ID: 87007
~neresident 2013-11-10 18:13:36 | Nic | |||
wrocek13
2013-11-10 18:58:00 | dziwne to forum gość pyta o cody a de*ile piszą o swoich usterkach co za matoły. A Ty kolego wymień filtry paliwowe i wyczyść odstojnik paliwa i po sprawie i. Teraz kierowcy tylko narzekać potrafią i gówno się znają na autach. | |||
wrocek13
2013-12-15 21:09:16 | a mi sie pali EDC 00094 | |||
~szefo 2013-12-16 15:22:17 | pompka paliwa | |||
~gigant 2013-12-16 16:13:54 | filtr paliwa do wymiany 00094 i bedzie po sprawie, | |||
wrocek13
2014-01-01 18:49:22 | dzięki gigant wiedziałem ale nie bylem pewny jutro wymieniam | |||
Dunkan
2014-02-08 17:45:52 | Witam może ktoś coś poradzi. U mnie także wystąpił problem z MANem TGA 440 2007 r euro 5 skrzynia manualna. Pod ciężarem (załadowany) wyświetla się błąd EDC 03779-01 i kontrolka (dymek) od Ad blue wyświetlają się jednocześnie. Wymieniłem wszystkie wtryski paliwa i zawór DBV Servisy rozkładają ręce nie wiem już co robić?Może miał ktoś taką sytuację? | |||
~el fuego 2014-02-08 18:37:48 | Opiszę swoje dwa przypadki, może się komuś przyda (MAN TGX 18. 440, rok 2008, euro 4) 1. Brak mocy pod obciążeniem do ok 50-60%, bez dymienia i innych objawów (wyskakuje tylko błąd "uszkodzenie sterownika silnika". Gasisz, odpalasz motor i jest ok, a za chwilę dajesz mocniej na gaz i to samo: po testach wtryski ok i zawór bezpieczeństawa (wysokiego ciśnienia) na rail'u ok - diagnoza: pompa do wymiany i auto jak nowonarodzone:) 2. Błąd "uszkodzenie sterownika silnika" przy mocnym dodaniu gazu jak i przy ujmowaniu gazu - diagnoza: najczęściej zapchany filtr separatora (profilaktycnie wymiana obydwu filtrów paliwowych i problem znika) Jedna rada: zawsze warto zapamiętać stan licznika kiedy błąd pojawia się po raz pierwszy wtedy można z komputera w menu "Diagnoza" zczytać kod błędu wg stanu kilometrów. To ważne, bo niektóre błędy mniej poważnych usterek zmieniają status z "aktiv" na "passiv" czyli nieaktywny, a jak wyświetli się w międzyczasie kilka innych, które pojawiają się i znikają to użytkownik nie wie o który chodzi:) Najprościej zczytać kod i skontaktować się z serwisem, obsługa od ręki sprawdzi i przynajmniej przybliży o co może chodzić. Pozdrawiam. | |||
~marektra 2014-02-08 18:40:05 | Pompa wysokiego ciśnienia, 100 procent. Miałem to samo. | |||
tataLeona
2014-02-08 20:21:29 | Ja powiem tak, wtryski albo masz używki albo z 430 zamontowane albo jakiś paściasty zakład je regenerował. Przy walniętej pompie auto by było trzeba pchać i by gasło pod obciązeniem. Błędy które podajesz są związane tylko i wyłącznie z wtryskami. Wtrysk na Boshu przy zdaniu starego to teraz 800 zł brutto nie warto się *lić u p. Heńka lub jakiś Tadzio Dizel Serwis Max. Wystarczy że wybulisz 150 zł i na diagnostyce wyjdzie dokładnie watrości przelewowe wtrysków będziesz widział dawkowanie i wiedział ile leją za dużo. Wiem co mówie nie jednego Mana miałem. Przyczyną twojego problemu jest tylko i wyłącznie paliwo z DU P Y. Miałem 5 Tga w jednym po jakiejś gów... stacji na pomorzu poszły po 1 trasie przy 400tyś. Pozostałe śmigają dalej, wtryski zaczynają delikatnie lać w okolicach 650 tyś ale nie wyskakują wtedy błedy. Nie bądz głupi i nie naprawiaj tego tam gdzie taniej bo wyjdziesz na tym jak zabłocki na mydle. Wstaw na warsztat po diagnostyce i wyślij kurierem wtryski do Bosch Transbud Nowa Huta. Po 3 dniach wracają sprawne z gwarancją na 2 lata którą można realizować w każdym serwisie Bosch w europie. |