Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Jak wygląda jazda Volvo FH I-Save?

Utworzona: 2022-12-26


Krzysztof Majcherczyk, kierowca ciężarówki w Alegre, jest jednym z trzech kierowców w Europie, którzy mieli okazję wypróbować nowe Volvo FH z I-Save.

Jako zawodowy kierowca pracuje od 1996 roku, przejechał po szosie kilka milionów kilometrów i jak sam zaznacza, trzeba to lubić, bo inaczej to nie ma sensu. W jego przypadku ta praca, to tradycja rodzinna i zamiłowanie. Trasy nie są krótkie, ale z pewnością ciekawe, ponieważ dzięki nim można poznać różne zakątki świata i ich kulturę.

Volvo FH z I-Save towarzyszy mu od 6 miesięcy. Kierowca zachwala przede wszystkim przyjemność z jazdy jaką daje przyczepność. Porównuje nawet swoje odczucia z jej prowadzenia, do jazdy samochodem osobowym. Inteligentne systemy dają mu nie tylko poczucie bezpieczeństwa, ale i przyjemność z jazdy.

Do ulubionych

Komentarze (24)

kiero82
3 lat temu
Nie ma co się oszukiwać, ale powiedzmy sobie szczerze, że...
Volvo, to jest najlepszy silnik, jaki kiedykolwiek wymyślono.
W mojej karierze Jeździłem wieloma sprzętami, kabiny były idealnie dopasowane do kierowcy, ale silnika volvo, a przede wszystkim tego momentu obrotowego, nie dorówna mu tego żadna inna marka.
W marcu minie 20 scia lat, od kiedy zacząłem karierę kierowcy, ale wg mnie volvo zawsze było na miejscu pierwszym.
tago1
3 lat temu
Volvo je Volvo, gdyby tak tylko jeszcze kabinę miało troszku większą.
~I problem
3 lat temu
Ta.
Najwyraźniej nigdy nie jeździłeś scania
kiero82
3 lat temu
I problem
Też Jeździłem, ale to nie to samo.
Puchacz1
3 lat temu
Dodam parę szczegółów o których Krzysztof "tester" nie wspomniał.
Volvo FH 500 I SAVE, nalot ponad 80 tys km.
W tym czasie bez awarii.
Zacznę od zużycia paliwa.
Volvo poszło w dół, w porównaniu do poprzednika którym jeździłem (FH 500) nawet 3-4 litry na 100km mniej.
Programy.
Ekonomiczny, normalny i jazda "górska".
Trzeba umieć z tego korzystać.
Program "ekonomiczny" to nic innego jak "odkrycie" Volvo tego co kierowcy w dawnych PKSach jeżdżący Autosanami, Jelczami itp wiedzieli 50siąt lat temu.
Jazda na "luzie" jest ekonomiczna:) :) :)
Spalanie max (jednostkowe) na "ekonomiku" pod górę na 12tym biegu około 65l/km, to mniej niż poprzednik o parę litrów na 100km, z wykorzystaniem mocy i momentu obrotowego.
Prowadzenie i trakcja bez zmian- bardzo dobra.
kabina
Trochę nieszczęśliwie umiejscowiony tablet z danymi komputera, radia itd.
Zmieniona "klamka" do zmiany biegów, to in plus.
Dorzucili cienki materacyk na łóżko by tak się nie odgniatało.
I me pytanie.
Kiedy Volvo wyautuje hałasujące ogrzewanie postojowe z lewego schowka?
Czasem praca tego ogrzewania jest dość hałaśliwa i uciążliwa.
Ale idzie przywyknąć do "ciasnoty" i innych mankamentów, bo to VOLVO!
Zobacz cały wątek
FIRMOWY SPOTLIGHT
Księgowy online


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY, OPINIE i RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels