Utworzona: 2015-08-07
Używając magnesu oszukujesz tachograf i kogo jeszcze?
Utworzona: 2015-08-07
Utworzona: 2015-08-07
Oszukujesz siebie, kolegów oraz innych legalnie działających przedsiębiorców.
Oszukujesz siebie, kolegów oraz innych legalnie działających przedsiębiorców.
Tylko dla zalogowanych
Dostęp do niektórych tekstów zarezerwowany jest tylko dla posiadaczy kont w etransport.pl
FIRMOWY SPOTLIGHT
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Nowy eActros 400 z wygodną kabiną i mocnym napędemRumunia bije rekordy w transporcie drogowym32 tys. km bez awarii ogniw. Toyota potwierdza niezawodnośćCzescy celnicy unieruchomili rumuńską ciężarówkę i zmusili przewoźnika do zapłaty mandatówKoniec z patologiami w podwykonawstwie? Kierowcy i przewoźnicy razem przeciw nadużyciomKontrole graniczne z Niemcami i Litwą przedłużone do kwietnia 2026 r.Polacy chcą pracować krócej, ale nie wszyscyAustria: nowe nocne zakazy dla ciężarówek obowiązują do 17 październikaTrucks & Machines – nowe wydanie już dostępne!Czechy: od 2 października całkowite zamknięcie autostrady D8
NASZE WYWIADY, OPINIE i RELACJE
K-MAX Gen 3 - opona, która ma dać przewoźnikom realne oszczędnościSamodyscyplina i samodoskonalenie - to cechuje najlepszych kierowcówSOLUTRANS 2025: z rozmachem o innowacjach i transformacji transportuKiedy wreszcie e-CMR stanie się standardem?II kwartał na giełdach: wzrost zleceń, obawy o III kwartałNadawcy chętni do zawierania kontraktów, a stawki za transport ani drgną...Naszym celem jest maksymalizacja dostępności pojazdów i minimalizacja czasu ich przestojuJak kierowcy ciężarówek tracą najwięcej paliwa – i jak temu zapobiecPolski transport zatrzyma się bez kierowców z zagranicy?Kiedyś to była robota. Teraz? Z roku na rok gorzejKierowcy doceniają wygodę w kabinie, a przewoźnicy efektywność i niskie kosztyCzego nie uczą w szkołach jazdy? Błędy, które irytują zawodowców i paraliżują ruch na ekspresówkachTransport taaaakich zbiorników bez użycia dźwiguWymiana tachografów dopiero na półmetku. Będzie ponowne oblężenie warsztatów?Marże są za niskie, aby transport sam mógł sfinansować transformację