ID: 127088
DAW-TRANS Rogowko
ID: 127088
ID: 127088
CO TO ZA FIRMA
CO TO ZA FIRMA
~CDN*.dynamic.mm.pl
*.dynamic.mm.pl
Posty (351)
~Misiek | Firma podobno znów planuje zmianę nazwy na dziad trans juz tak jego drivery mówią o tej firmie. Firma prowadzona przez przekaźnika nie wróży nic dobrego. Powodzenia życzę u nich | |||
actrosik
| ~sid chyba Ci podpadli bo gdzie się na forum pojawiasz tam jadem sikasz. | |||
~-driver | Pewnie większość z nich nawet nie wie gdzie się firma mieści. Ekipa zarabiająca ósemkę z przodu, co weekend w domu a na parkingu zamiast cześć to daj peta. Śmieszni jesteście. | |||
~Driver | Głupie gadanie pracowałem tam dwa lata i byłem zadowolony kasa się zgadzała zestawy nowe wymieniane na bieżąco. Jeśli miałbym wrócić na miedzynarodowkę to na pewno bym wrócił do nich. Nie słuchajcie głupot tylko najlepiej się przyjąć i samemu ocenić. Główne kierunki to, UK, D, NL, B, Pozdro. | |||
GrubeLoloNaDzielni32
| Wotam Panowie! Proszę o informacje jak się pracuje w tej firmie ( zarobki przy systeme 3/1 z bez swojego auta )? ? Jaka panuje tutaj atmosfera? Jazdy nockami? Chcę się tutaj zaciągnąć, ale nie chce kolejnym razem wpaść w bagno itp, pozdrawiam | |||
~sid | i jak tam Dawid dalej mercem po placu jezdzi z otwartym oknem by kiejoffce mogli dobiec i meldunek zlorzyc przez okno | -2 | ||
~gość | Dzwoń to się dowiesz co i jak 695-900-299 | |||
~Seweryn | czy w firmie daw trans rzeczywiście funkcjonuje system 2/1 proszę o konkretne odpowiedzi ewentualnie jakis opis jeżeli ktoś ma jakies sprawdzone informacje | |||
~Kiero | System 2/1 został zlikwidowany. Obecnie jest 3/1, 4/1, 4/2 oraz jazda bez systemu. | |||
~kierowca | widzę że firma daw-trans dba o pijar, bo kierowcy nie piszą takich rzeczy. Słyszałem od kierowców !!! na parkingach nie ciekawe opinie. Dziękuję poszukam gdzie indziej. ; ) | |||
tonidriver
| często w tej firmie rozmawiacie sami ze sobą? ostatnio posługuje się nickami: ~-driver użyte: 2016-10-25 14:18:04 ~pracujący użyte: 2016-09-22 16:33:49 ~Chętny u żyte: 2016-03-02 11:23:31 ~actrosik użyte: 2016-02-26 14:25:59 ~Actros u żyte: 2016-02-26 13:29:52 ~zadowolon y użyte: 2016-02-18 13:44:07 ~Mieczysła w użyte: 2015-07-13 12:42:55 ~gosc uży te: 2015-03-10 15:57:42 ~actros u żyte: 2014-12-18 15:22:55 ~kierowiec użyte: 2013-12-06 14:04:49 ~gość uży te: 2013-11-26 13:50:12 | |||
~ciekawy | System 3/1 to rzeczywiście 3/1 czy jakiś okrojony? | |||
~Driver | Tak jak 2/1 2 tygi jedziesz tydzeń w domu | |||
pikolo78
| Daw Trans dał ogłoszenie że szuka kierowców, w tym na przyuczenie. Jestem świeżo po uzyskaniu uprawnień. Przez telefon nie chcieli rozmawiać o kasie, powiedzieli że dają szansę świeżakom i mają akademię kierowcy dla kierowców bez doświadczenia. System 2/1 lub 3/1. Może ktoś pracował i podzieli się wiedzą. Interesuje mnie czy płacą z kilometra, czy diety, jaka podstawa, czy za naukę trzeba podpisać lojalkę, jak z naprawianiem awarii podczas trasy, czy zapewniają pracownikom jakiś socjal, może prywatną opiekę medyczną. Zamierzam się umówić na rozmowę w przyszłym tygodniu, zbieram opinie. | |||
~ciekawy | Jak wygląda system 2/1? ? | |||
~PiotrInowroclaw | pikolo78 byłeś na rozmowie? Jestem w podobnej sytuacji jak Ty. Daj znać jak wrażenia | |||
~kierowca | Czy ktoś praktykuje system 2/1 lub 2/2 jak to wygląda finansowo i ogólnie?Wyjazd powrót na bazę autem czy busy itp.? | |||
~Michal34 | Dzwonilem o 2/2 stala pensja 4800 zl + premia za paliwo oszczędności, dojazdy busem do niemiec i powroty tak samo, pelen etat 2500 brutto, jesli chodzi o kase za 2/2 to bardzo dobra kasa, nie wiem jak wyglada robota moze ktos sie wypowie w temacie.. | |||
~kierowca | Co do kasy za ten system wygląda to spoko w teorii, a jak robota w praktyce, bo słyszałem od kierowcy z tej firmy że przerzuty po 100km i tak plandeka rozebrana średnio 3 razy dziennie, dalekie strzały robi elita. | |||
~Kiero | Najlepiej 4800zł odebrać za leżenie i picie na Ashford. | |||
~kierowca | Nie chodzi o nic nie robienie, ale co innego załadować i jechać np. 500km do rozł., a co innego robić przerzuty z jednego końca Berlina w drugi, gdzie ładunek musisz zabezpieczyć tak samo jak wszędzie. | |||
~pupu | Ile można wykonać kabotaży w danym kraju? 3 i wypad za granicę? więc dlaczego robicie tyle rozładunków/załadunk ów 1 dnia? | |||
~Rysio | Ale widać że flotę wymieniają na bieżąco, bo robury z 2015/2016roku już są wystawione na sprzedaż. | |||
~Mirek | Jezdzi ktoś w systemie 2 na 2? jak zarobki? jak to ma sie do rzeczywistości? | |||
~adrevir | To jest to samo co firma An-Daw? | |||
~Pracownik | An-Daw to starego firma. 2na2 4800 stałej plus oszczędności. Robota głównie kółka Niemcy Anglia | |||
~ciekawy | Dwóch kierowców na jedno auto i bez urlopu? Powiedzcie tak szczerze jak wygląda charakterystyka roboty - bo słyszałem ze po kilka załadunkow i rozladunkow jednego dnia ale to takie gadanie.. jak wygląda to naprawdę? I po jakoch krajach głównie jazda? | |||
~Pracownik | Głównie Niemcy Anglia często w Anglii robisz zbiórkę dwa trzy miejsca i lecisz do firmy gdzie będziesz ładować ostateczny ładunek. Rozładunki różnie od jednego do czterech i czasem więcej. Dwóch na jedno auto 14 dni urlopu reszta do dogadania. Jest kilku Skoczów. | |||
~ciekawy | Czyli ogólnie robota to taka trochę kurierka, o jakiś dłuższych trasach można zapomnieć? Ile tak średnio km w tygodniu? No i w ciągu dnia to taki bardziej zapierdziel ze 15h pracy 9h pauzy czy raczej tak trochę luźnej? Pozdrawiam | |||
~ciekawy | Aa no i powiedzcie czy w systemie 3/1 ma się auto przypisane do kierowcy czy co wyjazd inne auto? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.