REKLAMA

Combi Ronge Lubeck
ID: 96761

odnosnie tej firmy, umowa trefna. każa przeginac tarcho, kierowcow traktuja jak mużynow. nie licza sie z niczym i z nikim, pelna rotacja... i tp. za chorobowe nie chce placic. jednym slowem kibel.

~50 groszy
*.2.215.pool.telefonica.de

Posty (122)

~LKW fahrer
2015-09-27 09:31:07
co za dno Polacy zaczynaja zachwywac sie jak Rumuni i bulgarzy zero szacunku dla samego siebie 1400 euro u niemca, to kpiny.

1

~sid
2015-09-27 10:32:10
ga -problem w tym ze nie ma do czego w tej polsce wracac...

1

~kierowca
2015-10-15 20:12:37
A właśnie że w Polsce jest do czego wracać za 3 na 1 już lekko można zarobić 6 tys. i nie trzeba swoim samochodem jeździć robota w combi spoko tylko kasa mała

1

~kierowca 21
2015-10-20 22:22:39
szefie combi podnieś kierowcom kase bo tracisz ich szybciej niż zdobywasz a miałeś naprawde bardzo dobrych ludzi

1

~kierowca 21
2015-10-20 22:24:28
combi to dobra firma tylko za dużo w niej o jednego niemca, D" (chytrusa)

1

~hannover
2015-10-21 05:01:00
kolego fahrer mam dużo więcej i śpię codziennie w swoim łóżku jak znasz niemiecki to spokojnie za 3 tyg w budzie zarobisz 2 tyś

1

~Pracownik
2015-11-05 20:41:15
Pani Kasiu czemu pani tak klamie

1

~C&R
2015-11-23 20:04:50
Panowie i koledzy z Combi. Szykujemy panu D -Szefowi niespodzianke w formie procesu zbiorowego przeciw wyzyskowi. Wszystkim zainteresowanym udziele info pod numerem telefonu 004915214028739

1

~Fahrer
2015-11-24 09:10:52
I jak petycja?poszla juz do lubeck?a ci wtajemniczeni to pewnie z podkarpacia?hahaha

1

~d... wid
2015-11-26 08:09:18
tej, hanower, czy jestes karakanem co nie traktuje pracy na serio a zeby byc slyszanym to wysoko rece podnosi?

1

HLXX1300
2016-02-19 19:11:12
Co tak cicho na forum?? Widać że obietnica rychłej podwyżki przyniosła skutki wszyscy są zadowoleni.

1

ZielonySlask
2016-04-05 14:06:39
Firma RZ Logistics z Luebeck to te same firmy?

1

~HLXX1300
2016-04-06 13:43:02
RZ czyli Ronge logistic. Kiedyś to była jedna firma Combi Ronge, ale wspólnicy sie nie dogadywali i kazdy działa na własną rękę. W RZ system 4 na 1 ale tacha nie ma. Masz wszędzie zdążyć i o nic nie pytać jak by co szef podobno wszystko płaci. W combi sie wyleżysz na śmieciowej umowe a Katarzyna okłamie cie na każdym kroku. Generalnie nie polecam.

1

~HLXX1394
2016-04-07 05:27:47
ZA 300 EURO MASZ LINKĘ GWARANTOWANĄ KASIA BIERZE W ŁAPĘ I MASZ.

1

~Fahrer
2016-05-06 08:47:17
Co sie przejmujecie. Romki juz w firmie pracuja wiec Polacy stana sie zbedni i za drodzy.

1

~Hlxx
2016-06-16 12:03:18
Co taka cisza nikt już w Combi nie gada po Polsku

1

~Zonka999
2016-08-25 23:48:38
Witam. A jaak z wyplatami w kombi. Bo moj maz juz prrzejezdzil 3tygodnie. Tydzień siedzial w Domu. Wyjechal z nowu. naa 3tygodnie. A wyplata. -ciisza ani widu sni slychu. Kiedy byly przelwy. ?

1

~Były
2016-09-09 08:05:13
Nie polecam pracy w tej firmie. Pensja marna - płacą jak w Polsce, żadnych dodatków, umowę dostaniesz jak będziesz miał szczęście i to śmieciową (a podobno od grudnia mają zmienic na jeszcze gorszą?!), obrywają za wszystkie usterki i wszystko co sobie wymyślą. Jedynie płacą w terminie.

1

~E. B
2016-10-04 09:22:13
Czy coś się zmieniło w combi?Proszę o aktualne opinie.

1

Killer82
2016-12-12 11:38:59
pracowałem w Combi 2 i pół roku, umowy można powiedzieć jakieś fikcyjne, będąc na chorobowym za 6 tyg nasz pseuda szef zaproponował 600 Euro, urlopy w wymiarze 15 dni rocznie też wypłacane z wielką łaską i szukaniem możliwośći obciążenia kierowcy za wszystko co tylko możliwe. Dopiero to na spokojnie widać jak już się opuści tą chorą firmę... Stanowczo odradzam, jest teraz na prawdę wiele firm na Niemczech, i wszędzie potrzebują kierowców. A tutaj niech jezdzą Rumuni, w których pseudo szef tak bardzo zawierzył... Pozdrawiam i zyczę powodzenia.

1

~PIES
2016-12-13 16:32:54
potrąca z wypłaty co chce, kiedy chce i jak chce. zero szacunku do kierowcy. stanowczo odradzam

1

ese
2016-12-13 16:38:51
~PIES
2016-12-13 16:32:54 potrąca z wypłaty co chce, kiedy chce i jak chce. zero szacunku do kierowcy.. "_

No w to to chyba niemożliwe by ktoś uwierzył. To nie w zagranicznej firmie takie rzeczy
~Piotr
2016-12-13 20:22:58
U dojcza to norma.

1

~Pracownik
2016-12-27 14:19:13
Szkoda firma jak firma robić trzeba ale Caryca KATARZYNA bierze w łape 300 euro dużo ludzi już tam tak robi szkoda gadać powinni ją już dawno wy*

1

~Bandzorno
2016-12-27 23:03:58
To koledzy nie warto isc do combi? Ze szwagrem szukamy roboty ale nie chcemy z jednego dziada do drugiego poleciec. Robie na lorach niedaleko WOB ale u zlodzieja co okrada pracownikow.

1

ese
2016-12-28 00:52:07
WOB to aby nie Wolsfburg?? A jeśli, to przecież Niemcy. Prawdziwa Zagranica. Więc niemożliwe by ktoś kogoś okradał.

-2

~piotr
2016-12-28 12:23:50
esse czy ty nie masz ambicji już nie można czytac twoich głupawych komentarzy typu, niemiecka firma tez niedobra niemożliwe żeby niemiec okradał, masz cos z garami wszędzie się wcinasz wąt z tego forum d, e, bi, l, uu
~Bandzorno
2016-12-28 23:30:51
No nie stety ese ma racje!! Niektore firmy wrecz ruchaja polskich kierowcow bez mydla!! Bo ktos powie w dojczland super zarobki i praca a ty masz robic jak bialy muzyn i sie nie odzywac. Tylko zostaje zglaszac takich pseudo szefow

2

~kier
2016-12-29 01:45:35
PANIE WESE... Z POD POZNANSKIEJ WSZI TO TY? TOBIE TO W ZADNEJ FIRMIE NIE PASOWALO. WSZEDZIE TYLKO SPRAWY BYS ZAKLADAL PO ODEJSCIU. A PRZEZ TELEFON TAK PIEKNIE FIRME ZACHWALASZ PRZED KOLEGAMI. POPRZEDNIE WSZYSTKIE SA NAJGORSZE. PRZECIEZ COMBI TO BYLA SUPER FIRMA Z TEGO CO MOWILES??? O CO TUTAJ CHODZI??? UHUHUHU. HUHUHA HUHUHA ALE TA ZIMA SLABA!!!
~kier
2017-01-06 23:04:00
WESE... A TAK NAPRAWDE SEWE... ODEZWIJ SIE. NAPISZ JAK TO JEST SUPER W TWOJEJ NOWEJ FIRMIE. W POZNANIU BYLO ZLE, W SWAJU ROWNIEZ NO I W KOMBI. A JAK TERAZ W NOWEJ??? LEPIEJ CZY Z DESZCZU POD RYNNE POSZEDLES?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 54.237.183.249

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2020
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels