, a nie tego się spodziewali, potem wchodzą na forum i narzekają jak to jest źle i że się na tym nie zarabia.

Od początku trzeba sobie jasno powiedzieć jakich zysków należy się spodziewać, trzeba robić tak, żeby nie dołożyć do interesu, żeby wszystko się kręciło i coś tam zostawało. Jak ktoś miał wyobrażenie że zainwestuje 20k zł, a w rok zarobi 200k zł no to co się dziwić.
~eeer
2014-01-08 22:28:39
damian rada od serca, skoncz gimnazjum, pier///. . dol studia i wyksztalc sie na mechanika, bedziesz wiedzial co w aucie piszczy, troche pojezdzisz u kogos a z czasem pojdziesz na swoje i nikt ci nie podskoczy. dobrze ukierunkowywac sie od najmlodszych lat

1

elber
2014-01-08 23:28:55
Damian podstawowe pytanie masz 100000zł na start? ? bez tego nie ugryziesz nawet jednego zestawu.
nawet w leasingu...
~aDamian
2014-01-09 15:11:09
Dzieki za rozsadne odpowiedzi ponieważ nie miałem mozliwosci sie kogo kolwiek spytać w takich sprawach. Plan zyciowy mam ułożyony od 5 roku zycia i trzymam sie go do dzis. Od wrzesnia ide do szkoly zawodowej na mechanika, ogółem mechanika nie jest mi obca ponieważ nie raz pomagałem w remontach przy samochodach i mnie to interesuje, pracować zarobic i zdać na prawko c+e w wieku 21l, szukać dobrej pracy pojeżdzić kilka lat i mając gotówke około 100tys zł w reku, można coś rozpoczynać, bo w leasing czy kredyt nie mam zamiaru sie kiedyś bawić, bo takie firmy w wiekoszci przypadkach konczą jako bankruci. Kupic zestaw nie musze odrazu jezdzic najnowszym zestawem. Rzymu odrazu nie zbudowali, wystarczy coś kilku letniego z bdb stanie technicznym zeby nie dokladac do ciągłych remontów. Bedzie dobrze, to zmieni sie na nowszy model, bedzie praca to dokupi sie kolejny i zatrudni kierowce. Narazie to plany przyszłosciowe ale bede to tego dążył. Może mnie ktoś wyśmiać i poniżyć, ale marzenia trzeba spełniać, a przynajmniej próbować, gdybym miał głowe do nauki wybrałbym sie do lepszej szkoły, ale już brakuje miejsc do pracy po skonczonej szkole i takie osoby wykładają ale chemie w biedronce na pólki. Pozdrawiam.
~eeer
2014-01-09 15:21:34
no to moze kiedys u ciebie znajde dobra robote : ) piateczka
~egon
2014-01-09 15:40:48
nie słuchaj ich, transport sie opłaca ale dopiero przy 3 zestawach -przynajmniej tak mówia na uniwersytecie parkingowym
~2-gi
2014-01-09 17:14:59
No to masz zaje-biście.
Życiorys poukładany od 5-tego roku życia.
Tak to nawet Franciszek nie ma.
Szacun :-).
~2-gi
2014-01-09 17:15:54
Na początek polecam nową gelendę.
Fajny "dizajn" i małe koszty utrzymania.
~aDamian
2014-01-09 19:48:50
Mowisz ze od trzech zestawów, ale od czegoś trzeba wkoncu zacząć.
~lelek
2014-01-09 21:17:35
7tys na czysto minus kierowca
~2-gi
2014-01-09 23:14:25
Czyli ostatecznie wyjdzie 500 zyla po kjerofcy.
Zajepiście.
~Tricky
2014-01-09 23:29:26
2-gi: co to kuźwa jest GELENDA???

Damian : nikt Ci nie ŁATWI ładunków (co to w ogóle znaczy "ŁATWI"???) - sam musisz poszukać. Z kilometra zostaje ok 45-57gr pod warunkiem w miarę nowego i nie psującego się taboru. Resztę policz sam.
~mily
2014-01-09 23:38:50
sam mialem jeden to po roku 50tys do tylu gdy dokupilem 2 nastepne wyszedlem ze straty
~forumowyIdiota
2014-01-10 02:03:05
Cześć, Interesują mnie zarobki miesieczne, oraz z kilometra, własnym zestawem ciagnik siodłowy... bla bla bla Prosze o wyrozumiałość i rozsądne odpowiedzi na temat. Pozdrawiam. - temat aDamiana wszystko oki chłopaczyna zadaje tendencyjne pytania a za chwilę sruuuuuuu...

(2014-01-09 15:11:09) Dzieki za rozsadne odpowiedzi ponieważ nie miałem mozliwosci sie kogo kolwiek spytać w takich sprawach. Plan zyciowy mam ułożyony od 5 roku zycia i trzymam sie go do dzis. Od wrzesnia ide do szkoly zawodowej na mechanika, ogółem mechanika nie jest mi obca ponieważ nie raz pomagałem w remontach przy samochodach i mnie to interesuje... i blablabla... brakuje miejsc do pracy po skończonej szkole i takie osoby wykładają ale chemie w biedronce na pólki. Pozdrawiam. - blablabla
ten plan od 5 roku życia powalił mnie na podłogę, no nie marzenia spoko, ale te forum to chyba przez przypadek odkryłeś jak szukałeś podpowiedzi do egzaminu do szkoły wyższej po gimnazjum hahah
elber
2014-01-10 12:57:14
Damian myslisz ze zakup sprzetu to jedyny twój problem? ??
skoro nie chcesz kupowac ciezarówki w leasingu to potrzebujesz 240000zl

naczepa jako taka 40000zl
ciagnik jako taki 100000zl
jak bedziesz startował pod jakąs spedycją to na pierwsze pieniadze poczekasz do 60dni a podatki płacic trzeba
paliwo na 60dni 35000zl
zus za siebie 2000zl
pensja dla kierowcy 12000zl
podatek vat kilka tysiecy
i jeszcze licencja na pierwszą ciezarówke chyba 8000euro ale nie wiem jak to dokładnie wygląda
podobno mozna to zrobic przez ubezpieczyciela
opłacic ubezpieczenie za ciezarówke 3000-5000zl na rok
wykupic ubezpieczenie od ładunków - nie wiem ile to kosztuje
kupic karte do tachografu chyba z 200zl
opłacic niemieckie autostrady -jeden przejazd przez niemcy w kierunku anglii ciezarówką euro 5 to 440zl

+ masa innych drobnych spraw.

łatwiej jest ruszyc jak bys poptytał o robote w lokalnyc firmach co by odrazu płaciły. ale o to nie łatwo amatorom.

pozdrawiam
Ł ysy
2014-01-10 13:06:48
Kolejne dziecko neostrady wchodzi w dorosłe życie.. Forumowicze plus wuj google mają zapewnić kolesiowi wygodne życie.
Damianku, puknij się w główkę, o co ty prosisz, czego ty żądasz?

2

~Ł ysy
2014-01-10 13:13:26
W moich czasach był start dużo prostszy. Przede wszystkim ja firmę z czterema " Luizami " powiązanymi sznurkiem i drutem odziedziczyłem po teściu no i tacha wtedy nie było wiec jeden szofer - kmiot robił za czterech.
~aDamian
2014-01-10 15:29:12
Za rozsądne wypowiedzi dziekuje.
@forumowyIdiota ''ten plan od 5 roku życia powalił mnie na podłogę, no nie marzenia spoko, ale te forum to chyba przez przypadek odkryłeś jak szukałeś podpowiedzi do egzaminu do szkoły wyższej po gimnazjum hahah'' Możesz już wstać. Musze ci popsuć humor ale, nie raz czytałem sobie tematy na tym forum, i niektóre wypowiedzi są na takim niskim poziomie jak twoje wiec zbedna jest twoja odpowiedz w tym wątku. I nie jestem żadnym dzieckiem neostrady, poprostu spytać sie nie zaszkodzi skoro mnie to ciekawi bo skąd mam czerpac jakieś informacje skoro wiekoszść wypowiedzi nie wnosi nic do tematu?. A co niektórzy jak mają sobie tutaj stroić żarty ktore nie sa śmieszne niech sie nie ponizaja do reszty.
~aDamian
2016-06-25 00:51:31
Siema, to znowu ja. Właśnie skończyłem druga klasę zawodową mechanika pojazdów samochodowych specjalizacja pojazdy ciężarowe został mi jeszcze rok. Mam 18l i kat B od kilku miesięcy. Idę właśnie na prawo jazdy C+E włącznie z kwalifikacja pozdrawiam wszystkich którzy wątpili i wysmiewali. Pamiętajcie marzenia trzeba spełniać, będę się odzywał co jakiś czas na forum. Do usłyszenia

-1

~onkjo
2016-06-25 09:06:39
Brawo Koleś.
Aktualne realne stawki to okolice 2, 60 + ewentualne koszty dróg.
(zależy od łaskawości spedycji)
Może przenieś się na bankowość?
Podobno w bankach są pieniądze.

Ten 5-ty rok życia zwalił mnie z nóg !!! :-) Dzięki !
~yafus
2018-03-31 21:23:24
Zarobki są zależne od liczby zleceń. Ja, na ich brak nie narzekam. W najbliższym czasie zamierzam zatrudnić kierowców, w związku z czym poszukuję systemu GPS, przy pomocy którego mógłbym monitorować czas ich pracy. Najprawdopodobniej skorzystam z systemu od Transmobil, który kontroluje nawet zużycie paliwa!
jacek-kuba
2018-03-31 23:06:02
yafus idź na targ ze swoimi wyrobami i nie zaśmiecaj poważnego forum
~rafał
2019-04-20 18:24:48
to mniej wiecej wyglada tak z transportem TIR- bierzesz nowy zestaw w leasinga na 5czy7 lat i musisz jakims cudem to splacic i jeszcze przezyc i jak ci sie to jakims cudem uda zrobic, to wtedy jak ten zestaw sprzedaz, to co za niego uzyskasz bedzie twoim zarobkiem.
~egon
2019-04-21 12:07:05
damian pamietaj z marzeniami trzeba ostrożnie, ponieważ czasem sie spełniają
~tago
2019-04-21 21:31:59
Kolejny niepoprawny optymista. Uspokój się i nie rób ojcu na starość kłopotów.
~Poganiacz roboli
2019-04-22 15:18:46
rafał i tu właśnie trafiłeś XD ale nieuki o tym nie wiedzą dlatego auta jeżdżą po kosztach bo na zarobek trzeba poczekać te 5-6 lat aż się sprzeda
~dobry kolega
2019-04-22 15:43:21
Poganiacz tak jest jak bydlo bez szkoly dorwalo sie do transportu, teraz placz ze nie ma na nowe gumofilce
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.227.233.6

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce