Nasza firma zatrudnia około 3000 kierowców, którzy dzień i noc pełnią rolę niewidzialnego bohatera. Choć każdy widzi ciężarówki jeżdżące po drogach, niewiele osób zdaje sobie sprawę w pełni sprawę jak ważną rolę odgrywają w ich życiu. Jeżdżąc pełnimy ważną misję. Chcemy to pokazać powiedział Peter Appel, dyrektor zarządzający Simon Loos.Kampania jest skierowana nie tylko do społeczeństwa, ale jest także formą docenienia kierowców firmy.
W ten sposób chcemy pokazać naszym kierowcom, jak są dla nas ważni. Zależy nam na tym, aby naprawdę czuli się jak superbohaterowie i byli dumni z tego, co robią dodał Peter Appel.Firma Simon Loos rozpoczęła działalność 80 lat temu jako mała firma rodzinna i wyrosła na jedną z wiodących firm transportowych i logistycznych w Holandii. Obecnie posiada 1400 pojazdów i zatrudnia ponad 3200 pracowników w ponad 60 oddziałach.
Co myślicie o tej kampanii? Czy faktycznie dzięki niej społeczeństwo jest w stanie docenić pracę, jaką każdego dnia wykonują kierowcy zawodowi? Zachęcamy do komentowania.