ID: 73019
śmieszne stawki za ładunki
ID: 73019
ID: 73019
WITAM
CZY NIE SADZICIE ZE OBECNE STAWKI ZA ŁADUNKI TO ZENADA- ZA NIEDŁUGO BEDZIE SIE JEZDZIC ZA MISKE RYZU!!
WITAM
CZY NIE SADZICIE ZE OBECNE STAWKI ZA ŁADUNKI TO ZENADA- ZA NIEDŁUGO BEDZIE SIE JEZDZIC ZA MISKE RYZU!!
~EDI*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (170)
~Ł ysy | gustav. Stary zgorzkniały pryku, co tym razem chcesz osiągnąć? Zeszmacić się na maxa czy wylać kolejne wiadro jadu? | |||
irish_dude
| Bożena - napisz do mnie na priv. Kiedyś pomogłem tu jednemu człowiekowi (mogę dać na niego namiar) i myślę, że jest zadowolony. Na ogólnym nie będę pisał. | -1 | ||
gustav
| Łysy, ja chcę tylko byś skompromitował się po raz 125-ty i podał w jaki sposób okreśłeś wtedy mieszkańców Norwegii i dlaczego. Jak będzie konkurs na idiotę roku, wygrasz w cuglach. | |||
~Miro | Piszecie o nadmiarze pojazdów. Błąd. Nic nie stoi i na pusto nie lata. Problemem jest pazerność, ładunki wędrują niczym karawana. Jedni czesaja innych. | |||
~3000zl | To juz koniec polskiego transportu i dziad transów jal Bożena, co dprzedali dwa hektary ziemi kupili premiumke i rżną de/bili. Unia nie chce waszych aut bo juz jest ich za dużo w transportowym obiegu. Wszystko zmierza doctego co bylo bodajże w 2008r. Dziady na sznurek, szofery do łopaty, wideł i zbierać slynne na tym forum mirableki. | |||
~3000zl | Do dziad szoferow i zawodowych trzymaczy kierownicy.. Lepiej jiz wracajcie do tartaków bo ro nieuniknione a jak tylu chlopa straci prace to może być naprawdę nie ciekawie, pracy u niemca czy angola dla wszystkich nie wystarczy, zresztą już jest problem i zaden pseudo artykuł na et tegocnie zmieni | |||
~dobry kolega | 3000zl wschodnie dziady aus der DDR jak najbardziej czekaja na tych szmaciarzy po to by ich pogonic kijem na 17 godzinne szychty bez karty do wozenia odpadow i makulatury albo stali po 25 ton a jak taki cos glosuje na migi to torba za baraku na ulice i brak ostatniej wyplaty | |||
~Tadek | Każdy niemiecki pan to dobry pan. | |||
~Edek | Robiłem u szwaba nigdy więcej 15h dziennie ma Ciebie za zero, coś chcesz ma Cie gdzieś. Masakra Zresztą ilu znacie szoferów co robią dłużej niż 3 lata u 1 szwaba nie że u 5 ale u 1 pracodawcy niemieckeigo dłuzej jak 3 lata ja takich znam na 20 może 1. (kawalera starego co siedzi cały rok) | |||
~3000zl | Szeregi dziadów z ddr niedługo zapełnią panowie z ukrainy, ale oni też długo nie będą dawać sie. wykorzystywać tym bardziej że w polszy mają podobne warunki a do kraju zawsze bliżej. | |||
~Borewicz07 | Nawet jakbym perfekt znał język niemiecki, to nigdy bym nie podjął u nich pracy... | |||
~Borewicz07 | Sprawa jest prosta, jakby przewoźnicy nie podejmowali ładunków poniżej ustalonej kwoty nie byłoby problemu. Ale musi być solidarność a nie, ze jeden przed drugim bierze po kosztach, żeby dokuczać innym. Jeśli nie dojdziecie do porozumienia będzie jeszcze gorzej... | |||
~Edek | Sprawa jest o tyle prosta że jak ty nie podejmiesz to podejmie 5 innych a ty zostaniesz za granicą z niczym a każdy chce do domu wrócić. Sprawa by była prostsza jak by było mniej aut i zamiast 15 na ładunek do polski by były 2 czy 3 to wtedy by cena była normalna. Żeby były 2 czy 3 to musi byc globalna reduckcja. 2 Sprawa powoduje że przez takie stawki my kierowcy uciekamy na zachód myślać że jest lepiej a to gów. prawda a w polsce Szef czy dziad jak to się mawia nie ma kasy bo z jazdy poniżej kosztów ciężko mieć cokolwiek. | |||
~Edek | 2 Sprawa by była trudniejsza im mniej aut tym więcej kierowców więc pensje idą w dół automatycznie i zystkuję na tym szef, który znowu dokupuję auta i kółko się zamyka. | |||
~dobry kolega | Nareszcie zaczynacie gadac ludzkim glosem dziwne chyba widmo biedy otwiera oczy w pl mimo nachalnego wrzasku pisowcow mozna sie tylko garba dorobic | |||
~x-man | 1. rynek jest przesycony podaza przestrzeni ladunkowe - tzn aut min 20-30 % 2. polscy sefowie ro*i rynek sami zanizajac non stop stawki 3. wiekszosc poskich panow transportowych nie potrafi liczyc kosztow wiele razy to widzaialem na szkoleniach rece opadaly - kola musza sie krecic 4. powiekszanie taboru bez sensu bo krotkoterminowo wiecej roboty 5. bazowanie na spedycjach a nie klientach bezposrednich - praca z pierwszej reki 6. brak optymalizacji lepszego wykorzystania posiadaneog sprzetu itd | |||
~x-man | niestety na chwile obecna ta branza to dno i 5 metrow mulu. dotyczy sie to tak samo wlascieli i kierowcow szeroko rozumianych. ja mam propozycje dla krzykaczy otwierac dzialajnasc i do przodu pokazac jak to idzie i powinno sie robic. | |||
~Edek | Ehh też uważam nie jest dobrze w tym kraju coraz gorzej dla wszystkich. | |||
~LOGIC | Wiele ludzi, lubi skomentowac rzeczywistosc tak. Nie oplaca sie, na transie nie płaco, z timo nie płaco... A weż ty jeden z drugim zatrudnij włocha niemca francuza i zdobądź bezposrednio klienta. A jeśli nie chcesz tego zrobić to zrozum, ze w tym biznesie, nie chodzi o to, żebyś zarobił ty biorąc ładunek z giełdy, ale żeby zarobił ten co ci go daje. Nie dla psa kiełbasa! | |||
~Michu | A ja mam robotę bezpośrednio z fabryki. Stawka niżej niż spedycja która tam jest głównym wykonawcą ale większa niż od tej spedycji jaka płacą podwykonawca | |||
~Chudy | To jest najlepsze mamy pracę też z firm i spedycja oferuje lepsza stawkę często nie zawsze ale często lepsza jak spedycja ciekawe to naprawdę. | |||
~x-man | duze firmy Maja kilka firm transportowych lub spedycji i podzielone relacje. stawki tam sa ustalane do relacji i czestko Maja sie nijak do km przejechanych. mam jedna fabryke gdzie klient za 200 km placi 610 Eur bo nikt nie che tam jechac z powodu braku powrotow a na inne relacji gdzie jest 350 km mamy 460 eur. tylko polskie firmy zyja mitem 1 eur za km. | |||
~x-man | tu nie chodzi o licze przejechanych km. mam byc jak najwiekszy obrot przy jak najmniejszej liczbie km. | |||
~x-man | jak fabryka podpisuje umowe z podwykonawca to nei pozwoli sobie na jakies cyrki typu ze ktos w sezonie powie stop nie jade bo mi sie nie oplaca. umowy sa tak konstruowane ze stawki sa przynajmniej raz na kwartal urealniane o zmiany cen paliw, oplat drogowych itd. i | |||
~irun | najwiecej do powiedzenia o ladunkach i zalatwieniu bezposrednio z fabryka maja ludzie ktorzy nie maja o tym za grosz pojecia | |||
~x-man | na gielde idzie to czego nie chcemy jechac albo nie pasuje i nie przyniesie kasy. generalnie na gielde zwasze Ida "smieci" ktore Maja byc jak najtaniej sprzedane | |||
~irun | a najwiecej do powiedzenia w tym temacie maja ludzie ktorzy w zyciu nie zajmowali sie organizacja transportu, tylko pracowali jako kierowca i slyszeli na parkingu | |||
~irun | x-man glupis jak but | |||
~faq | popieram | |||
~x-man | widze ze profesowowie parkingowi wiedza najlepiej wszystk, . Irun tepaku parkingowy bo inaczej nie nazwie Ciebie., Pracuje bezposrednio przy obsludze duzych kontraktow dla kilku duzych koncernow i wiem co mowie obsluguje dzienie min 150 zlecen i 5 fabryk, |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.