HIT TRANSPORT MIEDZYNARODOWY WOLSZTYN
ID: 100121

Witam Panowie czy ktoś zna tą firmę i może mi coś na jej temat powiedzieć?? jestem ustawiony za tydzień na rozmowę jako driver- dzieki za szybka odpowiedz

~driver1984
*.adsl.inetia.pl

Posty (125)

~pks
2017-09-22 00:05:20
volvo a ty chłopcze kim jesteś???!!!
~Kiero. 21
2017-09-22 12:48:09
W Hicie dostaniesz drugą szansę. Jak w TVN
~Anna
2017-10-26 10:05:30
Z tego co tu wyczytałem. to same du pki w hicie pracoią. Skoro boją się napisać odrobinę prawdy. wynika że szef kawał hama i zastrasza. brawo panowje
~Maverick
2017-11-09 19:46:33
Ale żonka tego bunca dorabia pewnie pod stołem u bosów i dlatego chwali... żałosne wypowiedzi. Nara
~lukasz
2017-11-26 15:48:52
Powiecie drocy mobile czy w internecie znaide firme o kturej sie dobrze wypowiecie
Dawid87
2017-11-26 16:00:50
której

-1

~Albert
2017-11-27 13:25:41
Łukasz, nie, nie znajdziesz. Prawda jest taka, że w necie jest najazd na każdą z firm transportowych. Zawsze będzie źle, niedobrze. Zawsze szef będzie nienawistnym chamem, kasy mało, umowa na 1/4 etatu etc.
W Hicie pracuje od 7 miesięcy i jakoś nie narzekam. Jakoś nikt mnie nie opiep... rza na każdym kroku, nie podkłada świni, ba - nawet mam kontakt z żoną i dzieckiem, bo nie jestem przez 30 dni w miesiącu w trasie.
Żenada, to ci wszyscy a*alfabeci, którzy tutaj piszą głupoty. Skoro szkoła podstawowa nie nauczyła Was zasad gramatyki i ortografii, a Wy chcecie pracować za ciężkie pieniądze, to coś tu jest chyba nie tak! Wymagania ogromne, chęci żadne, zero kultury osobistej! Nie dziwota, że później atmosfera w pracy jest jaka jest. Nie przez szefa, tylko przez Was!
~Qba
2018-01-11 11:05:18
Ja tam nie narzekam na HiT. Firma jak firma, płacą nieźle (w porównaniu do innych firma transportowych), głównego szefa to ja na oczy nie widziałem. Pewnie ma ważniejsze zadania niż pilnowanie każdego z pracowników.
~Kaligula
2018-01-25 11:44:05
Na początku jest tak jak w każdej firmie. Troche stresu, szkolenia, dosyć marne zarobki. Ale po przepracowanym kwartale jest o niebo lepiej, a zarobki są dużo wyższe.
Tak jest wszędzie. Żadna firma nie da ci na start 5 tysięcy :P
~Jack
2018-02-12 15:49:51
Wszędzie jest gówno bo nas nie szanują rozmowa wstępna ok a w pracy najchętniej by cię zajechali jak się zaczynasz wk rwiać to ci powiedzą że nie jesteś odporny na stres a najchętniej wydarli by człowiekowi flaki z d. Jak ktoś się za to nie weźmie to będzie jeszcze większy kibel niż jest. Pozdrawiam Jack. Kierowca nie ma żadnych praw jest tylko do roboty i ma milczeć oni ci mogą narobić na głowę i jest dobrze a ty jak się odezwiesz to wielka obraza, tylko jak nie ma komu wsiąść za kierownicę to maślane oczy i słodkie słowa. Przecież my mamy rodziny i życie prywatne czy ktoś się z tym liczy? Nie mówi o zdrowiu i życiu jakie pędzimy w ciężarówkach.

1

~kierowca
2018-02-12 16:00:06
Uważajcie na D A Z Tr ansport z Buga ja koło pobiedzisk. Rodzinna firma, ogłoszenia dali. Zestawy złomy, kasa musisz się prosić i do zwolnienia szantaż dyscyplinarka albo natychmiastowe bez wolnego i urlopu za porozumieniem. Praca na anglie ciągłe opisy tacho, pretensje zę cie przetrzymali, kłamią jak najęci. Na Hiszpanie z Portsmoutch 27/h na nogach może z 3 odpoczniesz 2200km w 2. 5 dnia z promem. Ogłaszają się na et.

1

~Tedi
2018-02-21 11:58:54
Kolego to wątek dotyczący firmy HIT i jakiś DAZ nas tu nie obchodzi. Ludzie, nie mieszajmy wątków, bo później wychodzi jedno wielkie bagno.
~hit sra pit
2018-03-08 02:45:33
Polski kierowca umie narzekac jak go okradaja ale zeby dup... ruszyc i zawiadomic pipe lub podac do sadu pracy to sie nie chce. Rubcie tak dalej... Mnie okradala na dietach dziad firma podalem sprawe pipie kontrola trwala 2 miechy ale kaske dostalem od dziada i 7000 kola do przodu.
~Józek
2018-03-08 07:48:37
Witam. Jestem przewoźnikiem i czasami biorę zlecenia od HITa i szczerze napiszę, że zlecenia dobrze płatne i towar zgodny ze zleceniem a do tego bezproblemowa, terminowa płatność.
~Marcin
2018-03-10 20:10:13
Pozdrawiamy kierormanow Andrzej. L łukasz jurek portugalia weekend
~Khaliffa
2018-03-12 13:20:05
Bo HiT nie płaci źle. Narzekają zwykle młodzi bez doświadczenia. Chcą żeby im od razu dać z 5tys na dzień dobry!
~Kierowca 1984
2018-03-18 19:58:44
Nie bardzo rozumie te wypowiedzi ze zadna firma nie da na poczatku wiecej. Czyli co jak zaczynasz prace w jakiejs firmie to masz na poczatku zarabiac mniej a niby dlaczego?Pracuje jako kierowca juz 12lat w 3 firmie i nigdy sie nie zdarzylo zebym od poczatku nie mial uzgodnionych warunkow odrazu stawka byla taka jaka na rozmowie sobie uzgodnilem. Teraz zarabiam 6, 5tys na miesiac co tydzien jestem w domu szczera prawda !A tu ktos pisze ze kierowca nie dostanie nawet 5tysiecy bo zaczyna w jakiejs firmie! Panowie szanujcie siebie i szefow.
~Kierowca 1984
2018-03-18 20:01:47
I nie wazne czy mlody i bez doswiadczenia czy stary driver, kazdy kiedys zaczynal i jak dawaliscie w rogi sie dmuchac to wasza wina teraz mlodzi sie nie daja a za jakis czas zdobeda doswiadczenie ale w porownaniu do was potrafia walczyc o swoje i za grosze nie beda jezdzic.
~Kierowca 1984
2018-03-18 20:03:55
Ajak taki jeden czy drugi wlasciciel firmy naczyta sie jakie to z niektorych barany to pozniej zyruja na waszej glupocie i jezdzicie za grosze gratuluje opisujcie dalej jacy to z was SOFERY sa buhahah pozdro
~Janek
2018-04-12 13:11:27
W Hicie nie jest źle, a kasa też nie najgorsza. Czasami zastanawiam się, kto pisze te negatywne komentarze?! Czy to jest robione specjalnie przez konkurencję? Bo będąc pracownikiem w firmie od kilku lat nie spotykam się z takimi i podobnymi sytuacjami, o których tu wspominacie.
~Kier
2018-04-12 17:49:57
Dokladnie. Mlodzi nie dawac sie. Czasy gdzie roboty nie było i kazdy siedzial cicho juz minely. Skonczylo sie wykorzystywanie.

1

~Kierowca
2018-04-19 11:27:39
Siema interesuje mnie praca w tej firmie proszę o szczera odp... jaka kasa jaki system i gdzie latają??? Pozdro
~zwierzok
2018-04-23 17:08:32
hit to jest wielki kit

1

~zwierzok
2018-04-23 17:09:47
pracowalem tam przez 28 dni i dostalem 7800 wyplaty
~zwierzok
2018-04-23 17:10:49
za urlopy tez nie placi
~Kier
2018-04-23 18:23:57
Dlatego informacji na temat jakiejś firmy nie szukamy na forum bo tutaj każda firma jest najgorsza a szef to zlodziej.
~Toffik
2018-04-25 11:14:57
Zdaniem 99% kierowców ich szef to złodziej, a firma za mało im płaci. Ale to jakie przekręty robią kierowcy wiedzą tylko oni sami. Proszę was skończcie z tym głupim gadaniem. Hit to firma jak każda inna. Jednemu spasuje, a drugiemu nie. Jeżeli kierowca w pierwszym miesiącu nastawia się na zarobi rzędu 10tys to srogo się rozczaruje, niemniej nie jest źle, a kasa też nie najgorsza.
Skończcie więc pisać bzdury, bo niedobrze się człowiekowi robi.
~tom
2018-05-26 13:18:23
w Hit wyjezdza i zjezdza sie zestawami z Polski? gdzie maja baze wyjazdowa? wolsztyn? wrocław?...
~Fic
2018-05-28 13:03:50
www. hit-transport. pl tam masz wszystkie info, oddzialy wraz z numerami telefonów.
~Pablo
2018-05-28 13:12:16
Jak ktos sie reklamuje na ET, to nawet komentarzy nie trzeba:D
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.158.15.97

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2018
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce