Utworzona: 2022-03-21
Niestety w ostatnim czasie branża transportu nie może pozwolić sobie na wytchnienie. Tym razem swoją cegiełkę do wzrostu kosztów transportu dokładają Niemcy.
Niestety w ostatnim czasie branża transportu nie może pozwolić sobie na wytchnienie. Tym razem swoją cegiełkę do wzrostu kosztów transportu dokładają Niemcy.
Komentarze (2)
Antydziadtrans1
3 lat temu | Co tak mało? |
~Henry 3 lat temu | ale wystrzelili jestem pod wrazeniem 63 centy podwyzki to az 3 kajzerki wypiekane z produktu mrozonego w promocji marketowej po obnizce z 29c do 21c a przepisy mobilnosci zrobily w konia bo przewozy export-import lub tranzytowe lub na pusto -sa bez doplat, czyli wieziesz za tyle ile masz na umowie 5922 przez 22 dni (bo dwie niedziele [do24dni] tez nieplatne) i podziel to przez 13h w pracy. Niezla godzinowka, ide za portiera szlabanowego, on ma wiecej i odpowiedzialnosc tylko za szlaban. Teraz uprawnienia na zestaw 8500 i badania 800 i wydanie blankietu i dojazdy to sie robi 10tys, a zarobisz 6tys -tyle co na kraju gdzie dniowka 250. Nie da sie tego odrobic, lepiej spawacza zrobic, tam 8h od startu do konca. |
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.