Po jej ponownym otwarciu, pojazdy ciężarowe zmierzające do Eurotunelu oraz do portu w Dover, na skrzyżowaniu 8 będą kierowane na nitkę M20 w kierunku wybrzeża w ramach operacji Brock. Oznacza to, że wszystkie ciężarówki przewożące ładunki przez port w Dover lub Eurotunel, muszą czekać na swoją kolej na wydzielonej części autostrady M20. Pojazdy zmierzające do Eurotunelu powinny dołączyć do kolejki na pasie 1, a te jadące do portu w Dover do kolejki na pasie 4. Nie będą już wydzielone pasy zielone/szybkie.
Na M20 będzie ustawiona ruchoma bariera betonowa, natomiast ustalenia dotyczące lokalnego transportu towarowego oraz ruchu innych pojazdów pozostaną bez zmian. Zastosowanie kontrapasa umożliwia utrzymanie ruchu na autostradzie w obu kierunkach na autostradzie, podczas gdy samochody ciężarowe zmierzające do portu będą czekać na nitce w kierunku wybrzeża, dopóki nie pojawi się możliwość wjazdu do portu w Dover, do Eurotunelu lub na teren placówki kontroli granicznej w Sevington.
❗ Wszyscy przewoźnicy, niezależnie od portu, do którego się kierują, powinni posiadać wynik testu na obecność koronawirusa, pozwolenie na wjazd do Kentu i upewnić się, że wszystkie przewożone przez nich towary są „gotowe na przekroczenia granicy” przed wjazdem na teren hrabstwa Kent.
Utworzona: 2021-03-17