Utworzona: 2017-10-14
Życie kierowców ciężarówek to nowoczesna niewola
Utworzona: 2017-10-14
Utworzona: 2017-10-14
Coraz więcej mówi się w Brukseli o problemie taniej siły roboczej z Europy Wschodniej. Jednak wiele osób uważa, że zmiana przepisów nie rozwiąże problemu.
Coraz więcej mówi się w Brukseli o problemie taniej siły roboczej z Europy Wschodniej. Jednak wiele osób uważa, że zmiana przepisów nie rozwiąże problemu.
Komentarze (252)
~pks poland 8 lat temu | Bardzo dobrze napisane. |Polacy pracujący w systemach 4, 5, 6 /1, 2 tygodnie to też często ludzie wyglądający jak buszmeni o zachowaniu rodem z dżungli. Takie systemy generują całą patologię w tym sektorze, bo co można robić tyle czasu w klatce 2/2m. |
~COYOT 8 lat temu | Niech zrobia godne warunki do spedzania pauzy na parkingach itp. BRUCARGO w BRUKSELI obok lotniska to jest dramat. Zero prysznica, jest tylko toaleta czynna od pn-pt do 19 i tyle a obok stoi zapchany smierdzacy toi toi. Ciapate maja lepsze warunki niz my kierowcy no bo oni sa ludźmi a my to juz chyba nie. |
pawel744
8 lat temu | A ja myślę, że ci wyglądający jak buszmeni wyglądają tak bo tak im dobrze. I myślę że każdy tu obecny dobrze o tym wie... Co nie znaczy że nie mogłoby być więcej pryszniców ale "buszmeni " i tak by wszystko do domu wieźli :) |
~kiero 8 lat temu | Sami się na to godzicie, więc nie narzekajcie. Kto dziś jeździ w systemach 3/1, lub podobnych. U Niemca bez problemu można znaleźć taką pracę (3/1) za 2200-2500 netto miesięcznie, nawet bez znajomości języka niemieckiego. |
~... 8 lat temu | skoro są chętni na tego typu prace i systemy minimum kilku tygodniowe... |
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.