Nie jest stwierdzeniem odkrywczym, że finansowanie zdecydowanej większości pojazdów ciężarowych, użytkowanych przez polskie firmy transportowe odbywa się w formie leasingu lub wynajmu długoterminowego.
Do tego należy dodać, że czasy gdy kierowca był przypisany do konkretnego zestawu transportowego należą do historii branży przewozowej. W rezultacie pojazd oddawany po okresie leasingu, przeżył wielu użytkujących go kierowców. Dotychczas każde przekazanie pojazdu kolejnemu użytkownikowi wiąże się z wypełnianiem papierowego protokołu zdawczo-odbiorczego, w którym opisywany jest stan pojazdu i ewentualne uszkodzenia.
Jest to proces konieczny, choć długotrwały i uciążliwy, a pół biedy, jeżeli do niezbędnych do zaznaczenia w protokole uszkodzeń dochodzi w Polsce. Wówczas szybko można usunąć szkodę we własnym zakresie lub objąć ją likwidacją przez ubezpieczalnię. Co jednak, gdy uszkodzenie ma miejsce na drugim końcu Europy…? I właśnie tu w sukurs przewoźnikom przychodzi rewolucyjny i oczekiwany przez branżę transportową cyfrowy protokół zdawczo-odbiorczy i zdalne zgłaszanie szkód.
By poznać szczegóły zapraszamy na webinar: Cyfrowa rewolucja w inwentaryzacji floty – cyfrowy protokół zdawczo-odbiorczy i zdalne zgłaszanie szkód
❗SPOTKANIE ONLINE: 17 marca 2022, start godz. 11:00
LINK do rejestracji
Utworzona: 2022-03-14