Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

CZY OPŁACA SIĘ OTWORZYĆ FIRMĘ TRANSPORTOWĄ?JAK KSZTAŁTUJĄ SIĘ ŚREDNIE ZYSKI, PROSZĘ O POMOC

ID: 7355


Mam pytanko do tych którzy mają swoje firmy, jestem kierowcą z kilkuletnim stażem, postanowiłes otworzyć swoją firmę transportową i mam pytanie czy w dzisiejszych czasach to się wogóle opłaca, mam zamiar kupic dwa składy (leasing), na jednym będę jeździł ja na drugi kogoś oczywiście zatrudnię, czy moje zyski będą chociaż podobne do pensji?(około 3, 5 tys na rękę)Kompletnie nie wiem co o tym myśleć, mam dwóch kuzynów którzy mają własne firmy niby narzekają ale bieda im w oczy nie zagląda. Co o tym myślicie czy jest sens ruszać z tym biznesem?

~JARO
*

Posty (306)

~KLP
Najlepsze są białe. Przyjmą każdą reklamę.
jacek-kuba
Z tą reklamą to prawda. Ja kupiłem czarną a miałem reklamodawcę załatwionego. 7 światów potem było. Swoją drogą najlepiej zlecić wykonanie reklamy przy zamawianiu szmaty
Brzozka861
Jak zaczynałem w transporcie (spec. przeprowadzki) też każdy mi mowił - daj se spokój, stawki do *, pracy nie ma itd itd.
Postawiłem jednak na swoje kupiłem 10 letniego mercedesa sprintera i zacząłem jeździć co prawda lokalnie, z czasem obsłużyłem kilkaset klientów co zaczeło procentować - na tą chwile ludzie oddzwaniaja polecaja. Mam teraz trzy auta w przeprowadzkach i nie nażekam, tak więc połowa z tych ludzi co tu piszą ze bez sensu - to albo pracują u kogoś i zazdroszczą, że chcesz wyjść na swoje, albo się boją że rośnie konkurencja... Nie twierdze też, że każdy może na tym zarobić - oczywiście trzeba się starać i jest to mimo wszystko ciężka praca i fizyczna i psychiczna ale coś za coś - jeżeli ci nie idzie pretensje możesz mieć tylko do siebie...

Pozdrawiam,
Transport, Przeprowadzki taxi bagażowe białystok
://www. ctl-przeprowadzki. pl/
~zzzzzzzz
Słuchajcie Pawła7878, NAJWAŻNIEJSZE W BIZNESIE JEST OPROGRAMOWANIE DO MINIMALIZOWANIA KOSZTÓW.
~gonzol
pomysł z myjniami parowymi mi przypadł do gustu, ale nietypowy bo otwierasz myjnie pod, marketem Kaufland. To franczyza Ecomyjni ://biznespodmarketem . pl/. Nie trzeba mieć jakiegoś ogromnego wkładu, pomagają ci w pozyskaniu dotacji czy kredytu.
~Arek
Właśnie teraz jest najlepszy moment na zakładanie firmy transportowej bo Polska znalazła już nowych odbiorców naszych jabłek więc znów zaczniemy eksportować jabłka i pewnie też inne towary. Mój sąsiad mi mówił że teraz ma pełno pracy ponieważ ciągle dostaje zlecenia na transport międzynarodowy z mw-spedition. com bo jest ich zaufanym przewoźnikiem dzięki temu nigdy nie wraca na pusto.
~Paster
zgadzam się, że się opłaca. Sam prowadzę firmę transportowa i nie narzekam. Koneicznie trzeba zadbać o logistykę, najlepiej przy pomocy firmy która zajmuje się nowoczesnymi technologiami jak Veracomp. Takie coś pozwala bardzo usprawnić prace.
jacek-kuba
Sami pracodawcy na tym forum, co ciekawe to nie są małe firmy. Każdy ma sztab pracowników. Wszyscy pragną zaprezentować się na ET. No i jabłka, faktycznie jak to ruszy to będzie Eldorado.
jacek-kuba
Swoją drogą, gruszki też mamy dobre-biere gruszkowóz. No i od razu schody. Na nowy ciągnik trzeba czekać wiele miesięcy.
ksyzol
jacek- Odnosisz się do tej tandetnej anty-reklamy powyżej czy co?
~marcin8875
ja mam pytanie, pracuje w firmie handlowej która zleca transporty całosamochodowe. do samych niemiec jeździ ok. 8 takich transportów w miesiącu. przykładowo za jeden transport polska-niemcy (830km) firma wystawia nam fv na 700eur netto. teraz pytanie, ile jest w stanie spalić pełny zestaw na takiej trasie? ogólnie jakie koszty poniosę?

700eur na takiej trasie to dużo czy mało?
kolega_maliniaka
łysy gumofilc zaprezentował dzisiaj swoją firmę w wątku o ciśnieniach kół.
Kupuje dwie nowe fury, do wodzenia siana i gnojowicy. Pisze, TAKI BIZNES BĘDZIE KRĘCIĆ, także szuka worów na kasiorę.
~feniks
byly cale stada postow pokroju co wziac scanie e6 czy dafa e6. albo odbieram auto zobacze jak bedzie... I juz nigdy nie odpisuje jak mu idzie z tym eldorado... marcin8875 PL-D 700 e za 860km -troche malo. D-PL dostaniesz za taki circa 450e. do tego dolicz podjazdy 150km w tym zjazd, wyjazd baza. a wiec masz 860+860+150 =1870 km dostaniesz za to 1150e. Takie sa kokosy na kolkach PL-D-PL. kierowca circa powiedzmy 2000 brutto /tydzien. paliwo 35x 3, 2 x 18, 7=2094zl. Za reszte mozesz udawac przedsiebiorce. We wsi mozesz udawac wielkiego biznesmena. Na ewentualne koszty ogumienia, napraw zaplacisz z tego co sobie w polu naorzesz. Wazne zeby cie we wsi szanowali, I mowili o tym biznesmenie co mu zestawy po europie latajo.
~feniks
po czym splacisz sobie leasing za zestaw tak powiedzmy 1500e co miesiac. I tak przez powiedzmy 66m-cy. Acha wazne z kasa nie mozesz sie spoznic nawet 1 dnia bo placisz kare w wysokosci 2000zl. 3 miesiace nie placisz auto zabieraja.
~driver uk
jak ktos chce byc traktowany jak oszust i zlodziej powinien miec otwarta w patologicznej polsce transport i piepszyc jak ta sucz przeleciana przez ukraincow z jatatransport ze kierowcy wystarczy 3tys. miesiecznie
rad97
Najgorsze w transporcie zwłaszcza w miedzynarodowym jest to że stawki zależą od tego z jakiej części Europy pochodzi firma. Polacy i reszta wschodu ma inne stawki i wszystko od odry na zachód też inne, niemcy jeżdżą o 50 eurocentów więcej od nas przeważnie.
ese
No to wystarczy nie jeździć 50 centów mniej. Przecież to (podobno) proste

1

~Andrzej
Mam wlasny transport zaczynalem od 2 zestawow leasing sam nie jezdzilem i sie ududaloam juz flote. Na zyski trzeba jednak czekac. chcesz info i pomocy dzwon 663613343 mi nikt nie pomogl i dlatego ja chce pomagac
~Andrzej
Nie piszcie glupot ze jak sie spoznisz z leasingiem 1 dzien to kara. Nie wiem gdzie macie leasingi ale tak nie ma. I nie zniechecajcie mlodych do biznesow. roboty nikomu nie braknie
~feniks
Andrzej napisz jak sie nazywa firma, bo mi sie wydaje, ze jestes przedstawicielem firmy leasingowej. I proponujesz pomoc :)
~Prawda
Ma już dwa auta a na zyski musi poczekać?
De-bil czy darczyńca?
~paolo
różnice w stawkach są dlatego, że mamy różną walutę i to jest zrozumiałe. Ja jeżdżę w firmie z Rybnika Idea Core, bardzo dobrze mi się z nimi współpracuje, nie jestem z Rybnika, też Śląsk, ale 20km do bazy, jazda 3 tygodnie, 1 tydzień w domu, norma, ale ważne, że kasa jest zawsze na czas
~Andrzej
Do usera Prawda a to myślisz ze z 2 zestawów od razu pieniązki bedziesz miał??? ja z tych 2 kupiłem kolejne 2 dlatego mówię, że od razu na zyski nie można się nastawiać na przychody tak a nie dochody, chyba że nie chcesz się rozwijać. 90% osób co tu pisze nie ma swojego transportu tylko jeżdzą u kogoś a strasznie się mądrują prawda taka, że nawet nie wiedzą jakie są stawki. Nie jestem agentem leasingowym polecam to co dobre i sprawdzone przeze mnie. Jak wspominałem mnie nikt nie pomagał sam to rozwijałem od zera dlatego wiem jakie to jest ciężkie ale opłacalne. Twierdzenia że to się nie oplaci, że trzeba dokładać są po prostu głupie
Scoobie
Witam z tej strony Andrzej, jestem już użytkownikiem formum. Osoby zainteresowane oraz mające pytania odnośnie otworzenia transportu zapraszam. chcętnie pomogę 663613343
~Mateusz
Witam. Chce kupić ciągnik z około 2010 do 2013r. Co kupić by to jeździło a nie stało na serwisie? Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie.
biuro. mlack@gmail. com
~Konar
Czy opłaca się kupić spółkę spedycyjną od firmy ltdconsulting. pl? ktos kupował?
~twins
wynajmę za ratę leasingową lub odstąpię leasing na renault master 2016 rok prod lub renault traffic 2015 rok prod. telefon 694176920
~Tomek
Kolego. własny transport opłaca się dopiero przy min. czterech zestawach. Jak nie masz okrągłej bańki to zapomnij o zarabianiu i o transporcie. wiem co mówię. Jak chcesz zacząć od dwóch zestawów to pracujesz na koszty i nic z tego nie zostaje, dopiero dwa następne, dają jakiś tam zarobek. Dlatego jak nie jesteś kamikadze daj sobie spokój z transportem i mając bańkę, żyj spokojnie, lub zainwestuj w inny biznes.
Pozdrawiam
Tomek
~Tomek
Dodatkowo za chwilę zmieniają się przepisy odnoście transportu i min. zarobków w Austrii, zmieniły się już we Francji, za chwilę następne obostrzenia wprowadzą Niemcy i Holandia i kupując zestawy, lub biorąc leasing na 3-4 lata jesteś ugotowany i za*sz się żeby wystarczyło ci na raty, a gdzie zarobek, nie myśl, że kogokolwiek zniechęcam, ale to jest bardzo trudny i nieprzewidywalny biznes, ładunków na Europe jest coraz mniej, płacą średnio 80 centów / km. więc jak potrafisz to sobie policz. Lepiej być kierowcą w międzynarodówce zarobić 9-10, 000 niż użerać się z własnym biznesem w tej branży.
Pozdrawiam.
~grzesiek
To jak wypłata około 9tys. dla kierowcy, pewnie i z 9tys zysku dla szefa i gdzie tu sie nie opłaca, jednemu szefowi 20000tys zysku to za mało a drugiemu 10000tys to fortuna
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.218.168.16

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels