ID: 128435
Renault Trucks: nowa gama dalekobieżna T
ID: 128435
ID: 128435
Ustanowienie nowej normy emisji spalin Euro 6 stało się dla Renault Trucks okazją do całkowitego odnowienia swojej gamy pojazdów dalekobieżnych.
Ustanowienie nowej normy emisji spalin Euro 6 stało się dla Renault Trucks okazją do całkowitego odnowienia swojej gamy pojazdów dalekobieżnych.
~etransport.pl
Posty (12)
~transport | Gama T to Volvo w kabinie Renault silniki skrzynie mosty sterowniki wszystko od volvo + za łóżko ktore sie składa a w volvo nie i ma płaska podłogę a volvo nie... ale jak stoi koło volvo renault to zdecydowanie polecam volvo cenowo wygląda podobnie | |||
ŻĄDŁO
| Pierwsze co mi się skojarzyło z widokiem tego wynalazku to nie wiedzieć czemu=ŻABA=. I niestety wszystko wskazuje że od maja będę tym powoził. Już widzę minę szefa po pierwszej trasie. Został poinformowany że toto nie ma prawa spalić więcej niż 29l/100km przy pełnym ładunku. Tyle że jak mu sprzedawali Magnumkę 480 dxi którą aktualnie powożę, miała ona palić nie więcej jak 27 l/100km. I tyle pali-na pusto. Z pełnym ładunkiem latając Francja-Włochy (A 8, A 10) ciężko zejść poniżej 40l/100km. | 1 | ||
~s. t | żądło jak byś mi przywiózł 40 to by była twoja ostatnia trasa | 1 | ||
~pic | Żądło. Jeszcze szef cię trzyma?Takich pajaców wyrzuca się po drugiej trasie. | 1 | ||
~terex | Auta, które palą pod 40 też się wyrzuca. | |||
~pic | terex. Które auta teraz tyle palą? Skoro pod twoją nogą tyle palą musisz być cienkim kierowcą lub dobrym złodziejem. | |||
Przemo
| Auto pali tyle ile pali, w normalnych cywilizowanych zachodnich firmach nikt nie robi z tego wielkiego halo jak w Polsce | |||
ŻĄDŁO
| Pajacem to możesz z pewnością nazwać siebie, a szef mnie nie zwolni ponieważ posiadam cechę której pozbawiona jest 99% tzw. pracodawców i być może niewielka część kierowców ale osobiście takich nie znam-JESTEM UCZCIWY. | 1 | ||
~st. | ha ha ha uczciwy i norma 40 | |||
ŻĄDŁO
| A chętnie bym sprawdził ekonomię jazdy pica-pajaca gdyby posiadał prawo jazdy na trasie Saint-Salvy "F" firma Carrieres do Volargne "I"z 1 kamykiem który wg cmr miał 25 ton a na rozładunku na wadze suwnicowej wyświetliło 35 ton. Dodam że do autostrady jest ok 100km nacjonalkami szerokości ścieżek rowerowych o strukturze kolejek w Wesołych Miasteczkach. Założę się że udzielający się tu domorośli ekonomiści mieli by pełne gacie przed dotarciem do autostrady. | 1 | ||
~Zbyszek | Tak naprawdę trudno teraz dyskutować o spalaniu - natomiast z pewnością przy zastosowanej technologii odpada argument kradzieży. Auta wyposażone w telemetrię - mądry kierowca z pewnością nauczy się z tego korzystać - mądry szef podpowie co można jeszcze poprawić. Tak naprawde za biurkiem widać ile spala na jakiej trasie, ile dotankowane, jaki limit do przejechania, oraz czy kierowca to typowy kat czy kierowca z głową. | |||
maniekslask
| polecam Merca Mercedes-Benz Actros 1845LS Euro 6 Duża kabina ESP lub Mercedes-Benz AROCS 2043 Fabrycznie Nowy 2015 4X4 Resor Przód/Tył |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.