ID: 127088
DAW-TRANS Rogowko
ID: 127088
ID: 127088
CO TO ZA FIRMA
CO TO ZA FIRMA
~CDN*.dynamic.mm.pl
*.dynamic.mm.pl
Posty (351)
~Zenek | Kolega ostatnio się tam zatrudnił i jest zadowolony. Kasa się zgadza, ekipa w porządku i jest system 2/1. Sam zamierzam się tam zatrudnić. | |||
~Pracownik | Są też trasy do Hiszpanii Włoch Szwajcarii Austrii Czech zależy pod jaką robotę przydzielą. 3/1 dojazd busem 3 kiero na dwa auta. Na tydzień to średnio że 2500 km czasem więcej czasem mniej | |||
~ciekawy | 3/1 trzech kierowców na dwa auta, a nie czasami takie coś w systemie 2/1? ? Trochę kiepsko jak dojazd busem bo trochę tych rzeczy na 3 tyg. trzeba wziąść nie wspomnę już o jakiejś gazowce czy kołdrze i garach duży chociaż ten bus i ile osób nim tak zazwyczaj jedzie? Dzięki pracownik za jakieś normalne rzetelne odpowiedzi.. Pozdrawiam | |||
~Pracownik | Dojeżdżasz sam lub we dwoje czasem więcej. Busem albo osobówką firmową. Możesz jeździć jak ja dwie Anglie i do domu zjazd ciężarówką którą masz na stanie 15-18 dni trasy 4-5 w domu. Kwestia dogadania się z nimi. | |||
~ciekawy | Kolego powiedz mi jeszcze jak to z tym czasem pracy u was i napietością grafika? Same pauzy 9h i 15 pracy czy jak to wygląda. . No i daj znać jeszcze jak że znajomością języka? Angielski umiem w miarę dobrze gorzej z Niemieckim. . Coś tam umiem ale rewelacji nie ma. . Kolego "Pracownik" za te cenne odpowiedzi jak bym zaczął u was robotę to masz ode mnie dobrego browara Pozdrawiam | |||
~Roberto | A system 2/2 i 4800 do reki to prawda? | |||
~zainteresowany | Jak to wygląda w przypadku osoby niedoswiadczonej na miedzynarodowce? Jeżdżę z kimś aż stwierdzą, ze jestem juz gotowy? Jak z zarobkami w przypadku wlasnie takiej osoby niedoświadczonej? I rozumiem że te systemy 2/1 i 2/2 nadal sa aktualne? No i rowniez jestem ciekawy jak dużo rozladunkow/zaladunk ow jest w ciagu dnia. | |||
~Pracownik | 2/2 1800 netto i do tego 3000 plus fleborda | |||
~Pracownik | Język to jak wszędzie znasz masz łatwiej ale nie wymagają. Z jazdą jest różnie czasem lajtowo czasem 9. 01 i ogień. To zależy od sytemu pracy i od roboty którą się robi. Większość to stałe trasy. | |||
Karat94
| ale ogólnie może pracować w firmie? ile jest miesięcznie netto? | |||
~Pracownik | Można pracować. Netto mi wychodzi 6700 | |||
~adrevir | Ale w jakim systemie? Wyjazd z bazy busem czy odrazu dużym? | |||
~Pracownik | Ja robię dwie Anglie i do domu zjazd i wyjazd z bazy dużym | |||
~adrevir | I ile w domu? Od czego jest wypłata uzależniona? Jaka dieta? | |||
~ciekawy | A te dwie Anglie jak robisz (był bym właśnie taką pracą najbardziej zainteresowany) to pomiędzy jakimi krajami robisz trasy i czy szlo by się dogadać żeby później startować po minimum 5 dniach? Firmy na zaladunkach/rozladun kach to zazwyczaj duże molochy czy raczej małe firemki? I powiedz jeszcze jak wygląda u was z opłatami drogowymi - macie na każdy kraj czytniki czy trzeba martwić się samemu o to? Pozdro | |||
~Pracownik | 608225140 dzwoń i się pytaj mój numer | |||
~Pracownik | W domu od 4 dni do dwóch tygodni zależne od systemu 215 dwie Anglie zjazd dużym 230 2/1 3/1 4/1 przeważnie dojazd busem można się dogadać. 250 4/2 dojazd busem. Plus fleborda i stażowe i podstawa | |||
~Pracownik | Dwie Anglie różnie raz z pl do UK potem do de lub nl albo Belgia albo Hiszpania albo Szwajcarii i znów na Anglię i do domu od 14 do 19 dni. Wszędzie są czytniki tylko autostrady. Parking głównie płatne. Rozładunki załadunki jak trafisz czasem do malutka firma czasem moloch. Tylko winieta na beneluxa samemu załatwiasz | |||
~ciekawy | A święta Bożego Narodzenia lub Wielkanoc w pracy czy w domu? ? | |||
~Pracownik | Boże Narodzenie w domu. Zjazd przed świętami przed nowym rokiem zebranie zakładowe powiązane z BHP itp. Potem na drugi dzień zabawa zakładowa. Po nowym roku w trasę. Wielkanoc to jak Ci z systememu wyjdzie że zjazd to do domu. Jeszcze na tych dwóch Angliach nie jest źle bo trafia akurat na wolne. Ogólnie mówią że co drugi rok Wielkanoc w domu i urlop w wakacje. Bo tak to jak się trafi albo dogada. | |||
~ciekawy | No to nie tak źle... wspominałeś jeszcze coś ze po kilka miejsc załadunku/ rozładunku ale powiedz jak to tak przeciętnie w ciągu jednego dnia wychodzi? Ile tych rozladunkow czy załadunkow średnio w ciągu dnia wychodzi (wiem ze pewnie jest różnie z tym ale mniej więcej możesz powiedzieć ) pozdrowienia | |||
~adrevir | Kolego jak praca na dniowki to co za roznica ile miejsc rozl/zal, wazne zeby $ sie zgadzala. Na poczatku wrzesnia juz zadawales pytania o te firme, moglbys juz byc po pierwszej trasie i bys sie sam przekonal jak to wyglada :P | |||
~Pracownik | Powiedzmy z pl ładujesz do Niemiec jeden rozładunek. Potem albo dwa załadunki albo jeden do Anglii przeważnie rozładunek za dwa dni zależy jak daleko. Może być jeden albo dwa trzy. Jak blisko siebie to w jednym dniu. Z Anglii podobnie jeden lub dwa trzy załadunki. Różnie się trafia. Nie jest tak że co dziennie dwa trzy załadunki i rozładunki. | |||
~ciekawy | adrevir a Ty też widzę zadawałeś pytania i co już pracujesz tam, jaka opinia Twoja? Wole się wypytac o każdy szczegół niż wpaść z deszczu pod rynne dlatego pytam o wszystko no i wydaje mi się ze firma wcale taka zła nie jest i spróbuje swoich sił w niej (jak mnie zatrudnią). . Pozdrawiam serdecznie | |||
~Pracownik | Zatrudnią każdego bo brak kierowców. | |||
~Pracownik | Jedyna rzecz która mi się nie podoba to to kiedy jedzie nowy kierowca z instruktorem w trasę to płacą dużo mniej. No chyba że jeździł już do Anglii to śmiga sam. | |||
~ciekawy | Jeździłem do UK ale to ostatni raz z 3 lata temu - by mi musiał ktoś przypomnieć te wszystkie procedury. A powiedz mi jeszcze czy orientujesz się czy dało by rade pierwszy wyjazd jechać z kimś ale na zasadzie ze dwoma autami w pojedynczych obsadach i załadunki rozkadunki na tych samych firmach? | |||
~ciekawy | Nigdy ba plandece nie jeździłem i dlatego | |||
~Pracownik | Odnośnie tego musisz z nimi w biurze pogadać. | |||
~ciekawy | przy planowaniu roboty wzięte pod uwagę jest to żeby w Calais/Dunkierka (nie wam skąd plywacie) być tak w miarę o normalnej godzinie za widnego żeby się przeprawic do UK czy jak wypadnie i planisci mają to gdzieś (jechać w nocy bo rozładunek na juz a za auto i towar odpowiedzialny kierowca a wiadomo jak to tam z ciapkami) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.