ID: 89427
biedronka skarbimierz, czy ktos jezdzi?
ID: 89427
ID: 89427
mobilki, czy ktos z Was jezdzi dla Biedronki w Skarbimierzu k. Brzegu? jak tam jest, da sie cos normalnie zarobic? jaki czas pracy? pozdrawiam
mobilki, czy ktos z Was jezdzi dla Biedronki w Skarbimierzu k. Brzegu? jak tam jest, da sie cos normalnie zarobic? jaki czas pracy? pozdrawiam
~driver*.186.116.30.ipv4.supernova.orange.pl
*.186.116.30.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (8)
~damian | Poszukujmy kierowców na DC Skarbimierz, kategoria C, oferujemy pewną pracę i pewne zarobki, szukamy również skoczka na weekendy, pytania proszę kierować pod nr tel. 510659844 email: demso@wp. pl | |||
~dizel | Po ile godzin tam się jeździ, czy to prawda, że jak jeździcie na Wrocław to po mieście jeździcie na OUT? | |||
MefistoDevil
| Czy ktoś posiada numer kontaktowy bądź email do przewoźników poszukujących kierowców kat C? ?? | |||
~księciuniu | Praca w tym centrum na stanowisku kierowcy, a zwłaszcza u dziada Kaniewskiego to wyzysk. Jego przyboczne przy*sy damianek i mareczek to małe c*ki. | |||
~Damiannn | Bardzo wielu moich znajomych tam jeździło z okolic Grodkowa i już żaden nie jeździ. Z mojej dawnej miejscowości czterech drajwerow tam pracowało, ale nie wiem czemu rzucili robotę. | |||
~dizel | Damian o jakim przewoźniku piszesz? | |||
~skopiowane z innego wątku | 2. Urlopy - brak dodatkowych pracowników aby mogli pracować za pracownika na urlopie - to dokładanie pracy innym aby ktoś mógł iść na urlop. Praktycznie to pracownik sam odpracowuje swój urlop. Jeżeli w ogłoszeniu o pracę jest umowa, że 3 tys do ręki - to dlaczego za urlop jest płacone od kwoty z umowy (najniższa krajowa) a nie od kwoty z ogłoszenia? Dlaczeg o nie ma zatrudnionych dodatkowych kierowców aby mogli pracować za tych co są na urlopach i zwolnieniach lekarskich? 3. Kolejki na zwrotach. Ile godzin marnuje pracownik stojąc w kolejce? 4. Telefon do Planowania z problemem na sklepie, naczepą itp. - nie odbierają w godzinach kolejek na zwrotach i nie tylko. Parodie zza biurka: Zbiórki kontenerów po sklepach gdzie wjechać można tylko przed otwarciem sklepu rano bo później parking pełen klientów. Zbiórki makulatury. Przerzuty towaru spakowanego na łapu capu: towar wystaje poza eurówkę co nie ma jak go ustawić na naczepie i wjazdy na drugi sklep z przerzutem przez pełne parkingi osobówek. Dostawy, że 2 auta na jedną godzinę bo jeden normalnie a drugi z łączenia lub przerzut. Dostawy w odwróconej kolejności. Zamiast jako pierwszy sklep gdzie zawsze można podjechać to wysyłają odwrotnie gdzie trzeba czekać do zamknięcia sklepu aż parking się opróżni. Kierowca poczeka ma czas! Na ulicy na zakazie, powodując zagrożenie bezpieczeństwa! W razie wypadku to Kierowcę zamkną przecież nikt mu tam stać nie kazał! Brak odbioru zwrotów przez kilka dni pod rząd bo albo zakaz odbioru makulatury i folii. Masakra z miejscem aby zdjąć dostawę. Wywożenie wszystkiego na zewnątrz z magazynu - czas godzina zmarnowana, teren nierówny, wózek się zawiesza itp. 5. Pupilek, Cukiereczek - ile km jeździ średnio ciągnik, ile km poszczególny kierowca na ciągniku, ile przepinek ma dany kierowca, czy każdy zaczyna nockę dopiero nad ranem, czy windowania a rampy itp? cdn. | |||
~roman | tak |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz