Co oznacza koncepcja Van ProCenter?
Van ProCenter oznacza nie tylko wyższy standard. To także obecny w każdej takiej placówce zespół wyszkolonych ekspertów, gotowy, by zapewnić klientom najlepszą możliwą obsługę w zakresie pojazdów dostawczych mówi René Achinger, dyrektor zarządzający Mercedes-Benz Vans w Polsce.Więcej ekspertów – Van ProCenter to zespół wykwalifikowanych sprzedawców w obszarze samochodów dostawczych oraz specjalistów serwisowych, sprzedawców części zamiennych i doświadczonych techników. Ponadto na klientów czeka kompleksowe doradztwo w zakresie finansowania wybranego rozwiązania.
Większa dostępność – często zapracowani przedsiębiorcy nie mają możliwości załatwienia wszystkich spraw dotyczących obsługi floty w ciągu dnia. Napięty kalendarz przedsiębiorcy bywa bezlitosny. Z tego względu Van ProCenter oferuje wydłużone godziny pracy sprzedawców. Dzięki temu klienci biznesowi mogą liczyć na większą dostępność, a jednocześnie – minimalny czas oczekiwania.
Większa mobilność – w przypadku nagłych sytuacji każdy klient Van ProCenter może liczyć na dostęp do wynajmowanych i zastępczych pojazdów. Dzięki temu, w przypadku kumulacji zleceń i zapotrzebowania na większą przestrzeń ładunkową, specjaliści zapewnią odpowiednie wsparcie w zakresie wynajmu dodatkowych samochodów. Jest również możliwość skorzystania z opcji „door to door”, czyli odebrania od klienta pojazdu, a po zakończonej usłudze serwisowej dostarczenia go pod wskazany przez klienta adres.
Większy zakres serwisu – klienci Van ProCenter mogą w prosty sposób zamówić usługę serwisową, wystarczy jeden telefon. Ponadto naprawa szyb czy przechowywanie opon oferowane są w atrakcyjnych, stałych cenach. Bogata oferta serwisowa zadowoli każdego przedsiębiorcę.
Van ProCenter w praktyce
Klienci Van ProCenter, którzy odwiedzą salon oferujący ten standard obsługi, już na samym wstępie zauważą dużą zmianę, m.in. dodatkowe miejsca parkingowe dla pojazdów dostawczych. Po wejściu do salonu klient zostaje skierowany od razu do doradcy zajmującego się pojazdami dostawczymi. Bardzo istotną kwestią jest doświadczenie ekspertów, którzy w czasie rozmowy udzielają wszelkich niezbędnych informacji i pomagają rozwiać wątpliwości. Samochód dostawczy zostanie indywidualnie dobrany do potrzeb każdego przedsiębiorcy. Prezentację oferty ułatwi aplikacja mobilna na iPadzie oraz ekrany obok stanowiska. Dzięki temu klientowi zostaną zademonstrowane i wyjaśnione opcje, które pomogą przy wyborze odpowiedniego samochodu.Van ProCenter panuje przyjemna atmosfera – klient może usiąść ze sprzedawcą przy okrągłym stoliku i porozmawiać o oczekiwaniach i potrzebach. Przedsiębiorca zainteresowany kompletnym pojazdem może wybrać go spośród kilku wersji dostępnych na placu. Gdy samochód potrzebuje serwisu, Van ProCenter zapewni odpowiedni pakiet rozwiązań, który zminimalizuje przestoje w firmie i umożliwi codzienną pracę na niezachwianych warunkach.
Chcemy, żeby najwyższa jakość i standardy Mercedes-Benz Vans były dostępne na każdym etapie kontaktu z naszą marką. Krótko mówiąc, chodzi o to, żeby klient zainteresowany czy to zakupem, czy serwisem pojazdu dostawczego, miał zawsze zapewnioną najlepszą obsługę – podsumowuje René Achinger.
Gdzie i kiedy będzie dostępny Van ProCenter?
Standard obsługi Van ProCenter uruchomiło ośmiu dealerów w Polsce: Mercedes-Benz Wróbel Wrocław, Mercedes-Benz Sosnowiec, Auto Idea Łomianki/Warszawa, MB Motors Janki/Warszawa, Mojsiuk Szczecin, Auto-Studio Łódź, Sobiesław Zasada Automotive Kraków oraz Auto Frelik w Bydgoszczy. Do końca 2019 roku mają dołączyć do nich cztery kolejne salony.W Van ProCenter czeka na wszystkich klientów szeroka oferta samochodów dostawczych z certyfikatem jakości. Ponadto wszystkie modele mogą zostać przetestowane w ciągu 48 godzin w ramach jazdy testowej. Dodatkowe salony pojawią się wkrótce w głównych miastach w Polsce tak, by każdy przedsiębiorca miał dostęp do najwyższej jakości usług i kompleksowego doradztwa.