Utworzona: 2021-12-11
Czas oczekiwania dla kierowców ciężarówek w Nadlac musi zostać skrócony
Utworzona: 2021-12-11
Utworzona: 2021-12-11
UNTRR wzywa do podjęcia pilnych działań w celu skrócenia czasu oczekiwania, zwłaszcza na granicy Rumunii z Węgrami i Bułgarią.
UNTRR wzywa do podjęcia pilnych działań w celu skrócenia czasu oczekiwania, zwłaszcza na granicy Rumunii z Węgrami i Bułgarią.
Tylko dla zalogowanych
Dostęp do niektórych tekstów zarezerwowany jest tylko dla posiadaczy kont w etransport.pl
FIRMOWY SPOTLIGHT
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
A1 w kierunku granicy zablokowana – poważny wypadek motocyklisty i awaria śmigłowcaCastrol wprowadza oleje o niskiej lepkości HTHS do wymagających silników wysokoprężnychITD w ogniu oskarżeń: Główny Inspektor dementuje i zapowiada walkę o reputacjęDKV Mobility wprowadza nowe urządzenie do poboru opłat drogowychMSZ o wizach dla kierowców: specjalna pula na Białorusi, brak priorytetowej ścieżkiPrzewóz z uchybieniami formalnymi. Kaucja 18 tys. zł od tureckiego przewoźnikaA2 z utrudnieniami - opóźnienie otwarcia węzła Poznań Luboń i objazdy dla transportuUtrudnienia dla ciężarówek między 13 a 20 sierpnia - zakazy, kraje i godziny obowiązywaniaA1: zderzenie ciężarówek i busa, trasa zablokowana w obu kierunkach11–14 sierpnia: nocne przerwy w ruchu w tunelu Fréjus
NASZE WYWIADY, OPINIE i RELACJE
II kwartał na giełdach: wzrost zleceń, obawy o III kwartałNadawcy chętni do zawierania kontraktów, a stawki za transport ani drgną...Naszym celem jest maksymalizacja dostępności pojazdów i minimalizacja czasu ich przestojuJak kierowcy ciężarówek tracą najwięcej paliwa – i jak temu zapobiecPolski transport zatrzyma się bez kierowców z zagranicy?Kiedyś to była robota. Teraz? Z roku na rok gorzejKierowcy doceniają wygodę w kabinie, a przewoźnicy efektywność i niskie kosztyCzego nie uczą w szkołach jazdy? Błędy, które irytują zawodowców i paraliżują ruch na ekspresówkachTransport taaaakich zbiorników bez użycia dźwiguWymiana tachografów dopiero na półmetku. Będzie ponowne oblężenie warsztatów?Marże są za niskie, aby transport sam mógł sfinansować transformacjęDla kierowców ciężarówek jedyna słuszna prędkość to 90 km/h – bez względu na drogę i ruchCiężarówką w świat, motocyklem na tor – historia kierowcy i amatora żużlaSą propozycje, nie ma zainteresowania. Przewoźnicy nie wierzą w deregulację?Nie wyjadę już za granicę. W Polsce można pracować godnie i dobrze zarabiać