Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

śmieszne stawki za ładunki

ID: 73019


WITAM
CZY NIE SADZICIE ZE OBECNE STAWKI ZA ŁADUNKI TO ZENADA- ZA NIEDŁUGO BEDZIE SIE JEZDZIC ZA MISKE RYZU!!

~EDI
*.centertel.pl

Posty (170)

~Ł ysy
gustav. Stary zgorzkniały pryku, co tym razem chcesz osiągnąć? Zeszmacić się na maxa czy wylać kolejne wiadro jadu?
irish_dude
Bożena - napisz do mnie na priv.
Kiedyś pomogłem tu jednemu człowiekowi (mogę dać na niego namiar) i myślę, że jest zadowolony.
Na ogólnym nie będę pisał.

-1

gustav
Łysy, ja chcę tylko byś skompromitował się po raz 125-ty i podał w jaki sposób okreśłeś wtedy mieszkańców Norwegii i dlaczego. Jak będzie konkurs na idiotę roku, wygrasz w cuglach.
~Miro
Piszecie o nadmiarze pojazdów. Błąd. Nic nie stoi i na pusto nie lata. Problemem jest pazerność, ładunki wędrują niczym karawana. Jedni czesaja innych.
~3000zl
To juz koniec polskiego transportu i dziad transów jal Bożena, co dprzedali dwa hektary ziemi kupili premiumke i rżną de/bili. Unia nie chce waszych aut bo juz jest ich za dużo w transportowym obiegu. Wszystko zmierza doctego co bylo bodajże w 2008r. Dziady na sznurek, szofery do łopaty, wideł i zbierać slynne na tym forum mirableki.
~3000zl
Do dziad szoferow i zawodowych trzymaczy kierownicy..
Lepiej jiz wracajcie do tartaków bo ro nieuniknione a jak tylu chlopa straci prace to może być naprawdę nie ciekawie, pracy u niemca czy angola dla wszystkich nie wystarczy, zresztą już jest problem i zaden pseudo artykuł na et tegocnie zmieni
~dobry kolega
3000zl wschodnie dziady aus der DDR jak najbardziej czekaja na tych szmaciarzy po to by ich pogonic kijem na 17 godzinne szychty bez karty do wozenia odpadow i makulatury albo stali po 25 ton a jak taki cos glosuje na migi to torba za baraku na ulice i brak ostatniej wyplaty
~Tadek
Każdy niemiecki pan to dobry pan.
~Edek
Robiłem u szwaba nigdy więcej 15h dziennie ma Ciebie za zero, coś chcesz ma Cie gdzieś. Masakra
Zresztą ilu znacie szoferów co robią dłużej niż 3 lata u 1 szwaba nie że u 5 ale u 1 pracodawcy niemieckeigo dłuzej jak 3 lata ja takich znam na 20 może 1. (kawalera starego co siedzi cały rok)
~3000zl
Szeregi dziadów z ddr niedługo zapełnią panowie z ukrainy, ale oni też długo nie będą dawać sie. wykorzystywać tym bardziej że w polszy mają podobne warunki a do kraju zawsze bliżej.
~Borewicz07
Nawet jakbym perfekt znał język niemiecki, to nigdy bym nie podjął u nich pracy...
~Borewicz07
Sprawa jest prosta, jakby przewoźnicy nie podejmowali ładunków poniżej ustalonej kwoty nie byłoby problemu. Ale musi być solidarność a nie, ze jeden przed drugim bierze po kosztach, żeby dokuczać innym. Jeśli nie dojdziecie do porozumienia będzie jeszcze gorzej...
~Edek
Sprawa jest o tyle prosta że jak ty nie podejmiesz to podejmie 5 innych a ty zostaniesz za granicą z niczym a każdy chce do domu wrócić.
Sprawa by była prostsza jak by było mniej aut i zamiast 15 na ładunek do polski by były 2 czy 3 to wtedy by cena była normalna.
Żeby były 2 czy 3 to musi byc globalna reduckcja.
2 Sprawa powoduje że przez takie stawki my kierowcy uciekamy na zachód myślać że jest lepiej a to gów. prawda a w polsce Szef czy dziad jak to się mawia nie ma kasy bo z jazdy poniżej kosztów ciężko mieć cokolwiek.
~Edek
2 Sprawa by była trudniejsza im mniej aut tym więcej kierowców więc pensje idą w dół automatycznie i zystkuję na tym szef, który znowu dokupuję auta i kółko się zamyka.
~dobry kolega
Nareszcie zaczynacie gadac ludzkim glosem dziwne chyba widmo biedy otwiera oczy w pl mimo nachalnego wrzasku pisowcow mozna sie tylko garba dorobic
~x-man
1. rynek jest przesycony podaza przestrzeni ladunkowe - tzn aut min 20-30 %
2. polscy sefowie ro*i rynek sami zanizajac non stop stawki
3. wiekszosc poskich panow transportowych nie potrafi liczyc kosztow wiele razy to widzaialem na szkoleniach rece opadaly - kola musza sie krecic
4. powiekszanie taboru bez sensu bo krotkoterminowo wiecej roboty
5. bazowanie na spedycjach a nie klientach bezposrednich - praca z pierwszej reki
6. brak optymalizacji lepszego wykorzystania posiadaneog sprzetu
itd
~x-man
niestety na chwile obecna ta branza to dno i 5 metrow mulu. dotyczy sie to tak samo wlascieli i kierowcow szeroko rozumianych. ja mam propozycje dla krzykaczy otwierac dzialajnasc i do przodu pokazac jak to idzie i powinno sie robic.
~Edek
Ehh też uważam nie jest dobrze w tym kraju coraz gorzej dla wszystkich.
~LOGIC
Wiele ludzi, lubi skomentowac rzeczywistosc tak. Nie oplaca sie, na transie nie płaco, z timo nie płaco... A weż ty jeden z drugim zatrudnij włocha niemca francuza i zdobądź bezposrednio klienta. A jeśli nie chcesz tego zrobić to zrozum, ze w tym biznesie, nie chodzi o to, żebyś zarobił ty biorąc ładunek z giełdy, ale żeby zarobił ten co ci go daje. Nie dla psa kiełbasa!
~Michu
A ja mam robotę bezpośrednio z fabryki. Stawka niżej niż spedycja która tam jest głównym wykonawcą ale większa niż od tej spedycji jaka płacą podwykonawca
~Chudy
To jest najlepsze mamy pracę też z firm i spedycja oferuje lepsza stawkę często nie zawsze ale często lepsza jak spedycja ciekawe to naprawdę.
~x-man
duze firmy Maja kilka firm transportowych lub spedycji i podzielone relacje. stawki tam sa ustalane do relacji i czestko Maja sie nijak do km przejechanych. mam jedna fabryke gdzie klient za 200 km placi 610 Eur bo nikt nie che tam jechac z powodu braku powrotow a na inne relacji gdzie jest 350 km mamy 460 eur. tylko polskie firmy zyja mitem 1 eur za km.
~x-man
tu nie chodzi o licze przejechanych km. mam byc jak najwiekszy obrot przy jak najmniejszej liczbie km.
~x-man
jak fabryka podpisuje umowe z podwykonawca to nei pozwoli sobie na jakies cyrki typu ze ktos w sezonie powie stop nie jade bo mi sie nie oplaca. umowy sa tak konstruowane ze stawki sa przynajmniej raz na kwartal urealniane o zmiany cen paliw, oplat drogowych itd. i
~irun
najwiecej do powiedzenia o ladunkach i zalatwieniu bezposrednio z fabryka maja ludzie ktorzy nie maja o tym za grosz pojecia
~x-man
na gielde idzie to czego nie chcemy jechac albo nie pasuje i nie przyniesie kasy. generalnie na gielde zwasze Ida "smieci" ktore Maja byc jak najtaniej sprzedane
~irun
a najwiecej do powiedzenia w tym temacie maja ludzie ktorzy w zyciu nie zajmowali sie organizacja transportu, tylko pracowali jako kierowca i slyszeli na parkingu
~irun
x-man glupis jak but
~faq
popieram
~x-man
widze ze profesowowie parkingowi wiedza najlepiej wszystk, . Irun tepaku parkingowy bo inaczej nie nazwie Ciebie., Pracuje bezposrednio przy obsludze duzych kontraktow dla kilku duzych koncernow i wiem co mowie obsluguje dzienie min 150 zlecen i 5 fabryk,
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 13.59.2.242

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels