"DREW-TRANS" P. P. H. Import-Export Miastko
ID: 130246

Dostałem od znajomego ofertę pracy do firmy Drew-Trans Miastko.
Prosiłbym o jakieś informację o tej firmie:
Jak z wypłatami, czasem pracy (przeginać ostro czy na spokojnie jak w porządnej firmie), spedytorzy ogarnięci czy "piaskownica"? itp.
Z góry dziękuje za odpowiedzi.

REKLAMA

Posty (23)

~driver 02
2013-11-23 21:35:17
chcesz nowe auto idz do drew-trans napewno dostaniesz
~boruc
2013-12-31 15:46:09
Może ktoś się wypowiedzieć na temat tej firmy np ile zarabiają gdzie jeżdżą czy przyjmują do pracy
g-a
2013-12-31 15:47:03
nie prościej do nich zadzwonić >

1

~mały
2013-12-31 15:57:58
transport to transport tam gdzie trzeba cos zawiezc to jada ale glownie DK, F, D, GB, I, E, NL jezdzi tego troche teraz merce MP4 w taborze widze woza swoj produkt (okna) a potem przerzuty placa jak wszedzie a robote trzeba robic spedycja jak cie moge ogolnie spokoj firma blizniak to bodo jego brata tam podobnie autka w miare nowe warsztat ok a co do zjazdow do domu to nie wiem jak teraz moze ktos cos podrzuci

2

~kierowca
2013-12-31 18:03:13
Z tego co wiem to u Bodo 4200 stałej plus jakies dodatki, weekendy kazdy w domu no chyba ze sie cos popierdzieli ale taka robota wiadomo!!Drew-trans z tego co ja wiem to te swoje okna wywozi jedno czy dwa auta, inni latają na przezutach, głównie Anglia Francji nie robią praktycznie wogóle sporadycznie!!!Płaca niby gołe 10% bez podstawy. Pisze tyle co wiem od chłopaków jak sie czasem od nich spotka i pogada nigdy tam nie pracowałem, wiec info tylko słowne!!Powodzenia

1

~boruc
2014-01-05 21:05:46
Która firma jest lepsza jak ktoś może się wypowiedzieć na ich temat np atmosfera pracy obciążenia i może ktoś napisać jak jest z awariami na trasie czy mają serwis i przyjeżdża i naprawia czy sami robią... kiedyś na trasie widziałem że serwis przyjeżdża i opony zmieniają w linku widzialem
~HB88
2014-02-06 15:01:19
w jakim systemie jezdza w drew-trans?
~Mariusz Buzianocnik
2014-03-24 15:09:04
Nie wiem czy chodzi o ten drew trans ale przejeżdzałem ostatnio przez wioske w której wrony na ręcznym zawracają... żydzice, żydowie albo coś takiego i stał tam zestaw i jedna naczepa opisana na pewno nówka.. nie wiem czy tam jest siedziba czy coś ale w ten piekielny zakątek szkoda jechać nawet traktorem bo niewiadomo czy wytrzyma zawieszenie
~byly kierowca
2014-08-10 21:24:25
Bodnar to dziad *lony, cham on to jest czlowiek ktory nie szanuje drugiego czlowieka ma kierowcow za nic dorabia sie kosztem i zdrowiem kierowcow nie polecam tej firmy firma nosi nazwe auschwitz:-) powiedzenie takie ty rob a ja jak bede mial to ci zaplace ta firma to porazka nie polecam tej firmy
~kiero
2014-11-26 19:18:05
W słupskim PARR-ze ul. Obrońców Wybrzeża 2 wejście z tyłu od podwórka jest cały czas nabór dla kierowców ce do Norwegii, rzuty po 15 osób w sumie 150 kierowców potrzebują, szkolenie z norweskiego zapewnione, zatrudnienie bezpośrednio u Norwega, wszelkie informacje w sekretariacie.
~daf
2015-08-23 19:57:13
jak na dzień dzisiejszy z pracą w tej firmie?
~bubu
2015-10-11 12:11:37
Teraz auta mają po 700-800tys km zajechane... po wieśniaku w gumowcach !
Kasa? szef każdemu inaczej... trochę sknera... dają premie za nie uszkodzenie auta, za normę czyli 30l też premia. Tylko ciągle masz 20-24t :) i Kassel także wiadomo...
Młody Rafał trzyma spedycję spoko gość. Idzie się z nim dogadać... auta mają wymieniać ale co jak i gdzie nie wiadomo... wszędzie dobrze gdzie nas nie ma ! pozdro
~umiem_jezdzic
2015-10-14 09:31:46
Oco chodzi z Kassel?
~Water
2015-10-14 10:41:12
Do umiem_jezdzic, chyba nie jeździłeś za granicą. Koło Kassel są góry, więc auto więcej pali.
~MAK
2015-10-17 15:11:18
TO JEST BAGNO A NIE DREW-TRANS -1500 I W TRASE
~wojtas
2015-11-12 18:31:01
hehe " o co chodzi z Kassel?" tak tak pytajmy kto pyta nie błądzi...
Fabryka kierowców... Chcesz nowe auto zapraszamy !! Drew Trans...
Nowy dafik na wypłatę dostaniesz max 4 tysie i spędzisz 3 tygodnie po za domkiem :)

Nie polecam nie polecam nie polecam...
Idź do indora idź do pauli czemu? bo zarobisz 5500 może 6? jak szef doceni... system będzie wekend za granica i weekend w domu i tak doookoła... ale też nowe auto i spoko. . !! a nie w tartaku pracować :D
~zubi
2015-11-19 07:54:43
Tragedia... Nie polecam... Tartak nic więcej. Pozdr
~CIBI
2016-01-27 09:02:26
Bodnar to ostatni cham, prostak i wyzyskiwacz...
Do * z taka firma
~młody
2016-03-22 13:22:35
hehehehe widzę każdy się poznaje na tej super firmie? ?
Nowe Autka i but w trasę.. ale ja nie wiem gdzie jest kołbaskowo?
eeee tam jedź :D Foka dobry aparat koła byle by się kręciły i wszystko będzie git !!!
na dzień dobry dostaniesz umowę o pracę super !! co 2 weekend w domku i max 4500 miesięcznie... szkoda że tak mało płacą bo gdyby nie to pracowali by tam normalni kierowcy i nie było by takiej rotacji !! ale może kiedyś to zrozumieją !! POZDRO
~Przewoźnik
2016-08-31 14:36:16
Stawki marne + Pani Marta po godz. 16 stwierdziła, że jest po pracy i nie będzie ze mną rozmawiać, haha
~Jojo
2017-12-27 20:45:13
nie polecam pracowałem tam co innego obiecują co innego płacą
do kluczyków z zestawie albo piguła albo lewa karta
lub do granicy na pigule albo na wyjętej karcie a od granicy legal
wozisz wszystko płaci od frachtu a podloty po załadunek nawet 400km na pusto i nic za to nie dostajesz nie polecam nikom tej firmy bez powodu nie maja drzewa w logo
~Koszalin
2019-07-22 21:41:04
Ogolnie dno. Jest cisnienie na Anglie. Za 17 dni dostaje 3000. Wiec wnioski wyciagnijcie sami. A tak na powrocie braklo mi czasu ew pracy a foka po 15 nje odbiera.
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 35.172.150.239

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce