Pruszyński Łapy
ID: 81288

Proszę o opinie o tej firmie. Dziękuję

~adex
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (26)

~zyber
2013-04-15 15:43:20
auta ma nowe, robota jak to na wschodzie, polska - zachod, zachod - rosja lub bialorus. Jezeli chodzi o place to tragedii nie ma, choc mogloby byc lepiej (rekompensuja to zadbane nowe auta)
~Ano
2013-08-07 13:16:41
Argument nowego taboru to tylko zysk dla właściciela, bo mniejsze koszty napraw ma. Co z tego ze auta zmienia co pare lat, jak płacąc kierowcy % od frachtu odejmuje 300-400euro od faktycznej stawki. Bo kto o zdrowych zmysłach bierze meble z 2-3 miejscami rozladunku za 1000euro i 1400km + pusty dojazd? Ale zawsze to kierowca 40euro mniej dostanie
~Badoo
2013-08-08 01:40:56
Cześć @Ano Kiedy jeździłeś? Czerwiec?

Wiadomo wszem i wobec, że zleceniodawca za rozładunek mebli daje min 100euro przy 1 miejscu rozładunku. Co z tą kasą się dzieje wiedzą tylko psiewoźniki.

Ale do rzeczy...

Ja miałem okazję w tej firmie pojechać na zastępstwo. Umowa zlecenie na min krajową. Ale ogólnie stawka za km netto 35gr.
Trasa ogółem 4800km, 1 przerzut w PL, załadunek na Niemcy (te wspaniałe meble), 3 miejsca rozładunku mebli w DE, załadunek na FR, rozładunek we Francji i załadunek na PL.

Na moje pytanie "jaka stawka dla kierowcy za rozładunek mebli?" w odpowiedzi dostałem: "Nie rozumiem"

Ok, zadania wykonane, rozładunki, załadunki, przelewanie paliwa z agregatu (niepotrzebne bo po 10 min okazało się, że i tak trzeba tankować zaraz pod korek), odprawach celnych... Pojechałem na bazę.

wyznaczono mi kolejną trasę na następne kółko, bez zapytania czy mam czas (nie byłem etatowym pracownikiem przecież)

Niestety nie miałem go.

Podsumowanie: 4800km, 12 dni, weekend w DE, rzetelnie wykonana robota bez strat w sprzęcie i paliwie.

Z obiecanych pieniędzy dostałem 1243zł. Nie chciałem się użerać o to co mi się należało.

Ocenę zostawiam czytającym. Dokładnie czytajcie umowy, wszystkie ustalenia koniecznie na papierze.


PS

Po kilku dniach telefon: "to ty oberwałeś błotnik w koniu?", "Nie nie ja, sam odpadł, był przykręcony na blachowkręty... "
PawelPrusz
2014-04-23 10:39:23
Badoo dobrze Pana pamietam i Panska sytuacje. Nie bede juz pisal jak dobrze orientuje sie Pan w cenach za dany fracht. Jezeli chodzi o wypowiedz na temat Pruszynski Transport to jest ona malo rzetelna i nie wiele jest w tym prawdy co Pan napisal.

Sprostowanie Panskiej wypowiedzi:
W firmie jest wiekszosc nowych aut, co za tym idzie wiekszy komfort dla kierowcy, ale też odpowiedzialność za sprzet (Panie Badoo !!), jeszcze nigdy nie zauwazylem zadnego "blachowkreta" w jakim kolwiek z naszych aut.
Ponadto kolejny wyjazd byl konsultowany wraz z Panem telefonicznie gdzie padla odpowiedz: "Tak z chęcia pojade". Po otrzymaniu zlecenia na biurko telefon od Pana Badoo: "mam stala prace nie potrzebuje umowy zlecenia" - ktora sila rzeczy jest sprzadzona by kierowca sprawdzil firme, w ktorej ma zamiar pracować, a także byśmy my mogli sprawdzić rzetelność danego kierowcy.

Jezeli chodzi o typ pracy to kazdy na tym forum wie, że rynek wschodni juz sie konczy, zatem praca w firmie opiera się w tej chwili w 90% na rynku zachodnin (wchodza w to tzw przerzuty).

Placa i praca :) Prosze najlepiej zasiegnac opinii tych ktorzy pracuja w tej firmie 3, 4, 6 a nawet 10 lat.

Pozdrawiam,
Pawel
~Karlup22
2014-04-29 16:42:20
Siemka Paweł. Pozdro z norwegi -:)
~lubiący browara
2014-04-29 20:07:55
to co napisał PawelPrusz to jest jedna wielka ściema !!! Auta mają w miarę nowe ale to jest zasługa tym wędrownisią co tam pracują, bo normalnie myślący człowiek to za 4000 pln nie będzie siedział miesiąc czasu w budzie, a tzw tubylcy to tą firmę omijają szerokim kołem !!!
~lubiący browara
2014-04-29 20:19:27
dodam jeszcze że magnez to rzecz ŚWIĘTA !!! a za wpadkę płaci kierowca !!!
~Pawel_
2014-04-30 11:59:33
czesc, Karlup, rowniez pozdrowienia. Jeszcze raz napisze odnoszac sie do wpisu "lubiacy browara" po samym nicu widac, ze jestes tchorz, pijak i w dodatku analfabeta (wroc do podstawowki zalap ciut wiedzy na temat poprawnej pisowni).
Co do placy prosze pytac sie kierowcow, ktorzy tutaj pracuja. A co do Magnesu, to gdzie chcesz go zalozyc? Chyba na wlasnego...
~lubiący browara
2014-05-02 22:06:09
do-Pawel według mnie to ty masz braki w wykształceniu bo jak przychodziła jesień to was wymywało na rozlewiska Narwi i dopiero latem wracaliście kajakami do tej swojej zagrody i to tobie wtedy brakowało czasu na pobieranie nauki w SP nr 2 !!!
~lubiący browara
2014-05-02 22:13:03
do=Pawel a co dotyczy kierowców to tam nie ma z kim rozmawiać !!! jak nie wędrownisie to psychicznie chorzy !!! nie wspomne o WASYLU !!!
~poczatkujacy
2014-08-12 13:08:46
za trzy chiszpanie w podwojnej zaplacil 1200 i powiedzial ze na wiecej go nie stac dodam ze bylem początkujacy a jazda na magnesie to norma
~SzybkiT
2014-09-10 14:07:55
Witam.

Nie polecam tej firmy. Radzę omijać szerokim łukiem.
Obcinają kierowcom stawki za fracht. Doszukują się rzeczy, które nie miały miejsca, aby obciążyć kierowcę. Załadunek, rozładunek na zachodzie leży w kwestii wiadomo kogo.. chociaż za to nie zobaczy "złamanego grosza" Nie wspominając o dużym braku poszanowania wobec kierowców, pasują im kierowcy, którzy za dwutygodniowe "nasuwanie" dostaną sumę adekwatną według nich aż 1200 zł. Rotacja kierowców bardzo duża, ponieważ nikt o zdrowych zmysłach nie da sobie dmuchać w kaszę. Właściciel sam telefonuje do kierowców, do których pozyskał kontakty i naprasza się o pracę własnie u niego ( co mówi samo za siebie ) - może się to zdawać śmieszne i niedorzeczne, ale sytuacja prawdziwa. Właściciele stają się agresywni, kiedy kierowca domaga się o swoje pieniądze poprzez obelgi a nawet rękoczyny.

Ogólnie firma dorabia się na kierowcach płacąc im krocie, które nie są adekwatne do wykonanej pracy. Chamstwo i prostactwo.

Także nie dajmy sobą pomiatać przez takie stawki i brak poszanowania.
~Były pracownik
2015-01-31 02:18:02
Szybki potwierdzam to co napisałeś. Firma totalne dno. Obcinają frachty, jeżeli się o coś upomnisz to odrazu krzyki i wyzwiska. Flota w miarę nowa i zadbana ale atmosfera i pieniądze marne. Szczerze odradzam, szkoda czasu.
~waldek
2015-05-17 13:38:08
Odwieżam, jakies nowe opinie?
~kUc
2015-05-20 15:12:53
glownie przezuty, dobre auta, diety, kasa ok, idzie sie dogadac
~Obcy
2015-07-08 01:03:58
no i?
~Obcy
2015-07-08 01:11:29
To ja (Badoo) pozwolę odpisać i sprostować Pański wpis, panie Pawle:
Carvalio
2015-07-08 01:15:47
1. Cyt. : Nie bede juz pisal jak dobrze orientuje sie Pan w cenach za dany fracht - twierdził Pan, że dostaje Pan gołe 1000e za meble, to ja twierdzę, że słabo Pan negocjuje ze spedycją.
2. Cyt. : jeszcze nigdy nie zauwazylem zadnego blachowkreta w jakim kolwiek z naszych aut - moja skromna rada 8211; wyjść na plac i dokładnie obejrzeć błotniki w Volvo
3. Cyt. : -Ponadto kolejny wyjazd byl konsultowany wraz z Panem telefonicznie gdzie padla odpowiedz: Tak z chęcia pojade- 8211; nie, nie był konsultowany, bo nie była nawet znana data powrotu z obecnej trasy. Zresztą jeszcze w Polsce na załadunku mebli na pytanie - ile za rozładunek mebli w Niemczech - i po odpowiedzi w stylu - nie rozumiem pytania-, chęci nie było
4. W żadnej rozmowie nie twierdziłem, że nie zrobię przerzutu itd., zapytałem grzecznie ile za rozładunek mebli, na który to rozładunek nie umawialiśmy się, a tylko Szanowny Pan Paweł wspomniał, o ile pamięta jeszcze, że -może będzie trzeba trochę pomóc-
5. Na umowę zlecenie się zgodziłem, więc nie widzę powodów do pretensji cyt. :-nie potrzebuje umowy zlecenia- - ktora sila rzeczy jest sprzadzona by kierowca sprawdzil firme, w ktorej ma zamiar pracować-. Ja nie miałem zamiaru pracować na stałe, a jedynie pojechać w zastępstwie, tak jak się umawialiśmy. Tak więc i tu widać, że nikt się nie umawiał na następną trasę.
PS. Nowe samochody to są nowe, a nie 3-4 letnie 8211; to tak na marginesie.
~Pawel:)
2015-09-25 15:46:23
Czytam sobie czasami opnii kierowcow o innych firmach :) o kurde ludzie :) kazda firma to zlodzieje, i tzw PSIEWOZNIKI. de*ilizm, ale nadal czekam, az ktorys z tych de*ili sie ujawni, napisze swoje szanowne imie i nazwisko, pokaze jak naprawde jest twardy i ze nie boi sie swojej wypowiedzi. Pozdrawiam tych anonimow, zyjcie spokojnie...
~gosc
2015-09-25 19:44:05
w tej firmie jezdza po 7 tygodni po zachodzie a do domu jak dadza zjechać to 45 pauzy i znowu minimum 4 tygodnie w droge
~gość
2016-11-13 12:16:29
Witam!
Wypowiem się jako człowiek który pracował w tej firmie. W waszych wypowiedziach jest wiele prawdy jak i nie. Zarobki wynoszą prawie 1500 na konto i 45E diety, ale za granicą. za import export czy trasy po kraju dostaje się procent od frachtu i tu jest właśnie najwięcej kłótni i kombinacji. W tym miejscu kierowca dużo traci. Moim zdaniem te zarobki nie są tragiczne, ale na pewno nieatrakcyjne. W tej chwili w większości firm w kraju dieta wynosi 50-55 E. Dlatego w tej firmie pracuje zdecydowana większość obcokrajowców dla nich to dużo, ale dla Polaków już nie.
Czasu pracy się przestrzega nie ma mowy o magnesach.
Największą wadą tej firmy jest system pracy. Trzeba siedzieć Bóg go wie ile. Dla szefów 5 tygodni to jest krótko jak powiesz dla kiero ze śląska czy Poznania nie mówiąc o rodzinie i kolegach ile musisz siedzieć w trasie to łapią się za głowę. Proponuję więc dla szefów na tyle pojechać i sprawdzić czy to tak krótko i fajnie. Ale to nie jest ich wina tylko wspomnianych wcześniej obcokrajowców, Potrafią siedzieć w trasie nawet po 2 miesiące bo im to pasuje i przyzwyczaili szefostwo do tak długiego siedzenia w trasie i od Polaków tego samego oczekują, ale jak widać dla Polaków to nie pasuje i została ich garstka. Nikt o zdrowych zmysłach nie będzie poświęcał życia dla szefów żeby oni jak najwięcej zarabiali.
Tak jak wspomniałem już w tej firmie nie pracuję, ale może coś w tej firmie się zmieniło to ktoś może mnie naprostować.
~wlodek
2016-11-13 17:09:12
Tam czepiacie sie Pruszyniaka. W lapach lepszy ekonom jest o. Gostek wozi paliwo w cysternach ale stan tego taboru to sie nadaje gnojowice z chlewa wozić a nie paliwo. wiaderka w niektórych cysternach wisiały na osiach zeby paliwo nie kapalo na droge.. filtry paliwowe myje w bezynie i wymienia co drugi raz. chyba każdy wie kto to jak tam jezdzil. no i ta malowana lala w biurze
~kaczor
2016-11-16 19:56:36
to lody bambino
~isis
2016-11-16 20:17:00
Łapskie firmy opanowała hołota ze wschodu, normalni kierowcy opuszczają te baszmackie firmy. Teraz na każdym płocie firmowym wisi baner z napisem Witajem was Damy i Gaspada !!!
~ibis
2016-12-13 13:51:51
jestem ciekawy co jest zlego w tych ludziach ze wschodu? Jestem ciekawy jak traktuja polakow w Niemieckich firmach transportowy - bo tam przeciez placa, nocuje sie w Mariotach, a polaka najprawdopodobniej traktuja jak bostwo ZE WSCHODU.
~KarKaN
2019-05-15 13:30:52
ponawiam
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.226.251.205

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2019
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce